Heb jij je al ingeschreven voor de subpoulequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:34 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig is het Australie, bij MV zwier ik hem er nog even uit.
Doen ze pas bij het eind? In ieder geval is Juan onze held op dit punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef sr_firewire het volgende:
Wanneer werken die gasten eigenlijk die site bij qua spelers die eruit liggen en punten etc...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef XL het volgende:
Ginepri wint overtuigend, maar krijgt veel te snel Stepanek die ook wel erg overtuigend won.Daarna mogen ze tegen Roddick.
Dus TM berekent pas je punten per speler na afloop van een toernooi ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef Juan Zueco het volgende:
De streepjeslijstjes zijn gewoon gebaseerd op de uitslagen. De TM komt pas met uitslagen (punten) na de afloop van de speelronde (zondagavond, maandagmorgen).
Wat de behaalde en nog te behalen punten betreft: Dat is lastig.
Wat dat betreft is de link van Norrage naar de site van Elikian denk ik wel meer dan voldoende ( http://members.home.nl/elikian/TMStats/ ). De stats daar houden echter geen rekening met spelers, die je geselecteerd hebt, die buiten de top 100 vallen. Bij de TM mag je namelijk ook spelers in de categorie 101 t/m 150 selecteren.
J.
P.s. Wil je in de stats van Elikian verschijnen, dan moet je je team wel openbaar maken (niet alleen voor je subleague).
Je behaalde punten worden na de afloop van een toernooi berekend door de TM. In het geval van de AO zal dit 29 of 30 januari zijn. Voor elke toernooi moet je een nieuw team maken. Doe je dit niet dan is je team leeg en kun je geen punten scoren (je oude team blijft niet staan).quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:04 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dus TM berekent pas je punten per speler na afloop van een toernooi ?
En dan nog iets; Geld je team voor 1 periode of voor 1 toernooi bij TM ?
Sta jij al ingeschreven bij TM poule Butra ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:32 schreef Butra het volgende:
Goeie nacht voor mij. Roddick, Ljubicic en Santoro allemaal makkelijk door.
En voor morgen alvast: VAMOS CHELA!![]()
Dit jaar niet nee. 1 manager kost me al genoeg tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:38 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sta jij al ingeschreven bij TM poule Butra ?
Heb Blake gevolgd op Eurosport, vond hem best goed spelen, alleen vanaf het moment dat hij op 4-1 stond in de 4e set leek hij ineens zenuwen te krijgen en raakte hij niets meer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit jaar niet nee. 1 manager kost me al genoeg tijd.![]()
Blake heb ik inderdaad ook, maar die speelde niet al te best geloof ik.
Site staat op wit ja... dat is wat je bedoelt toch ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:09 schreef Juan Zueco het volgende:
Ligt de TM-site eruit of ligt het aan mij?
J.
Je bedoelt Wawrinka? Als de man z'n breakkansen had benut dan had het gekund.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef mitt het volgende:
gewaagde prognose Juan.
duidelijk een eigen keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |