ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef Ringo het volgende:
Homo's verlammen Warschau met bommen
blabla.
De organisatie Campagne Tegen Homofobie verdenkt Kaczynski-aanhangers ervan achter de bommen te zitten om de campagne van de burgemeester te steunen. Maar de Campagne-voorzitter sluit ook niet uit dat sommige homo's zijn geradicaliseerd.
bron: www.nu.nl
--------------------------------------
Er zat vast roze confetti in.
Grappig dat er van een "protest" gesproken wordt wanneer het homo's betreft.quote:Het protest is onder meer gericht tegen de burgemeester van Warschau
En bommenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Grappig dat er van een "protest" gesproken wordt wanneer het homo's betreft.
Dat bedoel ik... dreigen met bomaanslagen door een hele (hoofd)stad wordt doogaans niet als "protest" omschreven. Wanneer hier een "Gay Power Brigade" achter lijkt te zitten echter wel.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef chibibo het volgende:
Dat wordt zoeken naar verdachte handtasjes.
Ik moet ook lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef chibibo het volgende:
Dat wordt zoeken naar verdachte handtasjes.
Moslims houden niet van homos en de vijand van je vijand is je vriend....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... dreigen met bomaanslagen door een hele (hoofd)stad wordt doogaans niet als "protest" omschreven. Wanneer hier een "Gay Power Brigade" achter lijkt te zitten echter wel.
Psies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 06:21 schreef Ulx het volgende:
Het COC dient op de lijst van Terroristische Organisaties gezet te worden.
Gewoon, iemand die intens homo wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
(Wat is dat eigenlijk, een homo die radicaliseert)
Bron?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:33 schreef Hallulama het volgende:
CONFIRMED HOAX, reedsch...
Dat wel jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef maniack28 het volgende:
Ah ok, maar ze geven wel een signaal af, dat ze het niet met de politiek eensch zijn. Top
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |