quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef Nonneke het volgende:
hier ben ik
![]()
Heb een tijdje niks laten horen, maar hier wast iig errug druk![]()
De hondjes en poesjes zijn gister ein-de-lijk gechipt, hele optocht in 2 auto's naar de dierenarts :') Ze zijn gelijk gechecked en alles was prima volgens de dierenartsGelijk gevraagt of zij nog iets wist wat we konden doen aan Pim, dies zo verschrikkelijk mager, maar zij vond hem er gewoon goed uitzien, hartje geluisterd enzo, ze had als enige probeeradvies ontwormen, als dat ook niks werd moesten we maar terug komen als we ons écht zorgen gingen maken (hij eet/drinkt/rent/wandeld/speelt genoeg, dus daar kon het niet aan liggen volgens haar) We zouden een keer bloed kunnen laten prikken en dat laten onderzoeken, maar was niet echt nodig volgens haar want alles was verder wel goed, dus we kijken het nog gewoon een tijdje aan
![]()
Dus gelijk maar voor iedereen weer ontworming meegenomen, is dat ook maar weer gebeurt
Helaas, nog maar iets meer dan een weekje, en dan gaat Dolfi dicht![]()
Maaaarr ik mag als het goed is
gewoon terug komen volgend jaar
Dus dan ga ik tot halverwege februari maar met mn ziel onder mn arm over straat zwerven ofzo
![]()
Met Nalu (het omgekeerde tuimelaartje) gaat alles goed, het kleine jongetje heeft de naam Kite gekregen en ook met hem gaat alles goed
Ik heb een andere digicam gekocht hier op V&A en dies onderweg, dus ik moet wel ff flink testen volgende weekeven de laatste foto's maken
een van mn collega's had een verassing voor meze had geregeld dat ik de 31e (mn laatste werkdag) met dolfijn op de foto mag, en aaien enzo
![]()
dussssssssss ook daar komen nog foto's van
Verder had ik eigenlijk nietMet de andere beestjes gaat eigenlijk alles prima
Alleen Omatjuh en Asterix moeten nog naar de dierenarts, Oma voor dr nageltjes, en Asterix gewoon voor een check
![]()
Non
Wat een mooie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)
(heb even een titeltje bedacht)
Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!
Sweet kleurtje ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef inkie1010 het volgende:
Nonneke leuk dat je er weer bent!! Fijn dat alle beestjes OK zijn!! Zie al uit naar je foto's met de nieuwe cam (doe ook een asterixje!!)
(heb even een titeltje bedacht)
Vandaag een nieuwe reis-bak voor Obelix en Piet gekocht, zodat ze weer samen kunnen zitten (had nu 2 kleintjes omdat ze samen er niet meer in pasten)!
Deze is het geworden
[afbeelding]
Hij is eigenljik voor poezen, maar dan hebben ze onderweg lekker de ruimte!
Hij is zooooooooooooo lekker zachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Metamorfose het is nogalmaar ook
en
en MYGOD
Precies wat ik dacht!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:45 schreef rena het volgende:
Het is net een labrador met retriever kop en staart![]()
![]()
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de potquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Lotjeb het volgende:
Xena
Moek vindt mensen in de badkamer ook een interessant observatieobject... Vooral als we gaan plassen wil mevrouw mee![]()
Zodra op de badkamer een kraan aangaat zit Diddle op het aanrechtblad (in de badkamer). Als het even kan gaat-ie heel enthousiast met de waterstralen spelen hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:00 schreef Bluezz het volgende:
Gekke beesten![]()
Xena heeft iets nieuws. Als ik (erg vroeg als ik moet werken, ook alleen dán doet ze het)'s ochtends de badkamerdeur opendoe, gaat mevrouw in het achterste hoekje van het bad zitten kijken wat ik allemaal doe.
En natuurlijk kan ik haar daar niet pakken, en ze gaat ook VOORAL NIET meteen mee als ik klaar ben.
Ze moet er echt uit, want anders gaat ze de hele badkamer verbouwen, alle wc rollen en luxaflexen moeten dan dood, of de dopjes van alle potjes en flessen worden gebeten enzo... maar grrrrrrrrrrr moet je net haast hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zij ook en als je niet snel genoeg zit, hengelt ze al met 1 poot in de pot![]()
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:45 schreef Alicey het volgende:
Hoi
Weer eens een kort vraagke.. Iemand enig idee hoe ik een kat bedelen kan afleren?
1. is niet succesvol (Hij komt alsnog op tafel of gaat mauwen). Negeren kan ik, maar op het moment dat hij het van mijn bord probeert te stelen zet ik hem toch van tafel af. Hetgeen voor ongeveer 10 seconden werkt..quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1. door de kat zelf te laten eten op het moment dat jij aan tafel gaat.
2. door het altijd te negeren (zwaar moeilijk)
3. door de kat niet in dezelfde ruimte te laten op het moment dat jij gaat eten
Hiermee is het bij ons overgegaan
Oh en als je de kat toch wilt verwennen met dingetjes die je zelf eet, dat vooral op de meest uiteenlopende momenten te geven (dan krijg je geen gewenning)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |