erg irritant, want ik ga zaterdag op vakantie en moet nog wat bankzaken regelen en vanuit het buitenland is dat niet echt handigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef LostFormat het volgende:
Altijd tof als'ie zo net na het weekend valt.
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.quote:
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoontequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Postbank is met stufi tegenwoordig even snel als de rest.
als je die zeurende mensen nou gewoon eens opsloot... in een kooi bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
en toch blijven mensen zeuren, uit gewoonte
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef Brasileira het volgende:
HERFSTVAKANTIEEEEE![]()
SHOPPEENNNNNNNN.......ik wil ook mn stufiiii, aaangezien k nie werk
![]()
Ik heb volgende week ook gewoon herfstvakantie hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Op een normale HBO school hoor!! DE meestein amsterdam hebben volgende week vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef boskov het volgende:
[..]
herfstvakantie? Op wat voor veredelde middelbare school zit jij dat je herfstvakantie hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |