Wij ook... bij gymquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:33 schreef Fwnk het volgende:
wij hadden zo een leraar waarbij je de toets over mocht doen tot je een voldoede had, veel handiger.
Franse lessen bij lerares Hooft....Wat een tijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:54 schreef TheSorrow het volgende:
Bij ons was een leermethode bij Frans om de voca's op een klein blaadje compleet over te schrijven, zo klein mogelijk.. dan kon je het beter onthouden.. Iedereen deed die dingen in zn etui, kon je zo spiekenOf je deed gewoon lastig, moest je je 'toets' in het hok naast t lokaal maken, kon je zelfs met radio aan, boek erbij je toets maken
Die van Natuurkunde had dat doorgekregen bij ons.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
Bij wiskunde en natuurkunde schrijf ik vaak formules ed. aan de binnenkant van t klepje van men rekenmachine..
Bij woordjes enz. schrijf ik alleen de woorden die ik niet weet op n blaadje en gebruik dat. En afkijken werkt ook nog altijd goed.![]()
En ben nog nooit betrapt trouwens.
Ja dat had ik ook, maar dan bij Bio en bij Geschiedenisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:45 schreef davetje het volgende:
Ik gebruik meestal mijn Grafisch rekenmachine.
Behalve bij muziek. Daar mochten wij onze proefwerken en so's altijd ZELF nakijken. Dan vul je gewoon overal een C in want daar kan je een a, b, d en e van maken. Ik had tijd een 8 of hoger
Heerlijk, is dat. Overigens de beste manier om te spieken het volgende.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef PekkeMan het volgende:
kameraad van me had bij Frans gewoon het boek op zn schoot liggen![]()
iedereen in de klas had het door, behalve de leraar![]()
Wel bagger als je dan net een toets hebt die bestaat uit 2 versies zoals bij ons vaak het geval was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:54 schreef Ayaxola het volgende:
Bij een meerkeuze luistertoets gewoon doen als of je kriebel op je hoofd hebt. En dan links krabben is A ofzo en rechts B.
Ja, dan spreek je gewoon af met degene die wel dezelfde versie hebt. Zo dom zijn we niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel bagger als je dan net een toets hebt die bestaat uit 2 versies zoals bij ons vaak het geval was.![]()
Oke. Heb jij een klein boek, of een grote boxer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:28 schreef Ricky_ het volgende:
Bij geschiedenis zorg ik altijd dat ik tijdens het uur van het proefwerk ''naar de tandarts" moet, om die toets vervolgens enkele dagen later in een leeg lokaal te maken, met boek erbij natuurlijk, die ik van tevoren veilig in m'n boxershort heb gestopt
Bij Frans zet ik meestal het een en ander in lettertype 24 op m'n arm, dat ziet die koe toch niet
Gast!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:26 schreef dady het volgende:
[..]
Heerlijk, is dat. Overigens de beste manier om te spieken het volgende.
Jat een pak met proefwerkblaadjes, je weet wel die blaadjes waar je je proefwerk opmaakt vaak met schoolteken erop etc.
Schrijf deze thuis helemaal vol met rotzooi, of wat moeilijk is. Tijdens het uitdelen van blaadjes schuif je deze er gewoon tussen. En geen leraar ziet het verschil, zien ze het wel zeg je: kladblaadje, heb er nog nooit problemen mee gehad.
Het is een redelijk klein boek ja. De onderkant van het boek zit dan ongeveer tegen het begin van m'n lul aan, en de bovenkant vlak bij mn navel, maar goed daar zit dan een shirt overquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke. Heb jij een klein boek, of een grote boxer?
Zo he, jij maakt wat mee dat dit je nablijft. Jij moet ook wel op het gymnasium zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:49 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet nog vorig jaar bij Grieks. De leraar zei: Allemaal jullie handen omhoog! Binnenkant laten zien!
Je zag sommige mensen echt rood worden![]()
Omfg dit meen je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het is een redelijk klein boek ja. De onderkant van het boek zit dan ongeveer tegen het begin van m'n lul aan, en de bovenkant vlak bij mn navel, maar goed daar zit dan een shirt over
GRquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Bij wiskunde, natuurkunde, scheikunde altijd mijn Grafische Rekenmachine helemaal volgezet met programmatjes enz. Bij de andere heb ik volgens mij nooit afgekeken.
Spieken komt van het Latijnse woord spiecken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef yosander het volgende:
Moet je vragen of je latijn mag doen en dan kun je gewoon spieken en als ze er iets van zeggen zeg dan: maar spieken komt van het latijnse woord spiecken! wat afkijken of iets dergelijks betekent vandaag nog geprobeerd bij bio maar hij zei je moet toch je repetitie maken....
ps.
hij had een walkman op met klassieke muziek en de hele klas kon dat horen....![]()
Ik had vroeger een leraar economie daar mocht je ook het cijfer invullen op je blaadje! Hij had niet zo'n zin om alles na te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef SilverBullet het volgende:
GROok handig voor Economie
. Meerkeuze toetsen zijn altijd wel af te kijken.
Bij één leraar een paar jaar terug was het wel erg extreem. Aanstoten, die jongen draait zich om, houdt zijn blaadje omhoog en blijft zo ff zittenDie leraar neemt zijn blaadje af. Die jongen zeurt ff om zijn blaadje terug te krijgen, en ja hoor hij krijgt hem gewoon terug
. Dat was echt te beste relleraar ooit
whehehequote:
Tijdens Frans?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef Game_Error het volgende:
Spiekbriefjes zijn zooooo 2004![]()
echte mannen gebruiken hun grafische rekenmachine![]()
Precies ook zoals ik het deed! Ook ik nooit betrapt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
Bij wiskunde en natuurkunde schrijf ik vaak formules ed. aan de binnenkant van t klepje van men rekenmachine..
Bij woordjes enz. schrijf ik alleen de woorden die ik niet weet op n blaadje en gebruik dat. En afkijken werkt ook nog altijd goed.![]()
En ben nog nooit betrapt trouwens.
Dat deed een keer iemand bij mijquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:04 schreef Pietklaaso het volgende:
blaadje rippen van de buurman over schrijven en weer teruggeven
Gebruik je echt serieus die methode?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:22 schreef Brechtje het volgende:
Ik spiek zovaak, nooit gesnapt. Gewoon je hand bij je hoofd zetten en goed opzij kijken.![]()
Dat werkt zelfs bij eindexamens. Je moet wel goed geoefend hebben om alles te kunnen uiteraard. Spieken is een soort discipline die je jezelf heel er goed kunt aanleren. EN het is echt verdomd makkelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gebruik je echt serieus die methode?
Dan heb je echt domme leraren
Kwam jij niet van GoT?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gebruik je echt serieus die methode?
Dan heb je echt domme leraren
wat een vaag verhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:09 schreef fraske het volgende:
Gewoon met de hele klas tegelijk gaan praten:), dan weten ze vaak niet wat ze moeten doen en als het dan eindelijk stil is heb je de juiste antwoorden al. Ik heb twee jaar Grieks gehad met een leraar die stekeblind was qua spieken blind was. Ik heb die twee jaar heel goed geoefend. Tafels schuiven, briefjes schrijven, printen is te onhandig. En bij sommige leraren vraagt iemand wat iets is, dan zegt de leraar; ja dat kan ik niet vertellen.. en dat de volgende leerling een vraag stelt waar het antwoord van de vorige vraag in zit. Verder altijd vaste personen hebben en een kuchje aanleren waarop hij/zij reageert en dan wat gebaren om de vraag aan te wijzen, en dan het blaadje verschuiven; lezen maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |