Ik ook, maar Chantal gaat dan toch niet want dat date-gedoe komt nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Lieske mag nomineren
Zou tof zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef D.Rose het volgende:
Als ze de envelop krijgen pakt Lieske 'm misschien, dan moet zij nomineren
Neuh dat denk ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ze in de eerste weken wel aandacht kreeg van Ingrid en Ingrid is nu meer met Menno dat was tenminste de strekking, vind ik
*slingers paktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Jah ik hoop dat Chantal genomineerd wordt! Door Lieske
Lieske staat niet genomineerd, dus die mag niet iemand anders aanwijzen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoppa, ik hoop dat Lieske mag nomineren>Chantal
Wat wat dat dan precies voor verhaal? Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dido valt me vies tegen door haar nominatie van Ingrid zeg....
Chantal's nominatie van Menno vind ik eigenlijk ook zwak, het was gewoon een opdracht en daar moet je niet te zwaar aan tillen muts...
Beste nominatie kwam wederom van Joost, ik had precies hetzelfde gedaan
En Roel haalt even zijn gramMijnheer is dus echt zo vol van zichzelf maar wie de streams volgt weet dat ie echt wel homofoob bezig is geweest, bijvoorbeeld met dat doucheverhaal...
Die zitten allebei volgende week in de studioquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef Sanne het volgende:
Wat moeten ze dan met ál die mannen die zich voor Chantal hebben aangemeld?
gok dat ze dat nu niet zou doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:28 schreef Blue Thunder het volgende:
Als een willekeurig persoon de envelop moet pakken heb je kans dat lieske gelijk weer doet
Deed ze de vorige keer ook
Mijnheer ging niet meer gezamenlijk douchen met de mannen tot dat de homo bekend zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat wat dat dan precies voor verhaal? Dat heb ik gemist.
mijn favoriet op dit moment...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef Ashy het volgende:
En toch raakt Joost me weer. Die kan tenminste nog verder dan zichzelf kijken ook al speelt hij in een spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |