abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31657683
Wat een prachtig veldspel heeft Ajax weer laten zien

zouden ze uberhaupt nog wel eens andere dingen trainen, voorgeven, afmaken, kansen creeeren?

Beetje jammer dat PSV op deze manier moet winnen, maar Ajax roept het uiteindelijk allemaal over zichzelf af. Kun je nog zo goed spelen . . . . . . op het middenveld, DE BAL MOET ER IN!
pi_31657842
Blind is kansloos bezig met zijn kutaankoop Rosenberg, al geeft ie em nog 380.000 keer het vertrouwen, die jongen is een born Ajax-looser in de traditie van Sonck en Charisteas.

Pienaar blijft een slap aftreksel van wat ie ooit was. Wat een waardeloze slappe ziekenhuisballetjjes geeft die toch altijd, altijd te zacht en schieten kan ie al helemaal niet. Hoeveel scoort ie, en hoeveel assist geeft ie ? Zwaar overschatte speler, in de lijn van Rosales.

Als je dan de Ridder in Jong Oranje op 10 ziet uitblinken weet je dat Ajax de zoveelste blunder heeft begaan door voor de verkeerde mensen te kiezen. Zo'n eigen jeugd Amsterdammer had natuurlijk daar moeten staan op 10, die heeft aanvallend/creatief veel meer in zich. Want tot aan de 16 lukt het allemaal wel, maar daarna hebben ze bij Ajax last van creatief-dode kutspelers die alle terreinwinst weer verprutsen met dom bal verlies en inspiratieloos rondgetik.

Gatver, wat een ergelijk team vol bagger.
pi_31657926
Ajax speelde behoorlijk zonder echt gevaarlijk te worden. Babel moet een kans krijgen op 9, Emanuelsson deed het zeer aardig. Rosales was werkelijk waar een drama, Sneijder een vat buskruit.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31657951
Ik vond de wedstrijd topper-onwaardig. De uitslag vind ik overigens wel terecht.
pi_31657952
Excuus
pi_31658019
Babel vindt zichzelf helemaal geen typische Ajax nummer 9 zei die laatst. Hij vind zichzelf helemaal geen sterk aanspeelpunt die goed met de rug naar de goal functioneert. Linksbuiten wil ie ook niet. Wat wil ie eigenlijk wel.

Ik snap ook niet dat ie op de training geen schop onder zijn kont krijgt als ie weer zijn karakterestieke vertragende actie aan het voorbereiden is zoals ie elke keer in de wedstrijd laat zien. Dan heeft ie eindelijk de bal en wat ruimte, gaat ie met die kop omlaag zitten wachten totdat een topspeler in de eredivsie hapt alsof ie in de A-jeugd speelt, en als ze dan niet happen gaat ie wat piemelen op de vierkante centimeter. Waarom rusht ie niet eens op volle snelheid met bal de breedte in vanuit de punt, en schiet ie dan op goal i.p.v. alles vanuit stand. Moet je eens opletten hoe vaak hij simpel te verdedigen is door erg doorzichtige actie's die de tegenstander al mijlenver ziet aankomen.

En zo is het met zoveel spelers, echt allemaal heel technisch en talentvol, maar ze doen dingen in het veld waar je je afvraagt of ze uberhaupt wel ooit getraind zijn. Ajax moet maar eens een paar Coerver-trainers aannemen en aan de slag met Sneijder, Babel en de rest van de aanval. Dat soort spelers kunnen enorm veel meer uit hun kwaliteiten halen als ze eens hun aanwezige techniek en snelheid gaan koppelen aan getrainde doelgerichte individuele actie's. Ze doen maar wat daar, ziet er niet uit.
pi_31658044
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 08:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik vond de wedstrijd topper-onwaardig. De uitslag vind ik overigens wel terecht.
Kleine verbetering!
Hoe kun je de uitslag terecht noemen na zo een dwaling van de scheidsrechter?

Een gelijkspel had een terechte uitslag geweest.

Verder ben ik het met je eens
pi_31658138
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Kleine verbetering!
Hoe kun je de uitslag terecht noemen na zo een dwaling van de scheidsrechter?

Een gelijkspel had een terechte uitslag geweest.

Verder ben ik het met je eens
Omdat Ajax in mijn ogen nooit de wedstrijd had mogen uitspelen met 11 spelers. De strafschop was een dwaling, dat ben ik helemaal met je eens, maar wat dat betreft was hij vrij consequent in zijn dwalingen want zowel Ajax als PSV werden de dupe van het fluiten van deze scheids en het optreden van zijn "assistenten"

Overigens vind ik PSV de terechte winnaaar op basis van de wedstrijd en niet alleen op basis van een pingel die onterecht is gegeven.
pi_31658156
Haal die 2e ronde CL nou maar gewoon want dat gaat PSV niet doen.
pi_31658190
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Omdat Ajax in mijn ogen nooit de wedstrijd had mogen uitspelen met 11 spelers. De strafschop was een dwaling, dat ben ik helemaal met je eens, maar wat dat betreft was hij vrij consequent in zijn dwalingen want zowel Ajax als PSV werden de dupe van het fluiten van deze scheids en het optreden van zijn "assistenten"

Overigens vind ik PSV de terechte winnaaar op basis van de wedstrijd en niet alleen op basis van een pingel die onterecht is gegeven.
Ajax had het grootste gedeelte van de wedstrijd de overhand . . .
En kom nou niet met de verklaring dat PSV achterover leunde en Ajax de wedstrijd liet maken, want dat zou ik een belediging voor het PSV publiek vinden, zeker in eigen huis. Daarnaast getuigd het van armoe en gebrek aan creativiteit. PSV speelde gewoon ook bagger, net als Ajax. Niemand verdiende het te winnen.
pi_31658239
wat een k*tweekend

hopelijk maken we het vrijdagavond een beetje goed tegen die rare friezen
pi_31658250
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Ajax had het grootste gedeelte van de wedstrijd de overhand . . .
En kom nou niet met de verklaring dat PSV achterover leunde en Ajax de wedstrijd liet maken, want dat zou ik een belediging voor het PSV publiek vinden, zeker in eigen huis. Daarnaast getuigd het van armoe en gebrek aan creativiteit. PSV speelde gewoon ook bagger, net als Ajax. Niemand verdiende het te winnen.
En ondanks dat Ajax "wellicht" de overhand zou hebben gehad, vind ik dat ze nooit aanspraak maakten op de overwinning. Ik vond PSV dat wel doen. Op basis daarvan heb ik mijn mening gevormd. En zoals het met Ajax al dit hele seizoen en de de hele voorbereiding is, het is telkens net niet!
pi_31658295
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En ondanks dat Ajax "wellicht" de overhand zou hebben gehad, vind ik dat ze nooit aanspraak maakten op de overwinning. Ik vond PSV dat wel doen. Op basis daarvan heb ik mijn mening gevormd. En zoals het met Ajax al dit hele seizoen en de de hele voorbereiding is, het is telkens net niet!
In de toppers komt toch de ware aard van PSV boven . . . . . . . .

pi_31658342
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

In de toppers komt toch de ware aard van PSV boven . . . . . . . .

En met die ware aard halen ze 3 punten
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:51:45 #265
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31658570
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 08:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Sneijder een vat buskruit.
Ja, dat viel mij ook op. Die was z'n ADHD pillen weer eens vergeten volgens mij. Liep openlijk te solliciteren naar een rode kaart.
Op dat soort momenten kan ik mij verschrikkelijk ergeren aan dat joch!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:56:36 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31658630
Terug uit A'dam in de auto horen dat Feyenoord met 2-1 verloor van RKC Waalwijk, maakte het weer iets draaglijker. De treiterijen vallen dan weer wat mee.

Toch een waardeloze wedstrijd gezien, de Ajax-spelers kunnen álles met een bal, behalve voetballen. Als Ajax voorstaat doen ze het leuk, maar bij achterstand weten ze niet wat ze moeten doen. Totaal geen creativiteit.

Absoluut dieptepunt gisteren was Mauro Rosáles, ik moet methodmich dus zijn gelijk geven. Ik heb onze rechtbuiten lang verdedigd, maar gisteren was het echt drama!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31658697
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En met die ware aard halen ze 3 punten
Inhoudelijk echt een topopmerking
En nu weer terug naar je eigen topic . . . .

vort, ben je er nu nog?
pi_31658777
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Inhoudelijk echt een topopmerking
En nu weer terug naar je eigen topic . . . .

vort, ben je er nu nog?
Ja de waarheid is hard he..... en welk topic zou ik dan heen moeten volgens jou?
Laat maar eens horen hoe bevooroordeeld je bent.
pi_31658929
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja de waarheid is hard he..... en welk topic zou ik dan heen moeten volgens jou?
Laat maar eens horen hoe bevooroordeeld je bent.
Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben het totaal niet eens met je stelling en om nu in het Ajax topic ongefundeerd je pro PSV stelling te deponeren en daarna nog een aantal nietszeggende posts neer te zetten vind ik alleen maar bevuiling van dit topic!

Ik lees alleen maar: PSV heeft verdiend gewonnen, PSV maakte meer aanspraak op de overwinning, maar ik lees geen enkele argumentatie.

Je kunt wat dat betreft dus beter je mening in het PSV topic doneren, want daar zullen ze dat graag horen.
pi_31658945
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 09:24 schreef snellejelle het volgende:
wat een k*tweekend

hopelijk maken we het vrijdagavond een beetje goed tegen die rare friezen
pi_31659003
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dilemma:

Klaas jan uitschakelen -> Ajax wint, maar KJ rest van het seizoen uitgeschakeld en dus niet inzetbaar voor Ajax na de winterstop
Klaas Jan sparen -> Ajax loopt een groot risico te verliezen daar Ajax doorgaans weinig scoort en KJ er een handje van heeft

Wat moeten we doen ?

pi_31659155
KJ gaat naar Feyenoord - in augustus.
pi_31659194
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben het totaal niet eens met je stelling en om nu in het Ajax topic ongefundeerd je pro PSV stelling te deponeren en daarna nog een aantal nietszeggende posts neer te zetten vind ik alleen maar bevuiling van dit topic!

Ik lees alleen maar: PSV heeft verdiend gewonnen, PSV maakte meer aanspraak op de overwinning, maar ik lees geen enkele argumentatie.

Je kunt wat dat betreft dus beter je mening in het PSV topic doneren, want daar zullen ze dat graag horen.
En jouw opmerking over de ware aard van PSV is goed beargumenteerd wil je zeggen?

Ajax kan gewoon niet gevaarlijk worden als ze het middelveld voorbij zijn......
Bovendien liepen er gister een aantal gefrustreerde tieners in het veld die het niet verdienen een Ajax-shirt te dragen en die het zeker niet nodig hebben om acties uit te halen zoals gisteren vertoond.

Ajax maakt die seizoen met het huidige vertoonde spel totaal geen aanspraak op de titel, tevens vind ik het zeer Ajax-onwaardig dat er zo weinig goals gescoord worden. Het was altijd de club van de vele doelpunten.

Winnen in Eindhoven..... het had een mooi scenario moeten worden, maar het was vantevoren al gedoemd te mislukken. Het probleem bij Ajax zit hem niet alleen in de niet scorende spitsen maar ook in de arrogantie van spelers die in feite net komen kijken.
pi_31659232
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:36 schreef SCH het volgende:
KJ gaat naar Feyenoord - in augustus.
en mijn hoop spat uiteen . . . .
pi_31659240
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:21 schreef SCH het volgende:

[..]

kom je er ook heen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties