Ik ook, maar Chantal gaat dan toch niet want dat date-gedoe komt nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Lieske mag nomineren
Zou tof zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Als ze de envelop krijgen pakt Lieske 'm misschien, dan moet zij nomineren
Neuh dat denk ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze in de eerste weken wel aandacht kreeg van Ingrid en Ingrid is nu meer met Menno dat was tenminste de strekking, vind ik
*slingers paktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Jah ik hoop dat Chantal genomineerd wordt! Door Lieske
Lieske staat niet genomineerd, dus die mag niet iemand anders aanwijzen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoppa, ik hoop dat Lieske mag nomineren>Chantal
Wat wat dat dan precies voor verhaal? Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dido valt me vies tegen door haar nominatie van Ingrid zeg....
Chantal's nominatie van Menno vind ik eigenlijk ook zwak, het was gewoon een opdracht en daar moet je niet te zwaar aan tillen muts...
Beste nominatie kwam wederom van Joost, ik had precies hetzelfde gedaan
En Roel haalt even zijn gramMijnheer is dus echt zo vol van zichzelf maar wie de streams volgt weet dat ie echt wel homofoob bezig is geweest, bijvoorbeeld met dat doucheverhaal...
Die zitten allebei volgende week in de studioquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef Sanne het volgende:
Wat moeten ze dan met ál die mannen die zich voor Chantal hebben aangemeld?
gok dat ze dat nu niet zou doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:28 schreef Blue Thunder het volgende:
Als een willekeurig persoon de envelop moet pakken heb je kans dat lieske gelijk weer doet
Deed ze de vorige keer ook
Mijnheer ging niet meer gezamenlijk douchen met de mannen tot dat de homo bekend zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat wat dat dan precies voor verhaal? Dat heb ik gemist.
mijn favoriet op dit moment...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef Ashy het volgende:
En toch raakt Joost me weer. Die kan tenminste nog verder dan zichzelf kijken ook al speelt hij in een spel.
Daar maken e een nieuwe show van. Trekt weer andere kijkers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef Sanne het volgende:
Wat moeten ze dan met ál die mannen die zich voor Chantal hebben aangemeld?
Dan snap ik niet waarom ze genomineerd heeft, elke 'vriendschap' heeft weleens een hobbel, dat zou ik gewoonlijk geen reden voor nominatie vindenquote:
I second thatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef Falco het volgende:
Als Menno er maar niet uitgaat, dan vind ik alles best trouwens.
Idd, dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef Falco het volgende:
Als Menno er maar niet uitgaat, dan vind ik alles best trouwens.
Dat Tanja hier voorkennis had geloof ik niet. Je zag dat ze zichtbaar hier er hard over na moest denken. Met voorkennis had ze zich heel anders gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja had hier al voorkennis van. Wat een kutprogramma. Ik heb er vandaag nog 5 minuten aan besteed maar dat ga ik in het verloop ook laten. Wat heeft Hummie er een kutprogramma van gemaakt.
Nee joh we hebben een stoker nodig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:38 schreef MissX het volgende:
Rob moet er echt uit, ik wil die kop zien.
Nee, helemaal niet. Ze dacht dat het een exit-enveloppe was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja had hier al voorkennis van. Wat een kutprogramma. Ik heb er vandaag nog 5 minuten aan besteed maar dat ga ik in het verloop ook laten. Wat heeft Hummie er een kutprogramma van gemaakt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie hoort dat ze 'de vierde' is
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Stokers wel...jankerts nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh we hebben een stoker nodig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie hoort dat ze 'de vierde' is
[afbeelding]
Vast niet de enige die dit niet verwacht had.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:42 schreef Aventura het volgende:
Haha Naat had dit echt helemaal nooit verwacht, arrogante doos.
Rob gaat zich onsterfelijk belachelijk maken, voor zover dat nog niet gebeurd is!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Rob zit eindelijk met Menno op de bank, daar zal ie wel blij om zijn
Geweldig. En Nathalie staat heel slecht, dus met een beetje mazzel kan ze WEL naar de bevalling, waarvan ze zelf al zeker was dat ze die zou missenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Zo die Natte Lie begon helemaal te shaken
quote:
Snap het zelf ook niet om eerlijk te zijn. Maar who cares, ik vind het leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vast niet de enige die dit niet verwacht had.
En hij wil niet, want hij doet het zelf welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:45 schreef Gigageil het volgende:
Eindelijk een kapper voor die droge kop met touw van Rob![]()
Zou wel stunt zijn:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:45 schreef Gigageil het volgende:
Eindelijk een kapper voor die droge kop met touw van Rob![]()
We blijven áááállltijd vriendinnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef k_i_m het volgende:
En die kop van Dido "Ik sta niet genomineerd, wat kan mij het schelen!".
"Natte Lie? Noooooooit van gehoord!"
Hij was goed idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Ruud tegen Linda: heb je je handen gewassen
Voor Lieske was ik niet bang hoor. Het gaat mij erom dat Nathalie eindelijk genomineerd is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die kwam uit je tenen !!!
![]()
![]()
![]()
scanman and lieske
sitting in a tree
kee aai es es aai en djee
![]()
Ja dan kun je goed zien hoe achterbaks die Lieske is, nu staat ze degene die ze genomineerd heeft weer te omhelsen......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:47 schreef Falco het volgende:
En nu de internetshow, die is vaak leuker dan de tv-uitzending.
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
De livestream buffert enorm!
Hebben jullie daar ook last van?
Jepquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
schitterendquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ruud: mag ik dat zeggen wie er volgende week uitgaat![]()
![]()
![]()
![]()
(over de mogelijke stemfraude)
Ik denk Chantal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
Vraag me af wie Rob zou hebben genomineerd als hij de envelop had gepakt! Misschien Ingrid?
Normaal wel, nu nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
Deze keuze opzich vind ik wel leuk iddquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef ridder204 het volgende:
Ben ik de enige...die Tanja opeens is gaan waarderen..... Geweldige aktie vanavond van nominatie, ik had gezworen dat ze Lieske zou kiezen, maar het werd een heerlijke afgang voor die Nathalie...
(Heb het idee dat Tanja geld kwijt raakt als ze zelf opstapt en dat ze daarom min of meer wacht tot ze er eindelijk eens uit mag... )
dat weet ik wel zeker...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef ridder204 het volgende:
(Heb het idee dat Tanja geld kwijt raakt als ze zelf opstapt en dat ze daarom min of meer wacht tot ze er eindelijk eens uit mag... )
Ze vind het triest dat dat niet mogelijk is omdat bewoners daar niet kunnen komen begreep ik eruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:55 schreef bemeall het volgende:
Tanja word niet getroost aldus mama tanja
Logisch, haar dochter voelt zich eenzaam en heeft het moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:55 schreef Sanne het volgende:
Tanja's moeder vindt het vreselijk wat er nu gebeurt.
Op dit moment zit ik al wééééééken te wachten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:49 schreef Rica het volgende:
[..]
We blijven áááállltijd vriendinnen.
ik denk Lieske dan, dus ik ben blij dat Tanja de envelop heeft gepaktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
Vraag me af wie Rob zou hebben genomineerd als hij de envelop had gepakt! Misschien Ingrid?
Anders ging ze vanavond nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef ridder204 het volgende:
Heb het idee dat Tanja geld kwijt raakt als ze zelf opstapt en dat ze daarom min of meer wacht tot ze er eindelijk eens uit mag...
Hier geen buffering. Om één of andere reden helpt het altijd om voor het einde van de gewone uitzending de stream al aan te zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Dementor het volgende:
Ja dat heb ik ook gedaan, maar dat heeft niet echt geholpenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hier geen buffering. Om één of andere reden helpt het altijd om voor het einde van de gewone uitzending de stream al aan te zetten.
Ik had gehoopt dat Lieske de enveloppe had gepakt, en Chantal had genomineerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
ik denk Lieske dan, dus ik ben blij dat Tanja de envelop heeft gepakt
ook een chagrijnig hoofd en zeikstem iddquote:
In welk opzicht? Omdat hij denkt dat hij makkelijker van Lieske kan winnen (de zogenaamde moelijke vs makkelijk bank volgens Rob) . Vraag me af of Rob het nu een makkelijke bank vindt omdat Menno er op zit!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
[..]
ik denk Lieske dan, dus ik ben blij dat Tanja de envelop heeft gepakt
Waar zitten jullie te kijken , hier is het al een half uur afgelopen ???!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ruud: mag ik dat zeggen wie er volgende week uitgaat![]()
![]()
![]()
![]()
(over de mogelijke stemfraude)
Dan had ik spontaan op Tanja en Menno gaan stemmen... Om Chantal en Rob eruit te werken.quote:Ik had gehoopt dat Lieske de enveloppe had gepakt, en Chantal had genomineerd.
De internetuitzending natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waar zitten jullie te kijken , hier is het al een half uur afgelopen ???!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik al wééééééken te wachten!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |