quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klein meisje van amper 18 jaar.een dwergje
![]()
18 jaar is ook erg jongquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef lubje25 het volgende:
komt toch wel over als een "klein" meisje in de zin van erg jong.
quote:Soms is ze bang en eenzaam
en verlangt ze terug naar toen
Geborgenheid en warmte
en een vaderlijke zoen
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:41 schreef dartfanaat het volgende:
* gaat afsluiten.....en zegt tot vanavond laat. Gaat naar het theater vanavond: "hold tight, it's 80's night".![]()
De bijbelse aartsengelen zijn ook mannetjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:01 schreef peaceman het volgende:
Singer Songwriter....
Tja Ranja.. het is een krant, die nemen het niet zo nauw met de waarheid... bovendien is/was er volgens mij ook een serie die Angel heet en dat was ook een mannelijk persoon...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je nou al gezien dat je neunzehn met 9 vertaalde ipv 19![]()
Mike Entniemund?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:11 schreef peaceman het volgende:
Neen... denk onbekender...
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:42 schreef peaceman het volgende:
Admiral Freebee?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:50 schreef ranja het volgende:
Baby shambles, oh waar, in Amsetrdam. Paradiso?
Ja maar bij de prijsvraag was al aangegeven dat er risico aan zat dat het niet door zou gaan, kan ik me herinneren..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:53 schreef ranja het volgende:
Leuk voor de mensen die kaartjes gewonnen hadden bij de 3voor12 nieuwsbrief. Die lazen tegelijk dat ze kaartjes gewonnen hadden en dat het concert niet door ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |