Moest het topic even vol lullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:48 schreef Elikian het volgende:
Was leuk die laatste 4 posts in de vorige thread Juan, maar op welke partij sloeg dat? Aces van Karlovic? Nee, dan was het een tiebreak geweest
nepsupporterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:56 schreef Norrage het volgende:
en 6-4! en 7-4! Gogo Nalbandian..Ga je toch weer een beetje van hem houden he
Tiny Tim gaat volgend jaar met pensioen. Ergens in juli gok ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:40 schreef Juan Zueco het volgende:
Tiny Tim gaat z'n leerling een lesje leren.
J.
Heb de eerste set al goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:46 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco noteert:
Vince - Fabrice : 2-1 (2-6,7-6,6-1)
J.
Je moet 'm ook niet boos maken he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:52 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Heb de eerste set al goed
J.
P.s. .... en daar blijft het ook bij.
In your dreams.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:09 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dan moet Coria maar winnen deze week.
jammer geen live beelden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:13 schreef Juan Zueco het volgende:
Suus, het scoreboard kun je vinden op http://www.ti.fft.fr/bnpparibasmasters/ac.asp?lang=en
Bij mijn weten is er geen livestream.
J.
Weer 'n illusie armer...quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:24 schreef Elikian het volgende:
Bamos Berdych!
Valt tegen, vooral in mijn andere subleague.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef suus21 het volgende:
J. wint overall
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | aantal := 1; while aantal <= Max_Spelers do begin y := 2; while y <= Max_Spelers do begin namen := ''; Welke_Speler(namen,s[1,1]); waarde := StrToInt(s[1,2]); spelers := s[1,1]; if (waarde + StrToInt(s[y,2])) <= Max_Waarde then begin Welke_Speler(Namen,s[y,1]); spelers := spelers + ', ' + s[y,1]; waarde := waarde + StrToInt(s[y,2]); for z := y + 1 to Max_Spelers do begin if (waarde + StrToInt(s[z,2])) <= Max_Waarde then begin Welke_Speler(Namen,s[z,1]); spelers := spelers + ', ' + s[z,1]; waarde := waarde + StrToInt(s[z,2]); end; end; spelers := spelers + ' ('+IntToStr(waarde)+')'; ok := False; Nieuwe_LineUp(Namen,waarde,ok); if (waarde >= Min_Waarde) and (ok) then MSpelers.Lines.Add(spelers); end; inc(y); end; |
quote:Beste Butra,
Het einde van het tennisseizoen is alweer in zicht en dat betekent dat we bij
TennisManager 2005 alleen nog de Masters Cup te gaan hebben.
We willen je er bij deze dan ook graag aan helpen herinneren nog eenmaal je team op
scherp te zetten.
Ga naar TennisManager en zorg dat je spelers vóór zaterdag 12 november 13.00 uur
klaarstaan!
Bedankt voor je deelname en we hopen je volgend jaar weer in een van onze games te
mogen begroeten.
Sportieve groeten,
Team Sportdreams
Het MV-game van Elikian is imho uitdagender dan de TM van tegenwoordig. Men werkt daar (gelukkig) nog met een budget-regel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:05 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Nog ff kijken of ik volgend jaar meedoe, dat spel van Elikian klinkt ook wel leuk.
Bedankt, Juan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:46 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Het MV-game van Elikian is imho uitdagender dan de TM van tegenwoordig. Men werkt daar (gelukkig) nog met een budget-regel.
Voor inschrijving voor de 2006-editie : http://elikian.proboards1.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1130185834
Voor extra informatie: http://members.home.nl/elikian/NL/
J.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft gewoon geluk dat hij Nadal en Agassi niet had
Zo gek ben ik ook al weer niet.quote:
Krijg er net een mailtje over idd. Kost dit jaar 10 euro, waar het volgens mij vorig jaar 7,50 euro was.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Juan Zueco het volgende:
16 januari suus met de AO. Je kunt je alweer inschrijven.
J.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef Elikian het volgende:
Juan, Het team dat jij instuurde was ter waarde van 12000. Foei. (Komt ervan als je je naam niet invult :p)
Ik heb de twee goedkoopsten eruit gegooid (Muller en Karlovic). Dan blijf je net binnen de 11.000.
Als je nog wakker bent, stuur dan nog effe een nieuwe als je een andere oplossing wilt.
XL, stuur deze even naar Elikian@hetnet.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef XL het volgende:
Dit (Elikian) is dus de populaire tennismanager van 2006.
In dat geval is mijn opstelling:
Henman
Hewitt
Karlovic
Ljubicic
Moodie
Moya
Phau
Schuettler
Tursunov
Volandri
Youzhny
Ik zou wel willen, anders is het ook zo voor niks....quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef Juan Zueco het volgende:
Is er overigens nog behoefte aan een subleague in de TM?
J.
Henmanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef mitt het volgende:
Ik doe er niet een dit jaar.
Ik wil helemaal niet van die kansloze lui zoals Murray moeten opstellen
Ik kan nooit tranen laten om de uitschakeling van Hewitt, integendeel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef Elikian het volgende:
Verloor vorig jaar ook van een nitwit in Adelaide, om vervolgens de finalte te halen in Melbourne. Geen nood, komt goed
Staat ingeschreven !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Ok, subleague Fok! aangemaakt.
login : Juan
password : Zueco
J.
Het kan nog welquote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef Norrage het volgende:
We zullen je Puerta keuzes missen mitt. je kan voor de lol meedoen, en elke week weer Puerta kiezen
Yup, om 01:00 gaat het los.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:51 schreef sr_firewire het volgende:
Maar er wordt vannacht toch al getennist ?
In de MV Game denk ik juist met meer mensen uit de bovenste helft te gaan spelen. De leuke spelers in de onderste helft durf ik niet aan te komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:08 schreef sr_firewire het volgende:
4 van mijn 6 spelers hebben vannacht moeten tennissen, 3 hebben al gewonnen, 1 is nog bezig. Ik laat mijn team daarom gewoon staan, hoef niets te wisselen
Edit: Alle 4 mijn spelers gewonnen
Vorig jaar won hij niet, waardoor je zelfs je budget wat kunt uitbreiden door voor hem te kiezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Elikian het volgende:
Ik heb ook niet echt een strategie.
Ik zit een beetje met Federer in mijn maag nog.
Ik weet gewoon dat Roger het gaat winnen. 200 punten voor 6700 euro. De RunnerUp is sowieso een betere pick... maar ja, wie gaat dat zijn?
Voor de TMmers: zijn de stats er ook weer (voor de openstaande teams:
http://members.home.nl/elikian/TMStats
Kun jij je team ook openbaar maken voor de rest van de subleague? Dat kun je doen op je teampagina (even aanvinken).quote:Op maandag 16 januari 2006 09:08 schreef sr_firewire het volgende:
4 van mijn 6 spelers hebben vannacht moeten tennissen, 3 hebben al gewonnen, 1 is nog bezig. Ik laat mijn team daarom gewoon staan, hoef niets te wisselen
Edit: Alle 4 mijn spelers gewonnen
Ik doe aan beide mee en ja ik ga m'n lijstjes weer maken. Vandaar ook mijn oproep aan sr_firewire.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Norrage het volgende:
Doe jij nou ook mee in de TM Juan? Of alleen in de MV?
En ga je weer mooie lijstjes maken? Of hou je dat maar voor gezien dit jaar?
Gelukkig is het Australie, bij MV zwier ik hem er nog even uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:33 schreef Norrage het volgende:
En die kut Monfils inderdaad...Daar heb je ook echt niks aan
Heb jij je al ingeschreven voor de subpoulequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:34 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig is het Australie, bij MV zwier ik hem er nog even uit.
Doen ze pas bij het eind? In ieder geval is Juan onze held op dit punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef sr_firewire het volgende:
Wanneer werken die gasten eigenlijk die site bij qua spelers die eruit liggen en punten etc...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef XL het volgende:
Ginepri wint overtuigend, maar krijgt veel te snel Stepanek die ook wel erg overtuigend won.Daarna mogen ze tegen Roddick.
Dus TM berekent pas je punten per speler na afloop van een toernooi ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef Juan Zueco het volgende:
De streepjeslijstjes zijn gewoon gebaseerd op de uitslagen. De TM komt pas met uitslagen (punten) na de afloop van de speelronde (zondagavond, maandagmorgen).
Wat de behaalde en nog te behalen punten betreft: Dat is lastig.
Wat dat betreft is de link van Norrage naar de site van Elikian denk ik wel meer dan voldoende ( http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ). De stats daar houden echter geen rekening met spelers, die je geselecteerd hebt, die buiten de top 100 vallen. Bij de TM mag je namelijk ook spelers in de categorie 101 t/m 150 selecteren.
J.
P.s. Wil je in de stats van Elikian verschijnen, dan moet je je team wel openbaar maken (niet alleen voor je subleague).
Je behaalde punten worden na de afloop van een toernooi berekend door de TM. In het geval van de AO zal dit 29 of 30 januari zijn. Voor elke toernooi moet je een nieuw team maken. Doe je dit niet dan is je team leeg en kun je geen punten scoren (je oude team blijft niet staan).quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:04 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dus TM berekent pas je punten per speler na afloop van een toernooi ?
En dan nog iets; Geld je team voor 1 periode of voor 1 toernooi bij TM ?
Sta jij al ingeschreven bij TM poule Butra ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:32 schreef Butra het volgende:
Goeie nacht voor mij. Roddick, Ljubicic en Santoro allemaal makkelijk door.
En voor morgen alvast: VAMOS CHELA!![]()
Dit jaar niet nee. 1 manager kost me al genoeg tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sta jij al ingeschreven bij TM poule Butra ?
Heb Blake gevolgd op Eurosport, vond hem best goed spelen, alleen vanaf het moment dat hij op 4-1 stond in de 4e set leek hij ineens zenuwen te krijgen en raakte hij niets meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit jaar niet nee. 1 manager kost me al genoeg tijd.![]()
Blake heb ik inderdaad ook, maar die speelde niet al te best geloof ik.
Site staat op wit ja... dat is wat je bedoelt toch ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Juan Zueco het volgende:
Ligt de TM-site eruit of ligt het aan mij?
J.
Je bedoelt Wawrinka? Als de man z'n breakkansen had benut dan had het gekund.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef mitt het volgende:
gewaagde prognose Juan.
duidelijk een eigen keuze.
Nee,quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:33 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je bedoelt Wawrinka? Als de man z'n breakkansen had benut dan had het gekund.
J.
Maar ik had Blake...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Elikian het volgende:
Butra en XL en 2 van de 5 mensen die nog steeds compleet zijn. Hulde!
Dinsdag hoef ik geen nieuw toernooi in te voeren toch, moet even een weekje op vakantiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ik had Blake...![]()
Dus ben nu een man kwijt.
Zal ik lijstjes gaan bijhouden van de MV-fokkersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Juan Zueco het volgende:
MV en TM gaan hier heerlijk doorelkaar.![]()
J.
Ok.quote:
Toch moet er iets te regelen zijn ... niet met jouw team natuurlijk, da's gewoon hopeloosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Juan Zueco het volgende:
Gaat niet werken denk ik. Qua budget lopen de TM en MV nu eenmaal niet synchroon.
Misschien kan XL het topic [Tannas]Gok mee en red Juan z'n MV
Het is erg nodig.
J.
Wacht... voel ik daar enige frustratiequote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Wij kiezen niet voor Federer, wij kiezen voor puntenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Norrage het volgende:
Haaaaas![]()
Jullie zijn ook allemaal van die Federer mietjes he
Allemaal maar Federer kiezen.
Ik omdat ik hem simpel niet zo sterk verwacht had. Gelukkig heb ik Rogerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef Elikian het volgende:
En een double bagel.. David kan het toernooi best eens gaan winnen alsie zo blijft spelen. Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hem hebben gekozen, zeker na zijn Masters zege?
Hij was doodziek bij aanvang van het toernooi...Getuige zijn 1e ronde partij die hij maar ternauwernood won.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef Elikian het volgende:
En een double bagel.. David kan het toernooi best eens gaan winnen alsie zo blijft spelen. Ik vraag me af waarom zo weinig mensen hem hebben gekozen, zeker na zijn Masters zege?
Delray Beachquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Norrage het volgende:
Ja, Federer heeft nog 2 angstgegners op hem wachten, tenminste
En welke toernooien zijn er volgende week?
Zie prikbord aldaar....quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:35 schreef Norrage het volgende:
Doe jij nou de MV of de TM? want ik zie je er bij de TM niet bijstaan
Hoezo? Momenteel heeft ie toch al 'n mooi plaatje...quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
En waar is je mooie avatar van JR Cruz toch ?
Nee want Norrage heeft Baghdatis en staat nu al heel veel punten voor. Wat betekent dat ik maar 60 punten goed kan maken;quote:
MV. Had me in principe ook nog wel voor TM willen inschrijven, maar ik was - zoals gewoonlijk - weer eens te laat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:09 schreef Norrage het volgende:
Chiel! Doe jij nog mee? Of ook de MV?
* XL is terug van vakantiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:38 schreef Juan Zueco het volgende:
Gaat niet werken denk ik. Qua budget lopen de TM en MV nu eenmaal niet synchroon.
Misschien kan XL het topic [Tannas]Gok mee en red Juan z'n MV
Het is erg nodig.
J.
www.tennismanager.nlquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
hoe werkt dit eigenlijk? zie niet eens iets in de OP staan?
dank je voor de infoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
www.tennismanager.nl
Op dit forum houden we alleen onze prestaties bij en onze frustraties :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |