Wij ook... bij gymquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:33 schreef Fwnk het volgende:
wij hadden zo een leraar waarbij je de toets over mocht doen tot je een voldoede had, veel handiger.
Franse lessen bij lerares Hooft....Wat een tijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:54 schreef TheSorrow het volgende:
Bij ons was een leermethode bij Frans om de voca's op een klein blaadje compleet over te schrijven, zo klein mogelijk.. dan kon je het beter onthouden.. Iedereen deed die dingen in zn etui, kon je zo spiekenOf je deed gewoon lastig, moest je je 'toets' in het hok naast t lokaal maken, kon je zelfs met radio aan, boek erbij je toets maken
Die van Natuurkunde had dat doorgekregen bij ons.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
Bij wiskunde en natuurkunde schrijf ik vaak formules ed. aan de binnenkant van t klepje van men rekenmachine..
Bij woordjes enz. schrijf ik alleen de woorden die ik niet weet op n blaadje en gebruik dat. En afkijken werkt ook nog altijd goed.![]()
En ben nog nooit betrapt trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |