abonnement Unibet Coolblue
pi_32349435
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef Falco het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit soort bronnen zet je juist geen schijnwerper, die houd je lekker vaag.
Het is wel iemand die zijn nek enigszins uitsteekt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 17 november 2005 @ 17:57:19 #102
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32349509
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:54 schreef svann het volgende:

[..]

Op dit soort bronnen zet je juist geen schijnwerper, die houd je lekker vaag.
Het is wel iemand die zijn nek enigszins uitsteekt.
Klopt, maar ongefundeerd iets lullen zonder bronvermelding staat ook zo kansloos. Maar goed je kan ook zeggen volgens een betrouwbare bron natuurlijk .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32349698
Klinkt nog interessant ook, om als forum je bron te hebben!
Helemaal als het nog wel eens hout snijdt.
Die-hards weten toch wel wie die bron is.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 17 november 2005 @ 18:07:54 #104
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32349828
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:03 schreef svann het volgende:
Klinkt nog interessant ook, om als forum je bron te hebben!
Helemaal als het nog wel eens hout snijdt.
Die-hards weten toch wel wie die bron is.
Dat ligt er maar aan hoe groot de groep insiders daar is die toegang heeft tot dit soort kennis.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32349979
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:15 schreef tanjalies het volgende:
Hierbij de nominatie ivoor vanavond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis iemand
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32355157
ik dank U
  donderdag 17 november 2005 @ 21:49:44 #107
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_32356566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:12 schreef tanjalies het volgende:
ik dank U
De Menno acite had je niet verwacht of was dat de verassing en ook voor BB zelf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32357590
Kan iemand mij uitleggen waarom in godsnaam iedereen genomineers staat, ook al bij 1 stem..? 'Vroegah' was het toch zo dat de twee/drie met de meeste stemmen genomineerd waren?
pi_32358690
Omdat er minimaal drie genomineerd moeten staan, en als er dus net als vanavond maar twee met twee stemmen zijn, dan is de rest met 1 stem automatisch ook genomineerd. Zo gaat het al het hele seizoen.
pi_32358750
Ze willen altijd meer dan twee mensen op de bank hebben.
Nu de groep slinkt zijn ook de mensen met maar één stem dan niet meer veilig.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32358995
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:49 schreef BBscanner het volgende:
De Menno acite had je niet verwacht of was dat de verassing en ook voor BB zelf.
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef tanjalies het volgende:
Hartelijk dank voor jullie hulp. Een spannende avond toegewenst. Er zijn genoeg verrassing te verwachten vanavond.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32360372
De verrassing was dat menno op het laatste moment Joost er af haalde terwijl hij bij het begin van de uitzending ingrid nog op het oog had. Dat was ook aan een opmerking van hem in het beeld naar ik denk oude bewoners achter hem te merken
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:45:40 #113
2651 svann
night-hawk
pi_32361726
tanjalies, weet je ook op welke dag er nu voortaan genomineerd gaat worden?
Is dat op vrijdagmiddag zodat het 's avonds in de uitzending kan komen, of 's zondags voor in de maandagse uitzending?
Wel handig om te weten voor de planning van het nominatiespel.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_32363949
Ter ondersteuning van wat ik hier boven dacht, een quote die ik in de streamverslagen tegen kom. Het gaat mij om wie menno eerst van de bank af wilde halen.
quote:
Gineke, een Big Brother "deskundige" is als volgende in de uitzending.

Zij doet thuiswerk, en volgt al vele big brothers het geluid van de live stream tijdens haar werk. Dit vindt ze de leukste editie. (!) Ze is fan van Nathalie. Ruud de Wild vindt het allemaal maar lapswanzen, luie patatgeneratie.

Ruud vraagt of ze niet gek wordt van het stemmetje van Nathalie. Nee, dat wordt ze niet.

Gineke gaat af, Bridget schiet in een stuip om iets in haar oortje. De regisseur vn vanavond maakt blijkbaar de gekste geluiden achter de schermen.

Vervolgens is Menno weer aan de beurt. Hij vertelt dat hij echt van plan was om Ingrid van de bank te halen, maar dat ze dat verbruidt had.
pi_32364978
Jammer dat Menno bijna gedwongen werd Nathalie te nomineren. Hij had namelijk ook iemand een stem kunnen geven die al genomineerd was. Bijvoorbeeld Chantal wat ie ook gedaan zou hebben als ie alle afleveringen had gezien.

Dat had betekend dat er maar 3 personen genomineerd zouden zijn, het liefdespaar en roddeltante Chantal. Voor Hummie vast te belangrijke karakters om er hoer dan ook een van te verliezen zolgende week.
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_32365236
Staps.nl,

Ik ben bang dat je het niet goed begrepen hebt. Het was de wraak van Menno(productie). Zou Nat al genomineerd zijn geweest dan zou Menno nooit gevraagd zijn om die nominatie te doen. Het was de bedoeling om Nat op de bank te zetten en Ing er weer af te halen. De reactie van Ing maakte dat Menno op het laatste moment voor Joost heeft gekozen.

En laten we niet vergeten dat dit hele kunsje door BB(Hummie) zelf is opgezet en niet door Menno is bedacht. Zo werkt het niet bij BB..
pi_32365473
Dat was ook mijn punt.
Ik had het idee dat het niet Menno's idee volledig was. Hij had wat leukere combi's kunnen verzinnen. Dit rook wel erg naar een opgezette actie van BB
'Boy, it's like a sauna in here'
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:05:43 #118
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32365924
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:40 schreef Staps.nl het volgende:
Dat was ook mijn punt.
Ik had het idee dat het niet Menno's idee volledig was. Hij had wat leukere combi's kunnen verzinnen. Dit rook wel erg naar een opgezette actie van BB
Wat op zich niet erg is, want het was een leuke actie en dat was waarschijnlijk ook wel zonder Menno zo geweest. Maar nu kon met Menno er een logisch verhaal gemaakt van worden, waardoor Nathalie met een prima reden alsnog op de bank zat.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32444765
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:27 schreef tanjalies het volgende:
Staps.nl,

Ik ben bang dat je het niet goed begrepen hebt. Het was de wraak van Menno(productie). Zou Nat al genomineerd zijn geweest dan zou Menno nooit gevraagd zijn om die nominatie te doen. Het was de bedoeling om Nat op de bank te zetten en Ing er weer af te halen. De reactie van Ing maakte dat Menno op het laatste moment voor Joost heeft gekozen.

En laten we niet vergeten dat dit hele kunsje door BB(Hummie) zelf is opgezet en niet door Menno is bedacht. Zo werkt het niet bij BB..
Betekent dat dan dat Nathalie donderdag naar huis gaat?

Ik heb hier op het forum ook al een aantal keren gelezen dat mensen denken dat Lieske naar huis moet. Maar op veel internetpolls is zij toch een van de populairste bewonsters. Tenminste populairder dan Ingrid, Chantal en Nathalie
Onderschriftloos
  maandag 21 november 2005 @ 15:59:23 #120
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32454885
Ik hoop echt dat "Chan" eruit gaat. Wat een gemene manipulator! Ze beschuldigd mensen overal van en doet die dingen vervolgens zelf net zo makkelijk (lieg: oa. menno) en ze heeft over iedereen al gemeen geroddeld. De enige oprechte vrouw in het huis is Dido en Nathalie vind ik ook beter dan Ingrid en Lieske
pi_32457787
Hmmz, ik heb het idee dat die nomineringen van afgelopen donderdag gewoon een soort "Menno's feestje" was. Als je ziet hoe de bewoners nu worden belicht enz enz...

Ik gok op Chantal of Ingrid. Denk eerder de laatste...
  maandag 21 november 2005 @ 18:27:23 #122
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32458369
quote:
Op maandag 21 november 2005 05:53 schreef melke het volgende:

Ik heb hier op het forum ook al een aantal keren gelezen dat mensen denken dat Lieske naar huis moet. Maar op veel internetpolls is zij toch een van de populairste bewonsters. Tenminste populairder dan Ingrid, Chantal en Nathalie
Dat alles zei in het geval van Menno ook niks.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32458537
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:27 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat alles zei in het geval van Menno ook niks.
In het geval van de anderen ex bewoners wel
Onderschriftloos
pi_32512953
Alle bewoners zijn vanmiddag in de DBK geweest. De hoofddraad van hun verhalen, nadat ze allemaal geweest zijn, is de vraag van BB wat ze op een groot feest zonder budget graag zouden willen zien.
De kans dat er toen ook al gelijk genomineerd is, is natuurlijk ook aanwezig. Ben benieuwd of we snel weer wat van Tanjalies horen. Het is tenslotte bijna donderdag, weer een dag dat er een bewoner exit gaat.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:08:04 #125
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32513640
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef M-en-A het volgende:
Alle bewoners zijn vanmiddag in de DBK geweest. De hoofddraad van hun verhalen, nadat ze allemaal geweest zijn, is de vraag van BB wat ze op een groot feest zonder budget graag zouden willen zien.
De kans dat er toen ook al gelijk genomineerd is, is natuurlijk ook aanwezig. Ben benieuwd of we snel weer wat van Tanjalies horen. Het is tenslotte bijna donderdag, weer een dag dat er een bewoner exit gaat.
Dat denk ik niet want dan zouden ze hebben kunnen stemmen op iemand die morgen weg is.
Meer waarschijnlijk is dat ze morgen na de exit meteen moeten gaan nomineren.
Wordt dan erg leuk.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')