abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31584169
SC deel 42: op een mooie Herfstdag...

Ik weet weer geen titel en de laatste post:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Nonneke het volgende:
hier ben ik

Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts :') Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenarts Gelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt

Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht Maaaarr ik mag als het goed is gewoon terug komen volgend jaar Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje ) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende week even de laatste foto's maken

een van mn collega's had een verassing voor me ze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo dussssssssss ook daar komen nog foto's van

Verder had ik eigenlijk niet Met de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check

Non
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31584220
Klinkt goed, Nonneke, fijn dat alles goed gaat en ik ben benieuwd naar de Dolfinarium-foto's
And you know I might
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:19:12 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31584453
Ja ik hoop dat deze cam een stuk betere foto's maakt, en kan er meer maken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:21:01 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31584498
Oja en verder ben ik nog druk bezig met tekeningen en hout enzo uitzoeken voor 2 chinchilla hokken, en een konijnenflat voor mn nijntjes bij mn vriendin
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31585554
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)

(heb even een titeltje bedacht)

Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden

Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!

[ Bericht 25% gewijzigd door inkie1010 op 20-10-2005 19:41:17 ]
pi_31586822
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)

Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Wat een mooie!
I bet you are flying inside.
pi_31593679
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:

Deze is het geworden
[afbeelding]
Sweet kleurtje ook
#geen
pi_31593943
Onze Pipo is vandaag gekortwiekt door de dames van de trimsalon. Ze hebben er 5 uur werk aan gehad...

Before:

After:

Hij is nu net een puppie

Zijn haar moest wel zo kort ivm de hotspots die hij heeft en moeilijk te ontdekken zijn vanwege zijn dikke lange vacht. Hij is nu overigens extra knuffelig

De donkere plek op zijn rug is een hotspot geweest.
#geen
pi_31594693
Metamorfose het is nogal maar ook en en MYGOD
pi_31595621
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Metamorfose het is nogal maar ook en en MYGOD
Hij is zooooooooooooo lekker zacht
#geen
pi_31598738
Hij lijkt wel een perzikje!!!!
pi_31598901
Het is net een labrador met retriever kop en staart
And you know I might
pi_31599269
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef rena het volgende:
Het is net een labrador met retriever kop en staart
Precies wat ik dacht!

Owow.... hier is het vanmorgen oorlog... de katten vliegen me letterlijk om de oren... het is compleet met aanvallen vanaf de tafel, gevechten onder het kleed dat over de bank ligt en hindernisbanen (het bureau waaraan ik zit is ook onderdeel van het parcours)

Lizzie en Moek
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31600260
Gekke beesten

Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben
pi_31600428
Xena

Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31601244
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Xena

Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot
pi_31602865
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
Gekke beesten

Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben
Zodra op de badkamer een kraan aangaat zit Diddle op het aanrechtblad (in de badkamer). Als het even kan gaat-ie heel enthousiast met de waterstralen spelen haha
#geen
pi_31602999
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot

Herkenbaar!
#geen
pi_31617763
Net een pad het leven gered. Hij/zij hupte door mijn keuken (waar ik zit)
Voorzichtig buiten gezet

pi_31621832
Goed werk Kissa!!

Ik mag een nieuwe kooi voor Obelix en Piet bij mijn ouders halen Een hele grote!
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:45:04 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31653798
Hoi

Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
pi_31653878
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:45 schreef Alicey het volgende:
Hoi

Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk )
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten

Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:14:54 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31654543
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk )
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten

Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
1. is niet succesvol (Hij komt alsnog op tafel of gaat mauwen). Negeren kan ik, maar op het moment dat hij het van mijn bord probeert te stelen zet ik hem toch van tafel af. Hetgeen voor ongeveer 10 seconden werkt..

3. is misschien een optie, maar ik ben bang dat hij dan weer voor de deur gaat mauwen..
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:27:36 #25
48233 Auticia
warriorette
pi_31656248
Spike vind zichzelf helemaal zielig vandaag.

Als we de poort uitgaan met de uitlooplijn dan rent hij altijd snoeihard de bosjes in (zit eoa gat en daarachter iets van een open ruimte onder de bomen/struiken oid). Hij heeft daar ooit een poes gezien oid en is nu altijd onhoudbaar nieuwsgierig wat er daar in dat 'hol' te beleven is.

Vandaag zat daar dus een poesje, ik zag niet wat er gebeurde, maar hoorde wel dat het niet echt gezellig was daar in the bush. Spike kwam helemaal geschokt en geschrokken weer naar me toe. En wilde sindsdien niets anders dan tegen me aan schurken en knuffelen.

Weinig aandacht aan geschonken verder, maar nu is hij de hele dag dus al zielig aan het doen. En hij is in 'hongerstaking' gegaan. Als we tegen hem praten kijkt hij heel verdrietig naar ons, met zijn oortjes naar achteren. Hij lag vanavond achter een kast verstopt, zit inmiddels wel weer op zijn 'vertrouwde' plekje, maar zijn enhousiasme en blijheid zijn ver te zoeken. Als ik hem zover krijg dat hij naar me toekomt dan loopt mij met zijn kop heel laag, oortjes naar beneden en buik bijna op de grond naar me toe. .

Buiten trekt hij ook niet meer aan de riem en hij luistert supergoed, is nog wel heel nieuwsgierig naar andere wandelaars, loopt er dan ook (hetzij wat tammetjes) op af, snuffelt en gaat weer tegen me aanlopen.

Arme Spike, hij heeft het echt heel erg met zichzelf te doen. .

Hier 2 foto's van de zielepoot in hongerstaking.

Heb alles gecontroleerd, pootjes zijn allemaal in orde voor zover ik dat kan beoordelen (hij loopt ook gewoon goed) en hij heeft vanmiddag nog wel een koekje gegeten. Hij heeft denk ik wat last van de schrik. (Of een herfstdepressie ).
pi_31656590
Aww wat voor hekspoes heeft hem te pakken gehad dan
Heeft ie niet ergens een wondje? Aan zijn mond of zo?

En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af
pi_31656799
Och arme Spike toch!!! Hopen dat je je snel weer lekker voelt hoor! Laat je niet kisten door een poes!!
  zondag 23 oktober 2005 @ 23:46:12 #28
48233 Auticia
warriorette
pi_31657091
Had zijn snuit al bekeken, Bluezz, zowel aan de binnen- als buitenkant was niets bijzonders te zien.
Ik denk dat de poes gewoon bleef zitten (en van dichtbij vindt hij ze eng ) en hij niet makkelijk wegkon door de takken ofzo.

Maarrrrr...
Spike had alweer fratsen daarnet .
Knuffeltherapie did the trick. Hij kroop heel lief bij me op schoot en ik heb hem wat peptalks gegeven en daarnet tijdens het wandelen was ie al een stuk vinniger dan eerder op de dag.

. Spikey.
pi_31658383
hmm poezen kunnen heel afschrikwekkend uit de hoek komen natuurlijk

misschien moet ie even kennis maken met wup
die is nou zo tam (levenloos bijna) dat er niets kan gebeuren

arme beest heeft buikgriep en zo'n 11 uur continu over zitten geven
nu zit ie heel zielig te genieten van een antibraakinjectie en een pijnstiller tho
hoop dat het snel weer over gaat
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:43:01 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31658446
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:

En Alicey, het werkt ook pas na heel lang consequent zijn hoor, vooral als de kat het al lang doet dat schooien.
En sommigen leren het nooit af
Het is ook vooral dat hij heel hardnekkig is.. De poes die ik heb springt wel eens op tafel, maar haar er af zetten is vaak voldoende. Die andere is dan dus in 2 seconden weer op tafel, of gaat dus een klaagzang beginnen..

Maar ik zal wat geduld proberen op te brengen.
pi_31660758
Och wup toch! Beterschap!!

Tja en soms verveel je je tijdens de colleges:
pi_31660941
volgens mij werken de pijnstillers (te) goed
hij ligt nu echt gewoon vals te spinnen op bed

maar dat moet maar even dan
hij heef thet in ieder geval naar zn zin nu.. en kan lekker slapen en bijkomen van vannacht
en vanmiddag weer nieuwe pillen
jobensaskia.nl
  maandag 24 oktober 2005 @ 13:47:54 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31660988
Vals als in aritmisch, of vals als in agressief?
pi_31661445
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
jobensaskia.nl
  maandag 24 oktober 2005 @ 15:22:40 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31661454
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 15:22 schreef Uhmmie het volgende:
aritmisch.. en soms varierende toonhoogte
Ok, ik vraag het maar even voor de zekerheid. Ik dacht eerst dat andere namelijk, pas bij het 2e keer lezen van de post drong het door.
  maandag 24 oktober 2005 @ 20:43:12 #36
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31664155
Zowwwwww vandaag mn nieuwe cammetje getest en ik ben er wel tevreden over
Dus hier wat test foto's van vandaag

let op de vingertop rechtsbovenin

Regûh Nou En

Ik ga ze allemaal zo missen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31664383
Zeeleeuwen vind ik zulke grappige dieren Leuke foto's Nonneke

Spike, ben je alweer een beetje van de schrik bekomen?

Bommel is zaterdag ook zomaar aangevallen door een andere hond, gewoon vanuit het niets Hij heeft er gelukkig niks aan over gehouden, maar toch vind ik het zielig en zou ik willen dat hij iets minder onderdanig was soms Want mijn zwager had hem een dagje mee en hij was ergens met hem en toen kwam er een hond en die dook gelijk boven op het arme Bommeltje.
And you know I might
pi_31665406
De Caviastrip is .
Beterschap voor Wup!

Met Spike is alles weer goed hoor .
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer. . Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken. .

Spike heeft weer fratsen en doet weer lekker gek, alleen hij rent niet meer die struiken in .

Bommel ook zo onderdanig? Is hij ook speels enzo? Spike gaat vrijwel bij elke hond die nadert plat op de grond liggen maar daarna wil hij graag druk en wild spelen, dan krijgt hij ook weleens op zijn lazer van een andere hond.

Maar Bommel werd vanuit het niets aangevallen begreep ik? Arm dier. . Dikke knuffel voor hem.

Waar zijn Spindizzy, Smek en Casper eigenlijk gebleven?
pi_31665464
.
Oh! Nonneke, vergeet ik helemaal je foto's!
Mooie beesten zijn het toch.
Gaat het Dolfinarium dicht voor een tijd of kan je de beestjes nog wel af en toe bezoeken?

Edit: topictitels lezen is soms moeilijk .

[ Bericht 22% gewijzigd door Auticia op 24-10-2005 22:03:10 ]
pi_31667027
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 21:55 schreef Auticia het volgende:
Met Spike is alles weer goed hoor .
Hij vindt het heerlijk om na een wandeling in de regen/hagel/hoosbuien helemaal afgedroogd te worden dus hij boft maar met dit weer. . Ik vind het ook heel gezellig en knus als we allebei zeiknat van de regen in de bijkeuken zitten en ik Spike met de handdoek droogwrijf en meneer mijn gezicht schoonmaakt en poogt mijn kleren droog te likken. .

Herkenbaar Alleen word Bommel verschrikkelijk baldadig als je hem gaat afdrogen, hij vind het wel lekker, hij tilt zijn poten netjes op als je het vraagt zodat ik het vieze ding niet beet hoef te pakken en als je zijn kop doet gaat hij er naar lopen happen als een soort spelletje, ik speel het helaas voor hem niet mee Hij probeert sowieso weer vaker te happen de laatste tijd, als ik hem aan het aaien ben of zo, ik grijp dan zachtjes zijn snuit en daarna is het weer over gelukkig. Pubers he

Bommel is bij sommige honden heel onderdanig en bij andere honden springt hij er bovenop Maar meestal is hij onderdanig. En als hij dan dominant probeert te doen krijgt hij vaak een snauw

Ik vroeg me ook al af waar Spin en de beestjes zijn? En ik vraag me ook af hoe het nu met miss_sly gaat
And you know I might
pi_31669554
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken . Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had. .

Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden .
pi_31673389
hmm het gaat weer rdelijk goed met wup geloof ik
hij is nog wel onwijs klef en overduidelijk nog niet helemaal in goede doen
maar hij heeft nog niet overgegeven

nou moet ie alleen nog wel even eten gaan.. dat zou ook best ok zijn
jobensaskia.nl
pi_31674378
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!

Nonneke wat een ontzettend leuke foto serie!!!
Jammer dat je ze nu moet missen, maar nu heb je in elk geval genoeg foto's!

Spike
pi_31681536
Hm.. op dit moment vliegen Spetter en Smokey mij bijna letterlijk en figuurlijk om me heen... Spetter gaat zichzelf eerst wassen en Smokey probeert dan er langs te gaan, in eens gaat spetter slaan (wel zonder nagels) en vlak daarna vliegen ze elkaar achterna.
Nou ja eigenlijk op dit moment vliegt Spetter Smokey achterna..
Aan de ene kant denk ik dat ik dit moet zien als spelen, maar daarnet lagen ze letterlijk te rollebollen.
Maar als het allemaal voorbij is en ze zijn even rustig gaat spetter relaxed op de grond liggen rollen en kroelen en Smokey klimt via mijn been (aaauuwww) naar me schoot

Dus toch misschien een eind goed al goed? Pff.. Maar ze laten me wel steeds schrikken hoor hiermee
=^.^=
pi_31681848
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:23 schreef inkie1010 het volgende:
Fijn dat het met Wup al weer wat beter gaat!!
mja inmiddels heeft hij alweer 2x overgegeven
maar dat was nog giisteravond.. en vannacht ging alles goed
dus vanochtend maar wel weer gewoon gaan werken
maar u begrijpt.. ik heb wel enige haast om zo naar huis te gaan
jobensaskia.nl
pi_31683334
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:19 schreef Auticia het volgende:
Dat happen is inderdaad irritant ja, Spike heeft het ook al een tijdje en het zou best de puberteit kunnen zijn, maar als hij afgedroogd wordt (of depressieve tekenen heeft zoals gisteren) dan is hij verschrikkelijk lief. Dan is hij zo knuffelig, klimt ie op je schoot en gaat dan liggen snurken . Hij kijkt dan ook zo lief dat mijn hart het zou begeven als hij 2 van die lieve oogjes had. .

[afbeelding]

Maar dat happen is er lastig uit te krijgen, hij laat alle spulletjes met rust, maar mijn handen, kleding, zijn riempjes, tuigjes, halsbandjes, mijn schoenen, er moet overal in gehapt worden .

Wup, beterschap, wat zielig zeg, zo'n beestje snapt er ook niks van he
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 09:39:33 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31695042
Geleficiteerd!!!! alle details!! gewicht lengte naam geboortekaartje!! foto!!
pi_31695142
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben een kuiken
! Wat leuk!!
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2005 @ 10:05:56 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31695341
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:47 schreef inkie1010 het volgende:
Geleficiteerd!!!! alle details!! gewicht lengte naam geboortekaartje!! foto!!
alles staat in de kippensoop inkie
pi_31706566
kuikentjes \o/

en wup doet het ook weer h elemaal
kwam zomaar bietsen om een pensbrokje \o/

EN ik heb een nieuwe verslaving geloof ik
http://www.bookcrossing.com
boeken \o/
jobensaskia.nl
pi_31710598
Zo'n uitgeputte hond Hij was wezen zwemmen
And you know I might
pi_31711130
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef rena het volgende:
Zo'n uitgeputte hond Hij was wezen zwemmen
[afbeelding]
Oww!
Hij ziet er heerlijk duf en voldaan uit! .
pi_31711266
Xena is uitgebroken
Net zolang aan gaas kloten dat je erdoor kan en naar de andere balkons op de rij.
Ze kan nu dus ook alle tuinen in enzo
Ik maak me er maar niet te druk over, ze kent de buurt goed van wandelen met ons enzo... en van zelf in onze tuin zitten.

ik heb er alleen niet van die goeie ervaringen mee als katten van mij weglopen, vandaar dat ik meteen zo spastisch doe

Bommeltje lekkere natte
pi_31711371
Oh bah, Bluezz, das rot.

Snap dat je je naar voelt. Maar Xena is vast zo slim en aan jullie gehecht dat ze terugkomt.
.
pi_31711408
Kan Xena wel weer makkelijk terug het balkon op, denk je? ivm het gaas?
pi_31711463
Ja het zal wel goed komen.
Kokertje om, gechipt en erg op ons gericht, dat wel.

Ow en trouwens mijn msnadres is gewijzigd/gehackt
De namen moet je ff omdraaien als je weer in mijn lijstje wil
pi_31711476
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef Auticia het volgende:
Kan Xena wel weer makkelijk terug het balkon op, denk je? ivm het gaas?
Ja gaas is nu omhoog, zodat ze terug kan komen
pi_31711540
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja gaas is nu omhoog, zodat ze terug kan komen
Toch spannend.

Spike wil ook nog weleens wegglippen als er iemand met een collecte aan de deur staat of als de buren door de poort de krant komen brengen. Ik sta iig doodsangsten uit, hoewel hij altijd weer terugkomt.
pi_31711609
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Auticia het volgende:

Toch spannend.
Nogal ja, ik kan er gewoon slecht tegen, door mijn slechte ervaringen, en dan zit ik meteen met Julius in mijn hoofd (van Brighteyes).
quote:
Spike wil ook nog weleens wegglippen als er iemand met een collecte aan de deur staat of als de buren door de poort de krant komen brengen. Ik sta iig doodsangsten uit, hoewel hij altijd weer terugkomt.
Ja bij een hond is het helemaal rot volgens mij.
Katten horen nu eenmaal gewoon lekker hun ding te doen en gezellig in de buurt rond te kunnen lopen.
pi_31711818
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nogal ja, ik kan er gewoon slecht tegen, door mijn slechte ervaringen, en dan zit ik meteen met Julius in mijn hoofd (van Brighteyes).
[..]
Ik kan het me heel goed voorstellen.
quote:
Ja bij een hond is het helemaal rot volgens mij.
Katten horen nu eenmaal gewoon lekker hun ding te doen en gezellig in de buurt rond te kunnen lopen.
Ik kwam toevallig van de week tijdens het wandelen een man tegen in een scootmobiel die aan me vroeg of mijn hond weleens was weggelopen. Hij had hem gezien.
Maar hij sjeesde verder voor ik dingen kon vragen . Was toch wel een embarrassing moment.

Ik denk er serieus aan om Spike te laten castreren ivm zijn wegloopgedrag, als hij een (auto)ongeluk veroorzaakt ben ik degene die verantwoordelijk is. En dat vind ik nogal eng !
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2005 @ 07:14:20 #62
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31716580
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef Auticia het volgende:

[..]

Ik kan het me heel goed voorstellen.
[..]

Ik kwam toevallig van de week tijdens het wandelen een man tegen in een scootmobiel die aan me vroeg of mijn hond weleens was weggelopen. Hij had hem gezien.
Maar hij sjeesde verder voor ik dingen kon vragen . Was toch wel een embarrassing moment.

Ik denk er serieus aan om Spike te laten castreren ivm zijn wegloopgedrag, als hij een (auto)ongeluk veroorzaakt ben ik degene die verantwoordelijk is. En dat vind ik nogal eng !
oeh spike toch, ben jij zo'n banjer? hij heeft zo'n lekkere kop waar het ondeugd vanaf straalt

en wat is bommeltje groot geworden t is een flinke bink hoor
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2005 @ 07:15:15 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31716582
ik mis smekkie en casper en natuurlijk spindizzy.
zijn die op vakantie?
pi_31717454
Ik heb geen idee

Xena is weer terug
Vannacht een hoop gekrijs van vechtende katten, en kwam ze aangeraced, de goeie tuin in (ze is dus ergens van het balkon naar beneden in een tuin terecht gekomen)
Pikzwart en zeiknat, en erg geschrokken
Ze lag zich vanochtend om half 7 nog te wassen

Pfiewww
pi_31717646
Oooooh Bluezz wat fijn dat ze terug is!!!!!
Ze heeft volgens mij een heel avontuur beleefd zeg!
pi_31717836
Fijn dat Xena weer thuis is! .
pi_31726095
Bluezz, goed trouwens dat je me herinnerde aan de chip, ik bedacht me namelijk dat ik nog steeds de adreswijziging op moest sturen voor de chip van Spike . Die is nu dan (eindelijk) op de post, dus vanaf morgen is hij echt owned, .

Morgen vieren we meteen Spikes verjaardag, heb al runderhart en allerlei andere dingen voor hem gekocht. Alleen nog even een taart bakken voor de voogden en verzorgers .
pi_31727836
Is Spike al zenuwachtig ?
pi_31728681
Bluezz, wat geweldig dat ze teruggekomen is
And you know I might
pi_31729528
Oe Spike wat spannend!!!! Alvast gefeliciteerd!!!

Wat een lekker weer he!! Obelix en Piet staan weer lekker op het gras!

Obelix nog even op de tuinstoel van Fritz

Fritz dacht trouwens: ik ben de hele dag buiten, dus laat ik lekker binnen in de kamer kotsen....... grrrr!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:11:43 #71
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31748034
volgens mij doen katten dat expres
mijn vroegere kat ging altijd in de tuin poepen, terwijl de bak binnen staat
en kotsen deed-ie binnen, terwijl hij buiten gras had gegeten

we zitten nog steeds op 4 kuikens, maar er zijn er weer 2 onderweg
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:40:10 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31751410
Ik ben er nog hoor. Druk gehad met verbouwen en gewoon IRL dingen. Alles gaat goed hier met de mutsjes

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:40:35 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31753831
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:45 schreef Uhmmie het volgende:
kuikentjes \o/

en wup doet het ook weer h elemaal
kwam zomaar bietsen om een pensbrokje \o/

EN ik heb een nieuwe verslaving geloof ik
http://www.bookcrossing.com
boeken \o/
Uhmmie,

Wat is dat precies Book Crossing? Leek mij wel geinig, maar niet genoeg tijd nog om de website door te lezen

En Smokey snapt trouwens ook niet wat hij moet doen met rauwe kip. Hij laat het gewoon liggen, dat vind Spetter niet zo erg. Zij eet dan ook wel zijn portie op
Smokey heeft in zijn cattery tijd ook alleen om de dag gekookte kip en vis gekregen in combinatie met brokken..
Van ons krijgt hij tot nu toe alleen brokken en af en toe wat lekkers tussendoor..
Ach dat komt vast ook wel weer goed
Ga binnenkort toch maar eens de stap wagen om eendagskuikens aan te schaffen.. brr..
=^.^=
pi_31756610
miss_b: er zijn diverse opties
komt er op neer dat je boeken van andere mensen gratis kan lezen.. en als ze uit zijn.. je ze ook gewoon weer verder stuurt

kan dmv
- een bookring..
dan heb je een lijstje mensen.. ieder stuurt door aan degene onder hem.. en de laatste stuurt terug naar de starter
- een bookray
in principe zelfde als een ring.. alleen de laatste hoeft het boek dan niet terug te sturen aan de starter
- en maj... "het loslaten" van boeken
dan leg je ze op een bepaalde plek neer.. dat registreer je op de site..
andere mensen kijken op de site.. gaan dan dat boek zoeken
registereren weer als ze het gevonden hebben
is het boek uit.. dan word het weer ergens naders neer gelegd

en ook bij de bookray en bookring kun je dus ook op de site aangeven dat jij het boek op dat omment hebt.. en wat je er van vind

vind het een behoorlijk grappig concept
ben alleen toch wel zuinig op mn boeken
vooralsnog dus mezelf alleen even ingeschreven op de ring van iemand anders..
en binnekort eens proberen met een boek dat ik evt. wel durf kwijt te raken

maar degene die me er op wees... zei dat hij altijd zijn boeken terug krijgt en ook in goede staat gewoon.
dus best leuk
enige wat het kost zijn evnetueel verzendkosten... maar er zijn ook wel vaak dingen te regelen qua transport met andere mensen op de site

erg leuk toch
jobensaskia.nl
pi_31756893
pi_31760148
Hoi Spin, Casper en Smek Ik miste jullie al

Spike? Ben je jarig?
Van harte gefelicitterd dan
Voor jou

vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:01:42 #78
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31763217
Spike gefeliciteerd !!
*gooit plakje worst*

Gefeliciteerd met de kuikentjes Ik was ooit eens 2 eieren kwijt in het kippenhok helemaal in de stress, moeder gebelt, EIEREN ZIJN WEG !!! niet even in de ren kijken natuurlijk want daar liepen die 2 eitjes

Jammer maar helaas, maandag laatste dagje Dolfi gelukkig heb ik de 'verassing' nog dus wordt maandag niet zo heel depressief Heb nog even wat fototjes gemaakt vandaag, van een paar van mn vriendjes, dan hoef ik ze toch niet zo te missen

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31763689
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]

Ach Spike'je Gefeliciteerd lieve jongen

Smekkerd en Casper en Spin, heb jullie gemist hier

Dolfijntjes
And you know I might
pi_31763729
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef Miss_B het volgende:

En Smokey snapt trouwens ook niet wat hij moet doen met rauwe kip. Hij laat het gewoon liggen, dat vind Spetter niet zo erg. Zij eet dan ook wel zijn portie op
Smokey heeft in zijn cattery tijd ook alleen om de dag gekookte kip en vis gekregen in combinatie met brokken..
Misschien de kipfilet een beetje koken zodat Smokey wel snapt dat het eetbaar is en dan iedere keer een beetje rauwer geven.
pi_31785404
Ik kwam een foto tegen van Bommels vader , hij lijkt precies op hem qua vachtkleur en bouw, hoewel Bommel iets steviger lijkt, maar ook nog moet groeien

Grappig om te zien.
And you know I might
pi_31797291
Niet storen

Ik ben er niet

pi_31797434
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef rena het volgende:
Ik kwam een foto tegen van Bommels vader , hij lijkt precies op hem qua vachtkleur en bouw, hoewel Bommel iets steviger lijkt, maar ook nog moet groeien
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig om te zien.
Ik vind Bommel veel leuker dan zijn vader (ook mooi hoor)
pi_31797488
Wat jammer he Nonneke, maar wat een leuke ervaring was het
Die eerste foto is

Bommel, je bent al een echte man

Haha Kissa die kop
pi_31797803
Ik heb meneer even opgemeten, schofthoogte 42 cm

Trusten!
pi_31798359
Piet is dood ......

zie:
[centraal] Cavia's met foto's deel 2
pi_31798764
Ach nee toch..........
Meis, wat kut.....
pi_31801691
Piet

Leuke foto's weer allemaal!

Vandaag gaan we met Bas en Joop naar Haamstede, lekker wandelen aan het strand en daarna nog even lekker op een terras zitten
Ik zal wel ff wat verse foto's maken van jut en jul

Kissa, wat een beest
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_31802847
O nee Inkie Wat verschrikkelijk Heel veel sterkte

Kissa, wat een grappige foto
And you know I might
pi_31806334
mijn rat kreeg net een astma-aanval
begon allemaal zo te kokhalzen, ik dacht eerst van dat ie moest overgeven, maar toen begonnen zijn poten en neus blauw te worden
Toen heeeeeeel snel naar m'n moeder gerend (is Dierenarts) en die had wat pretnizon liggen en toen werd mijn muis weer beter

Maar dat was wel schrikken

*is erg gesteld op zijn moeder*
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:51:49 #91
48233 Auticia
warriorette
pi_31811246
Bommel ziet er veel stoerder en mannelijker uit dan zijn papa! .

Inkie, . Ongelooflijk zeg, wat verdrietig van Piet. .

Ratt, wat een wonder dat je moeder je ratje nog op wist te lappen! (Heb het één keer meegemaakt met een ratje, die kreeg na zulke kokhalsneigingen een soort epilepsie-aanval en toen was het gebeurd .

Lady-wrb, de kuikentjes .
  zondag 30 oktober 2005 @ 15:57:54 #92
48233 Auticia
warriorette
pi_31811446
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
Niet storen

[afbeelding]

Ik ben er niet

[afbeelding]

Wat een frommeltje en wat een prachtige haren .
pi_31813326
Och Inkie!! Sterkte

Spetter en Smokey zijn lekker samen aan het spelen (eigenlijk meer aan het vliegen en rennen) maar Smokey is al helemaal geaccepteerd..
Vraagje: Vanaf hoe oud lieten jullie bv een kitten naar buiten? En dan heb ik het eigenlijk alleen bij mij in de tuin ..
=^.^=
pi_31814460
quote:
Kunstenaar zoekt universele kip

Kippen zijn kunstig, vindt Koen Vanmechelen. De Belgische kunstenaar kruist kippen van overal ter wereld met elkaar. Zo wil hij komen tot een soort universele kip, schrijft Het Belang van Limburg.

Vanmechelen noemt zijn project Cosmopolitan Chicken, de kip als wereldburger. De kunstenaar is ereburger van Sint-Truiden, waar hij onlangs achter de abdijtoren een kooi bouwde voor zijn kippen. Scholieren uit de stad verzorgen de dieren. Vanmechelen: "Het is mooi als een artistiek project ook educatief is".

[Agrarisch Dagblad via Zibb.nl]
Nou ja zeg, een universele kip
Het moet niet gekker worden.
Toch
pi_31819067
De universele kip?
De volgende stap is de universele hond en daarna de universele mens?

Enge ontwikkeling hoor......
pi_31819778
Heb ik leuke nieuwe foto's van Bas en Joop kan ik ze niet plaatsen omdat het programma nog niet werkt waarmee we de foto's op internet kunnen zetten
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:06:27 #97
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31820795
Inkie gecondoleerd joh Hoe kan dat toch elke keer het ging net zo goed !

Hier nog ff fototje van Poes en eentje van Pipo

Poes

Pipo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:40:25 #98
48233 Auticia
warriorette
pi_31826407
Poes en Pipo! .

Ja, hallo, ik ben Spike, stoer met een klein hartje, heb het altijd erg druk met vanalles, maar na een middag zwemmen en me uitsloven ben ik 's avonds gewoon schoothond.

.
pi_31827448
P & P

Spike klein schoothondje ben je toch
(Hij lijkt wel groter dan het fragiele froutje)
  maandag 31 oktober 2005 @ 07:09:36 #100
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_31829618
Goeiemorgen
Aaaaah wat allemaal schatte foto's zal vanmiddag wel een paar van mijn parkieten maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')