L_V verdedigd het vermoorden van tegenstanders van de islam (koranvers 5:33) a.h.v. onze Grondwet waar staat dat van ons verwacht wordt dat we bij een aanval we ons als land verdedigen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:26 schreef Pie.er het volgende:
. Ik durf te wedden dat het voor 80% niks met je onderwerp te maken heeft, maar met je manier van discussieren. Heb je hier een mening over?
@ Dagonet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef Dagonet het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef Yosomite het volgende:
Je brengt het hier alsof een alcoholistische homo een slecht iemand is.
En dat is heel jammer.
En hoe is dat verdraaiing cq ontkenning van de holocaust?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:43 schreef Akkersloot het volgende:
L_V heeft mijn manier van posten over de islam gelijkgesteld met hoe men in de jaren dertig te keer ging tegen joden.
Al zouden mijn posts haat tegen moslims tot doel hebben (wat niet het geval is, ik ben gewoon tegen de doctrine islam, waarvan moslims het gehersenspoelde slachtoffer zijn) dan nog is dat niet het zelfde als het haatzaaien tegen joden van voor en tijdens de oorlog. Joden werden immers gehaat als volk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef Dagonet het volgende:
En hoe is dat verdraaiing cq ontkenning van de holocaust?
Dat mannen iets met elkaar deden is in de klassieke oudheid heel gewoon. Dus de TS moet zijn geschiedenis eens bijschaven. En Alexander de groote heeft veel invloed gehad. In het Oosten heet hij Iskander. Maar dat heeft verder bitter weinig met de islam te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Welke 'betrouwbare overlevering' verklaart Alexander dan tot homo? Bron?
Zou toch prettig zijn als je eens terug gaat naar school. 80% van de moslims in de wereld wenst gewoon in vreden te leven. Daarnaast heeft heeft die cultuur hele mooie dingen voortgebracht waarvan we hier in Europa de sporen van kunnen vinden. Wellicht eens wat minder tijd aan de Costa del Sol doorbrengen en eens wat meer in het binnen land van Spanje gaan kijken. En het wat het doods conto aangaat. Er zijn meer mensen vermoord uit naam van het westerse christendom. Die inhaalslag maakt de islam nooit. Hele culturen in Zuid-Amerika zijn afgeslacht. We praten dan letterlijk over miljoenen mensen. En je kan het beleid van de VS zien als een vorm van imperialisme wat wel eens kan botsen. Ik praat terrorisme nooit goed. Maar niks is zo zwart wit. En de islam is geen doctrine maar een geloof. Het nazisme daartegen is wel een doctrine.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Al zouden mijn posts haat tegen moslims tot doel hebben (wat niet het geval is, ik ben gewoon tegen de doctrine islam, waarvan moslims het gehersenspoelde slachtoffer zijn)
Dat is dus ook niet zo. De islam kent geen heiligen het zijn geen christenen. Ze kennen slechts profeten. Mensen met een zekere inzicht en weishied iets wat Alexander zeker had. Met hem vergeleken ben jij een onbeduidend stofje in de tijd van de menselijke geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Ik zeg alleen maar dat homofilie en alcoholgebruik (laat staan alcoholverslaving) in strijd is met de wensen van het fictief hoofdpersoon van de sprookje de koran. En dus is het vreemd dat daarin een homo en een alcoholist als heilige wordt genoemd.
Wat betreft Spanje heb je hemaal gelijk, maar weet je zeker dat er in het Oosten geen hele culturen zijn afgeslacht door Islamitische legers?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zou toch prettig zijn als je eens terug gaat naar school. 80% van de moslims in de wereld wenst gewoon in vreden te leven. Daarnaast heeft heeft die cultuur hele mooie dingen voortgebracht waarvan we hier in Europa de sporen van kunnen vinden. Wellicht eens wat minder tijd aan de Costa del Sol doorbrengen en eens wat meer in het binnen land van Spanje gaan kijken. En het wat het doods conto aangaat. Er zijn meer mensen vermoord uit naam van het westerse christendom. Die inhaalslag maakt de islam nooit. Hele culturen in Zuid-Amerika zijn afgeslacht. We praten dan letterlijk over miljoenen mensen. En je kan het beleid van de VS zien als een vorm van imperialisme wat wel eens kan botsen. Ik praat terrorisme nooit goed. Maar niks is zo zwart wit. En de islam is geen doctrine maar een geloof. Het nazisme daartegen is wel een doctrine.
Idd. Men is pas gaan vechten naar aanleiding van de kruistochten. De Arabieren dreven al vreedzaam handel met het Oosten sinds de Tang Dynastie 600 AD en mochten zelfs zij het met ristricties hun geloof vreedzaam beleiden ik China. De Arabieren waren handelaren. Het ging fout toen het christendom daar ook een graantje van wilde meepikken of denk je dat die kruistochten iets te maken hebben met geloof. De Arabieren en daarmee de islam had een monopolie op de handel met het Oosten. En de paus en zijn handlangers waren bereid te moorden en te verkrachten omdat te doorbreken. Gelukkig kon de briljante strateeg Saladin daar een stokje voor steken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat betreft Spanje heb je hemaal gelijk, maar weet je zeker dat er in het Oosten geen hele culturen zijn afgeslacht door Islamitische legers?
Als je geholpen wordt door Allah (volgens de koran) om een groot heerser te worden ???????????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet zo. De islam kent geen heiligen het zijn geen christenen. Ze kennen slechts profeten. Mensen met een zekere inzicht en weishied iets wat Alexander zeker had. Met hem vergeleken ben jij een onbeduidend stofje in de tijd van de menselijke geschiedenis.
Bush denkt dat hij door god tot een groot heerser is benoemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:09 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je geholpen wordt door Allah (volgens de koran) om een groot heerser te worden ???????????
Wie is deze ''men''? Toch zeker niet de Islamitische legers, die in Tunesie de Christenen hebben uitgemoord en plunderend optrokken naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Idd. Men is pas gaan vechten naar aanleiding van de kruistochten.
Lees voor ''het Oosten'' gewoon ''India'' en kijk of je deze enormiteit dan nog staande durft te houden.quote:De Arabieren dreven al vreedzaam handel met het Oosten sinds de Tang Dynastie 600 AD en mochten zelfs zij het met ristricties hun geloof vreedzaam beleiden ik China. De Arabieren waren handelaren. Het ging fout toen het christendom daar ook een graantje van wilde meepikken of denk je dat die kruistochten iets te maken hebben met geloof. De Arabieren en daarmee de islam had een monopolie op de handel met het Oosten. En de paus en zijn handlangers waren bereid te moorden en te verkrachten omdat te doorbreken. Gelukkig kon de briljante strateeg Saladin daar een stokje voor steken.
Hehe dat komt omdat beide partijen onverdraagzaam zijn. En het overgrote deel leeft vreedzaam samen. Maar beide hebben de mogelijkheid elkaar van de kaart te vegen. En hebben toch de wijsheid dat niet te doen. En de VS deinst er niet voor terug een oorlog te beginnen en een land te ontwrichten. Door een misbeleid te voeren die geen rekening houd met de nasleep. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie is deze ''men''? Toch zeker niet de Islamitische legers, die in Tunesie de Christenen hebben uitgemoord en plunderend optrokken naar Frankrijk.
[..]
Lees voor ''het Oosten'' gewoon ''India'' en kijk of je deze enormiteit dan nog staande durft te houden.
Nu ik weer? Op een dergelijk incoherent gebabbel kan ik niet eens een antwoord verzinnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:37 schreef Megumi het volgende:
Nu jij weer.
Ze hebben anders altijd in vrede geleefd onder het Moghul rijk weet je wat dat is? Terrorisme vanuit de islan is pas iets van deze afgelopen eeuw daarvoor was het een van de meest tollerante culturen ter wereld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ik weer? Op een dergelijk incoherent gebabbel kan ik niet eens een antwoord verzinnen.
Kan ook zijn dat je te dom bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ik weer? Op een dergelijk incoherent gebabbel kan ik niet eens een antwoord verzinnen.
Ja. Zulke Christelijke rijken zijn er overigens ook geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ze hebben anders altijd in vrede geleefd onder het Moghul rijk weet je wat dat is?
Als je onder ''terrorisme'' piraterij, kinderroof en slavenhandel verstaat niet. Bovendien bestaat ''de'' Islamitische cultuur niet.quote:Terrorisme vanuit de islan is pas iets van deze afgelopen eeuw daarvoor was het een van de meest tollerante culturen ter wereld.
Ja, dat komt hard aan. Het is natuurlijk een blijk van intelligentie om over de VS te beginnen in een discussie over de tijd voor Columbus.quote:
Noem er eens een paar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Zulke Christelijke rijken zijn er overigens ook geweest.
Ik begon met de Tang dynastie toen leefde Columbus nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat komt hard aan. Het is natuurlijk een blijk van intelligentie om over de VS te beginnen in een discussie over de tijd voor Columbus.
Karel de Grote (ja, hij gebruikte het Christendom als een machtsmiddel en de Saksenoorlogen waren onvoorstelbaar fel, maar de Joden genoten koninklijke bescherming)quote:
Daar noem je toch een paar wreedzame rijken bij elkaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Karel de Grote (ja, hij gebruikte het Christendom als een machtsmiddel en de Saksenoorlogen waren onvoorstelbaar fel, maar de Joden genoten koninklijke bescherming)
De Normandiers op Sicilie
De Republiek
Polen-Litouwen
Is dat het enige dat je te zeggen hebt? Dat noem ik droevig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar noem je toch een paar wreedzame rijken bij elkaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |