abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31584169
SC deel 42: op een mooie Herfstdag...

Ik weet weer geen titel en de laatste post:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Nonneke het volgende:
hier ben ik

Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts :') Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenarts Gelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt

Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht Maaaarr ik mag als het goed is gewoon terug komen volgend jaar Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje ) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende week even de laatste foto's maken

een van mn collega's had een verassing voor me ze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo dussssssssss ook daar komen nog foto's van

Verder had ik eigenlijk niet Met de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check

Non
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31584220
Klinkt goed, Nonneke, fijn dat alles goed gaat en ik ben benieuwd naar de Dolfinarium-foto's
And you know I might
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:19:12 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31584453
Ja ik hoop dat deze cam een stuk betere foto's maakt, en kan er meer maken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:21:01 #4
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_31584498
Oja en verder ben ik nog druk bezig met tekeningen en hout enzo uitzoeken voor 2 chinchilla hokken, en een konijnenflat voor mn nijntjes bij mn vriendin
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_31585554
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)

(heb even een titeltje bedacht)

Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden

Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!

[ Bericht 25% gewijzigd door inkie1010 op 20-10-2005 19:41:17 ]
pi_31586822
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)

Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Wat een mooie!
I bet you are flying inside.
pi_31593679
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:

Deze is het geworden
[afbeelding]
Sweet kleurtje ook
#geen
pi_31593943
Onze Pipo is vandaag gekortwiekt door de dames van de trimsalon. Ze hebben er 5 uur werk aan gehad...

Before:

After:

Hij is nu net een puppie

Zijn haar moest wel zo kort ivm de hotspots die hij heeft en moeilijk te ontdekken zijn vanwege zijn dikke lange vacht. Hij is nu overigens extra knuffelig

De donkere plek op zijn rug is een hotspot geweest.
#geen
pi_31594693
Metamorfose het is nogal maar ook en en MYGOD
pi_31595621
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Metamorfose het is nogal maar ook en en MYGOD
Hij is zooooooooooooo lekker zacht
#geen
pi_31598738
Hij lijkt wel een perzikje!!!!
pi_31598901
Het is net een labrador met retriever kop en staart
And you know I might
pi_31599269
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef rena het volgende:
Het is net een labrador met retriever kop en staart
Precies wat ik dacht!

Owow.... hier is het vanmorgen oorlog... de katten vliegen me letterlijk om de oren... het is compleet met aanvallen vanaf de tafel, gevechten onder het kleed dat over de bank ligt en hindernisbanen (het bureau waaraan ik zit is ook onderdeel van het parcours)

Lizzie en Moek
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31600260
Gekke beesten

Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben
pi_31600428
Xena

Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_31601244
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Xena

Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot
pi_31602865
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
Gekke beesten

Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben
Zodra op de badkamer een kraan aangaat zit Diddle op het aanrechtblad (in de badkamer). Als het even kan gaat-ie heel enthousiast met de waterstralen spelen haha
#geen
pi_31602999
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot

Herkenbaar!
#geen
pi_31617763
Net een pad het leven gered. Hij/zij hupte door mijn keuken (waar ik zit)
Voorzichtig buiten gezet

pi_31621832
Goed werk Kissa!!

Ik mag een nieuwe kooi voor Obelix en Piet bij mijn ouders halen Een hele grote!
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:45:04 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31653798
Hoi

Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
pi_31653878
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:45 schreef Alicey het volgende:
Hoi

Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk )
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten

Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:14:54 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31654543
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk )
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten

Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
1. is niet succesvol (Hij komt alsnog op tafel of gaat mauwen). Negeren kan ik, maar op het moment dat hij het van mijn bord probeert te stelen zet ik hem toch van tafel af. Hetgeen voor ongeveer 10 seconden werkt..

3. is misschien een optie, maar ik ben bang dat hij dan weer voor de deur gaat mauwen..
  zondag 23 oktober 2005 @ 22:27:36 #25
48233 Auticia
warriorette
pi_31656248
Spike vind zichzelf helemaal zielig vandaag.

Als we de poort uitgaan met de uitlooplijn dan rent hij altijd snoeihard de bosjes in (zit eoa gat en daarachter iets van een open ruimte onder de bomen/struiken oid). Hij heeft daar ooit een poes gezien oid en is nu altijd onhoudbaar nieuwsgierig wat er daar in dat 'hol' te beleven is.

Vandaag zat daar dus een poesje, ik zag niet wat er gebeurde, maar hoorde wel dat het niet echt gezellig was daar in the bush. Spike kwam helemaal geschokt en geschrokken weer naar me toe. En wilde sindsdien niets anders dan tegen me aan schurken en knuffelen.

Weinig aandacht aan geschonken verder, maar nu is hij de hele dag dus al zielig aan het doen. En hij is in 'hongerstaking' gegaan. Als we tegen hem praten kijkt hij heel verdrietig naar ons, met zijn oortjes naar achteren. Hij lag vanavond achter een kast verstopt, zit inmiddels wel weer op zijn 'vertrouwde' plekje, maar zijn enhousiasme en blijheid zijn ver te zoeken. Als ik hem zover krijg dat hij naar me toekomt dan loopt mij met zijn kop heel laag, oortjes naar beneden en buik bijna op de grond naar me toe. .

Buiten trekt hij ook niet meer aan de riem en hij luistert supergoed, is nog wel heel nieuwsgierig naar andere wandelaars, loopt er dan ook (hetzij wat tammetjes) op af, snuffelt en gaat weer tegen me aanlopen.

Arme Spike, hij heeft het echt heel erg met zichzelf te doen. .

Hier 2 foto's van de zielepoot in hongerstaking.

Heb alles gecontroleerd, pootjes zijn allemaal in orde voor zover ik dat kan beoordelen (hij loopt ook gewoon goed) en hij heeft vanmiddag nog wel een koekje gegeten. Hij heeft denk ik wat last van de schrik. (Of een herfstdepressie ).
I bet you are flying inside.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')