Dat alles zei in het geval van Menno ook niks.quote:Op maandag 21 november 2005 05:53 schreef melke het volgende:
Ik heb hier op het forum ook al een aantal keren gelezen dat mensen denken dat Lieske naar huis moet. Maar op veel internetpolls is zij toch een van de populairste bewonsters. Tenminste populairder dan Ingrid, Chantal en Nathalie
In het geval van de anderen ex bewoners welquote:Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat alles zei in het geval van Menno ook niks.
Dat denk ik niet want dan zouden ze hebben kunnen stemmen op iemand die morgen weg is.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
Alle bewoners zijn vanmiddag in de DBK geweest. De hoofddraad van hun verhalen, nadat ze allemaal geweest zijn, is de vraag van BB wat ze op een groot feest zonder budget graag zouden willen zien.
De kans dat er toen ook al gelijk genomineerd is, is natuurlijk ook aanwezig. Ben benieuwd of we snel weer wat van Tanjalies horen. Het is tenslotte bijna donderdag, weer een dag dat er een bewoner exit gaat.
Nog voor de exit van morgen? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
De kans dat er toen ook al gelijk genomineerd is, is natuurlijk ook aanwezig.
Dat kan idd erg leuk worden, zeker als een geliefd iemand exit moet. Dan moeten sommige In tranen gaan nomineren, dan doe je het echt uit de grond van je hartquote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want dan zouden ze hebben kunnen stemmen op iemand die morgen weg is.
Meer waarschijnlijk is dat ze morgen na de exit meteen moeten gaan nomineren.
Wordt dan erg leuk.![]()
Op internet nog niet, komt zo..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Copycat het volgende:
Er zijn nog geen nominaties tijdens de live geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |