quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
bob dylan, zeer binnenkort
Captain +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Iets van de Jon Spencer Blues Explosion??
quote:
Italiaanse disco'squote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef Jimmy het volgende:
Ja, ook al stond ik tijdens zijn show in een italiaanse disco alleen maar zat tegen een muur, natuurlijk herken ik hem wel.
De andere 2 bands van Spencer zijn natuurlijk Boss Hogg en Pussy Galore. Die laatste heeft diverse links met Sonic youth, waarvan 1 drummer (Bob Bert, ging van SY naar PG) de makkelijkste is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nog goed ook! ik zat eerst te denken aan the sebadoh maar die hadden geloof ik al een tijd niks uitgebracht. en verder hield mijn kennis van 3mansbandjes met leden in meerdere bands op. Op Primus na dan natuurlijk
![]()
alcazar - crying at the discothequequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef Jimmy het volgende:
Welk nummer?
De gouden jaren, de zilveren scheuren, droeg u een band zoals Richard Gere. I wanna wordt neer, spint u me rond, bevind ik me op de grens...
dat had ik idd onthouden van een aantal maanden terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef ranja het volgende:
[..]
De andere 2 bands van Spencer zijn natuurlijk Boss Hogg en Pussy Galore. Die laatste heeft diverse links met Sonic youth, waarvan 1 drummer (Bob Bert, ging van SY naar PG) de makkelijkste is.
Captain_Redbeard +1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
alcazar - crying at the discotheque
quote:In a discotheque zat I of the week and I felt myself this way only t was there warm and busy I zat beside an empty crutch there I desired this way to you here to my they
Als ik zo kijk...heeft het verdacht veel weg van het Nederlandse "Een beetje verliefd" van Andre Hazesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
babelfish en zo. welk nummer en van wie??
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |