Tja, Rosenberg niet, dus dat lijkt me logisch *snif*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:05 schreef Houniet het volgende:
Jesus, allemaal wat overdreven, die gasten scoren een keer 2 doelpunten
Nou waarschijnlijk is juist die Jaakke (onder andere) oorzaak van het vertrek van de twee..!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Nu alleen Jaakke nog weg en dan moet het wel weer goed komen!
quote:Stammenstrijd is de gevreesde oorzaak
Vrijdag 21 oktober, door SV, Amsterdam, 11.53u GMT+01.00, AT5
Gevreesd wordt dat de stammenstrijd tussen de zakelijke bestuursleden en de voetbalkenners in het bestuur de oorzaak is van het opstappen van Hein Blocks en Klaas Nuninga.
Zo zouden de nieuwe directeur Maarten Fontein voornamelijk op inspraak van voorzitter John Jaakke zijn benoemd. De onrust bij de club komt niet goed uit, aangezien Ajax aanstaande zondag een belangrijke wedstrijd tegen PSV in Eindhoven moet spelen.
No way dat dat gaat gebeuren.quote:
Ik blijf het maar zeggen, zo'n jongen heeft tijd nodig, en Harry heeft die al zo'n beetje gehad lijkt me. Hij pakt af en toe wel eens zijn goal mee, alleen is toch niet de spits die we nodig hebben. We moeten gewoon al die spitsen wegdoen, en Babel en Huntelaar houden, dan kan je ook nog eens 4-4-2- spelen, mocht dat nodig zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Rosenberg niet, dus dat lijkt me logisch *snif*
De onvrede onder de supporters neemt al toe, de bestuursleden die binding met voetbal in het algemeen en Ajax in het bijzonder hebben verdwijnen, in plaats daarvan komen er advocaten, oud-basketballers en oud-crickutters. Wat hebben we daar nou aan? Kan het de Ajax-supporter schelen hoeveel winst er gemaakt wordt? Nee, wij willen resultaten zien, Ajax blijft een voetbalclub en geen bedrijf!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk is juist die Jaakke (onder andere) oorzaak van het vertrek van de twee..!
[..]
alweer geblesseerdquote:Juanfran moest het grootste gedeelte van de training missen. De Spanjaard raakte geblesseerd. Zijn meedoen in de wedstrijd tegen PSV was al uitgesloten, want Juanfran zit nog een schorsing uit
Helemaal mee eens, heb jij het idee dat het Jaakke kan schelen hoe de supporters erover denken? Heb jij het gevoel dat hij sportieve resultaten wil zien? Nee, winst wil hij zien...!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De onvrede onder de supporters neemt al toe, de bestuursleden die binding met voetbal in het algemeen en Ajax in het bijzonder hebben verdwijnen, in plaats daarvan komen er advocaten, oud-basketballers en oud-crickutters. Wat hebben we daar nou aan? Kan het de Ajax-supporter schelen hoeveel winst er gemaakt wordt? Nee, wij willen resultaten zien, Ajax blijft een voetbalclub en geen bedrijf!
Wat moet het doel van een voetbalclub zijn? Presteren. Hoe je het ook wendt of keert een zakenman wil winst maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:38 schreef danos het volgende:
ach ik vind het een beetje gezeur, ik bedoel niet iedere oud voetballer is goed in een hogere functie binnen een club, dus lijkt mij beter om daarvoor gekwalificeerde mensen voor binnen te halen. En als die niks met voetbal hebben dan interesseerd mij dat weinig.
Feit is dat de top van Ajax al jaren en jaren vasgeroest zit en er niks veranderd, mij lijkt vernieuwing wel goed op zijn tijd, van mij krijgen ze wel een kans
Na Zondag zal het nog slechter gaanquote:
Mja 1-2 winnen in eindhoven is inderdaad speciaal. Ik denk dat het bestuur dat niet leuk gaat vinden.quote:
Dream on Nashjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mja 1-2 winnen in eindhoven is inderdaad speciaal. Ik denk dat het bestuur dat niet leuk gaat vinden.
Ik geloof niets van dat verhaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:29 schreef JeroenV het volgende:
Jaakke in Parool: reden vertrek bestuursleden is een persoonlijke; ik bood ook aan terug te treden
In het Parool gaat Ajax voorzitter Jaakke kort in op het bericht dat Blocks en Nuniga opstappen als bestuurslid. Volgens de voorzitter is er geen verschil van mening over het beleid, maar ligt het op het persoonlijk vlak. De 'klik' zou ontbreken. Jaakke geeft verder aan dat hijzelf de ledenraad ook heeft aangeboden op te stappen, maar dat hij geen signaal heeft gekregen dat dat gewenst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |