quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Nonneke het volgende:
hier ben ik
![]()
Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk![]()
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts :') Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenartsGelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
![]()
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt
Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht![]()
Maaaarr ik mag als het goed is
gewoon terug komen volgend jaar
Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
![]()
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende weekeven de laatste foto's maken
een van mn collega's had een verassing voor meze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo
![]()
dussssssssss ook daar komen nog foto's van
Verder had ik eigenlijk nietMet de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima
Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check
![]()
Non
Wat een mooie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)
(heb even een titeltje bedacht)
Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!
Sweet kleurtje ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)
(heb even een titeltje bedacht)
Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!
Hij is zooooooooooooo lekker zachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Metamorfose het is nogalmaar ook
en
en MYGOD
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef rena het volgende:
Het is net een labrador met retriever kop en staart![]()
![]()
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de potquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Xena
Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee![]()
Zodra op de badkamer een kraan aangaat zit Diddle op het aanrechtblad (in de badkamer). Als het even kan gaat-ie heel enthousiast met de waterstralen spelen hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
Gekke beesten![]()
Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot![]()
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:45 schreef Alicey het volgende:
Hoi
Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
1. is niet succesvol (Hij komt alsnog op tafel of gaat mauwen). Negeren kan ik, maar op het moment dat hij het van mijn bord probeert te stelen zet ik hem toch van tafel af. Hetgeen voor ongeveer 10 seconden werkt..quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk)
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten
Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
Het is ook vooral dat hij heel hardnekkig is.. De poes die ik heb springt wel eens op tafel, maar haar er af zetten is vaak voldoende. Die andere is dan dus in 2 seconden weer op tafel, of gaat dus een klaagzang beginnen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af![]()
Ok, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Ik dacht eerst dat andere namelijk, pas bij het 2e keer lezen van de post drong het door.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Uhmmie het volgende:
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Met Spike is alles weer goed hoor.
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer.. Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken.
.
mja inmiddels heeft hij alweer 2x overgegevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:23 schreef inkie1010 het volgende:
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Auticia het volgende:
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken. Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had.
.
[afbeelding]
Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden.
alles staat in de kippensoop inkiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef inkie1010 het volgende:
Geleficiteerd!!!!![]()
alle details!! gewicht lengte naam
geboortekaartje!! foto!!
Oww!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef rena het volgende:
Zo'n uitgeputte hond![]()
Hij was wezen zwemmen
![]()
[afbeelding]
Ja gaas is nu omhoog, zodat ze terug kan komenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef Auticia het volgende:
Kan Xena wel weer makkelijk terug het balkon op, denk je? ivm het gaas?
Toch spannend.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja gaas is nu omhoog, zodat ze terug kan komen
Nogal ja, ik kan er gewoon slecht tegen, door mijn slechte ervaringen, en dan zit ik meteen met Julius in mijn hoofd (van Brighteyes).quote:
Ja bij een hond is het helemaal rot volgens mij.quote:Spike wil ook nog weleens wegglippen als er iemand met een collecte aan de deur staat of als de buren door de poort de krant komen brengen. Ik sta iig doodsangsten uit, hoewel hij altijd weer terugkomt.
Ik kan het me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal ja, ik kan er gewoon slecht tegen, door mijn slechte ervaringen, en dan zit ik meteen met Julius in mijn hoofd (van Brighteyes).
[..]
Ik kwam toevallig van de week tijdens het wandelen een man tegen in een scootmobiel die aan me vroeg of mijn hond weleens was weggelopen. Hij had hem gezien.quote:Ja bij een hond is het helemaal rot volgens mij.
Katten horen nu eenmaal gewoon lekker hun ding te doen en gezellig in de buurt rond te kunnen lopen.
oeh spike toch, ben jij zo'n banjer? hij heeft zo'n lekkere kop waar het ondeugd vanaf straaltquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellen.
[..]
Ik kwam toevallig van de week tijdens het wandelen een man tegen in een scootmobiel die aan me vroeg of mijn hond weleens was weggelopen. Hij had hem gezien.
Maar hij sjeesde verder voor ik dingen kon vragen. Was toch wel een embarrassing moment.
Ik denk er serieus aan om Spike te laten castreren ivm zijn wegloopgedrag, als hij een (auto)ongeluk veroorzaakt ben ik degene die verantwoordelijk is. En dat vind ik nogal eng!
Uhmmie,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Uhmmie het volgende:
kuikentjes \o/
en wup doet het ook weer h elemaal
kwam zomaar bietsen om een pensbrokje \o/
EN ik heb een nieuwe verslaving geloof ik
http://www.bookcrossing.com
boeken \o/
quote:
Misschien de kipfilet een beetje koken zodat Smokey wel snapt dat het eetbaar is en dan iedere keer een beetje rauwer geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef Miss_B het volgende:
En Smokey snapt trouwens ook niet wat hij moet doen met rauwe kip. Hij laat het gewoon liggen, dat vind Spetter niet zo erg. Zij eet dan ook wel zijn portie op![]()
Smokey heeft in zijn cattery tijd ook alleen om de dag gekookte kip en vis gekregen in combinatie met brokken..
Ik vind Bommel veel leuker dan zijn vader (ook mooi hoor)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef rena het volgende:
Ik kwam een foto tegen van Bommels vader, hij lijkt precies op hem qua vachtkleur en bouw, hoewel Bommel iets steviger lijkt, maar ook nog moet groeien
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig om te zien.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
Niet storen![]()
[afbeelding]
Ik ben er niet![]()
[afbeelding]
![]()
Nou ja zeg, een universele kipquote:Kunstenaar zoekt universele kip
Kippen zijn kunstig, vindt Koen Vanmechelen. De Belgische kunstenaar kruist kippen van overal ter wereld met elkaar. Zo wil hij komen tot een soort universele kip, schrijft Het Belang van Limburg.
Vanmechelen noemt zijn project Cosmopolitan Chicken, de kip als wereldburger. De kunstenaar is ereburger van Sint-Truiden, waar hij onlangs achter de abdijtoren een kooi bouwde voor zijn kippen. Scholieren uit de stad verzorgen de dieren. Vanmechelen: "Het is mooi als een artistiek project ook educatief is".
[Agrarisch Dagblad via Zibb.nl]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Spike klein schoothondje ben je toch
(Hij lijkt wel groter dan het fragiele froutje)
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
bewegende foto's maken kan best hoor nonneke, alleen heet het dan filmpje
maar goed. wat ga je nu doen? en mag je weer terugkomen?
Jaaaaa wat leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef lady-wrb het volgende:jaaaaaaaah volgend jaar een dolfijnen meet he? met rondleiding van nonneke
![]()
Ik wil hier nog even op terugkomen. Ik zou hem vandaag nog niet laten inslapen als hij niet uit die coma komt. Wat jij allemaal beschrijft geeft mij meer het idee dat het beestje niet in coma ligt maar enorm zwak is en gewoon veel knockout is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Miss_B het volgende:
Hij moet morgen gewoon echt uit zijn coma komen. Zo niet wil ik hem nog een dagje geven, omdat hij op mij reageerde. Maar als het daarna nog steeds niet is, dan houdt het verders eigenlijk op. Ik kan hem niet eeuwig in coma laten en als hij er pas uitkomt na een paar weken, dan heeft hij een goede hersenbeschadiging opgelopen wat kan resulteren in niet meer kunnen lopen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef rena het volgende:
Al wat beter nieuws, miss_b, ik hoop dat het snel weer helemaal goed komt. En die foto is![]()
Even crossposten, ik vond het zo'n leuke fotoPosten jullie ook eens een foto van jezelf met dier
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:23 schreef Miss_B het volgende:
Inkie gefeliciteerd met Frits![]()
![]()
Ja vandaag 2 keer bij Smokey langs geweest. En net reageerde hij ook op ons (leander en ik).
Hij heeft vandaag zijn eerste hapje sondevoeding gehad (lees pap). En hij hield zelfstandig zijn koppie omhoog om te eten en heeft alles ook binnengehouden. Hij houdt alleen steeds zijn ogen dicht. En hij moet wel binnenkort wakker worden en zijn ogen open gaan doen.
De assistente staat er nog steeds verbaast van dat hij uberhaupt nog leeft.. Smokey heeft veeeel levensenergie![]()
Morgenochtend rond 10 uur weer even bellen en morgenmiddag weeer eventjes langs.
Jawel, maar er zit progressie in, en als die stijgende lijn aanhoudt de komende dagen, mag je het niet meer opgeven hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:18 schreef Miss_B het volgende:
Enne Kaap goed nieuws heHet herstel gaat enorm langzaam, maar hij gaat vooruit en dat zijn redenen genoeg toch?
Ben helemaal happy. Maar ik hou nog wel in mijn achterhoofd dat het nog steeds niet helemaal goed gaat. Maar ja wie wordt er nu niet happy als je ziet dat die kleine zich zo vooruit vecht
ziekenhuis pendrecht. helaas slechte ervaringen mee, buiten dit verhaaltje.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef Uhmmie het volgende:
welke dierenarts kwam je altijd in rotterdam dan?
wel fijn toch dat deze dierenarts het in ieder geval wel weet
het maakt het gedane.. niet ongedaan
maar... voor de toekomst wel verbetering dus
hmmm niet echt, maar ja je moet arme obelix eens zien.. zit de hele dag in een hoekje... ik ga hem wel bij een hele goede fokker halen, moet ervoor helemaal naar volendam!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
spannend inkie durf je het nog wel aan?
hmm ik had een kittykongquote:Op donderdag 3 november 2005 16:48 schreef McPhearson het volgende:
Uhm.. misschien past dit niet helemaal bij de sfeer van het topic
Maar het is wel het SC topic
Wat ik wou zeggen ...
Ik heb een kong gekocht!
Zo eens kijken wat mijn lieve viervoeter er van vindt!![]()
[afbeelding]
deze:)
Hoop echt dat Obelix en jij dit keer meer geluk hebben ! Wel dapper van je dat je het weer probeerdquote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
hmmm niet echt, maar ja je moet arme obelix eens zien.. zit de hele dag in een hoekje... ik ga hem wel bij een hele goede fokker halen, moet ervoor helemaal naar volendam!
quote:
Wat een mooierd! Lijkt op onze vroegere Bijkequote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Suuske
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
en ze heeft ook een lief grijs baardje![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:36 schreef Lotjeb het volgende:
Rena: toevallig een zus die Esther heet? Zag net die foto van Bommel en jou en je lijkt echt sprekend op een Esther die ik ken
Mag tussen half 1 en 1 bellen hoe het gaat, dan spreken we af wanneer we haar weer ophalen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, natuurlijk heb je het er voor over, maar het kan er behoorlijk inhakken
Hoelaat is ze klaar denk je?
Awww!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:03 schreef inkie1010 het volgende:
Miss_B ook ik blijf duimen voor Smokey!!!Kom op lief mannetje!!! En ook sterkte voor jezelf Miss_B
Zo poe hee wat een dag! Vandaag Harley opgehaald! Heel wat gereisd en daarna nog gitaarorkest repetitie!De eerste foto's van Obelix en Harley staan in het caviatopic!
maar voor degenen die liever hier blijven, hier ook eentje
[afbeelding]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
danimanwelkom hier
t is hier goed toeven zonder overtollige rondvliegende hormonen
daniman moet het in [oud] nogal eens ontgeldenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:22 schreef lady-wrb het volgende:
danimanwelkom hier
t is hier goed toeven zonder overtollige rondvliegende hormonen
Ah, okay, ik snapte het gewoon nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daniman moet het in [oud] nogal eens ontgelden
maar t was als geintje bedoeld hoor
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:58 schreef rena het volgende:
Yian, zo mooien Spikerd
![]()
Auticia, je sig![]()
Bommel is ook gewassen pas en ze zijn dan inderdaad heerlijk zacht en knuffelbaar![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:02 schreef inkie1010 het volgende:
......
Ik vind dat Harley wel een beetje op Hepie lijkt met ze kuif
Bommel lachtquote:Op maandag 7 november 2005 14:06 schreef rena het volgende:
Miss_b, wat verschrikkelijkIk hoop dat alles goed komt
![]()
Ik ga er even tussenuit, 3 dagen naar Belgiemet school. Tot vrijdag
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef Auticia het volgende:
Ook kwamen we Rex weer 2 keer tegen (mechelse herder, woont een straat verderop). Spike en Rex gaan altijd wang aan wang staan en als het even kan allebei op de achterpoten en elkaar omhelzen. Wat dit nu precies betekent moet ik nog eens opzoeken, het ziet er wel grappig uit.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Auties, wat een rare, lieve,snijboon heb je toch
Wat betreft die fokster, Miss_B, ik kan me zo voorstellen dat je door alle spanning in een soort roes terechtkomt en het erg moeilijk is om er 'het jouwe' van te denken. En misschien was het voor de fokster net zo. In ieder geval is het allemaal in het belang van Smokey geweest en zijn er misschien van beide kanten wat dingen (toe)gezegd waarover je nog niet goed hebt na kunnen denken, of niet kon overzien wat dat inhield. Het lijkt mij in elk geval een heel normale reaktie van beide kanten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef Miss_B het volgende:
Ja Uhmmie.. Misschien toch welhihi
Het was voor haar natuurlijk ook emotioneel en probeerde er ook alles aan te doen. Waardoor ze dus 'rare' dingen ging doen. Eigenlijk allemaal, net als ik, in het belang van het beestje...
Oftewel ben nog meer verward dan ik nu al ben. Maar vind haar nog steeds lief
Maar door al die spanning van de afgelopen week en dan vandaag eindelijk goed nieuws dat hij uit zijn coma is, krijg ik weer last van (spannings)hoofdpijn.. Dus ik ga zo ook lekker slapen dan kan ik morgen uitgerust bij de rechtswinkel staan
Leuk om die verhaaltjes te lezen van de honden Auticia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |