abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31582885
Wie spiekt er nou tijdens een proefwerk? En wat waren jou technieken? Ben je ooit gesnapt? Zodat je een mooie 1 kreeg?

Ik spiek eigenlijk best vaak Briefje maken in word. Alles op lettertype 5 zetten, uitprinten en voor hand houden die je gebruikt om je blaadje vast te houden.

Nog nooit gesnapt. Ook niet bij de "Danger" leraren. Leraren die berucht staan spiekers te naaien

Jullie?
pi_31582924
Bij ons was een leermethode bij Frans om de voca's op een klein blaadje compleet over te schrijven, zo klein mogelijk.. dan kon je het beter onthouden.. Iedereen deed die dingen in zn etui, kon je zo spieken Of je deed gewoon lastig, moest je je 'toets' in het hok naast t lokaal maken, kon je zelfs met radio aan, boek erbij je toets maken
† The 3 Kings †
  donderdag 20 oktober 2005 @ 17:45:13 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_31583812
2 jaar geleden bij engels mocht je altijd aan opdrachten gaan werken als je klaar was met een SO. Degenen die snel klaar waren schreven altijd de antwoorden op een blaadje en hielden die half omhoog als de leraar even (de hele les) niet keek.

Een keer bij frans had een gozer uit mijn klas gewoon 3 A4tjes met antwoorden onder zijn repetitieblaadje liggen. . Helaas voor hem zag de leraar het halverwege, hij mocht wel gewoon verder werken en kreeg geen lager cijfer dan normaal.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_31584141
Bij ons liep de leraar gewoon het lokaal uit bij een tentamen, en ging zitten wachten tot zijn koffie klaar was. Maar ja dat was altijd bij de eerste 10 minuten, had je dus nix aan .
pi_31584197
Grafisch rekenmachine..

En heb ook wel eens met een scherp puntje tekst op een leeg papier gekrast, dat papier gebruikte ik dan zogenaamd voor aantekeningen maar als je er vanuit een bepaalde hoek naar kijkt zie je gewoon de ingekraste tekst. Niet heel handig, wel inventief en redelijk te gebruiken.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_31584258
boek open op de grond, tas dervoor leggen, als de leraar langs komt lopen zorg je dervoor dat je tas bovenop het boek gaat liggen.

zo heb ik dus een 10 gemiddeld voor latijn.
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_31584316
kameraad van me had bij Frans gewoon het boek op zn schoot liggen
iedereen in de klas had het door, behalve de leraar
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:17:51 #8
78498 classpc
I don't like change
pi_31584430
Ik heb werkelijk nog nooit gespiekt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31584478
'n enkele keer met potlood op de binnenkant van het klepje van m'n rekenmachine.

en daar waar ik vooraan zat heb ik wel 'ns een briefje onder de tafel van de leraar gehad.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31584489
In de 2e klas bij ons hadden we een lerares waar je alles mocht... Tijdens toetsen gewoon met groepjes van 4 bij elkaar zitten en dan had 1 iemand boek @ schoot, en we elke keer steeds maar hetzelfde punt viel niet op ofzo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_31584669
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:05 schreef Kogando het volgende:
Grafisch rekenmachine..
En met meerkeuze gewoon op het blaadje van de buurman/vrouw kijken, geen kunst
pi_31584706
wij hadden zo een leraar waarbij je de toets over mocht doen tot je een voldoede had, veel handiger.
pi_31584822
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:33 schreef Fwnk het volgende:
wij hadden zo een leraar waarbij je de toets over mocht doen tot je een voldoede had, veel handiger.
Wij ook... bij gym
pi_31584885
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:54 schreef TheSorrow het volgende:
Bij ons was een leermethode bij Frans om de voca's op een klein blaadje compleet over te schrijven, zo klein mogelijk.. dan kon je het beter onthouden.. Iedereen deed die dingen in zn etui, kon je zo spieken Of je deed gewoon lastig, moest je je 'toets' in het hok naast t lokaal maken, kon je zelfs met radio aan, boek erbij je toets maken
Franse lessen bij lerares Hooft....Wat een tijden
pi_31584906
altijd. gewoon blaadje pakken van vriendin van en overschrijven. niemand had het ooit door
bij nederlands gewoon me boek er naast en bij wiskunde gewoon proefwerken jatten
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31585256
Spieken is zó 1989 .

En het is voor zwakkelingen .
pi_31585931
Vroegah bij frans was het altijd handig want dan moest er een tas tussen. En ja, boek open in je tas en je had het hele vocabulaire erbij.

Mooi was die tijd
pi_31586123
gewoon afkijken bij degene naast je
Ik vraag gewoon meestal het antwoord zelfs al is het stil
en dan houden we blaadjes gewoon bij de andere bank als de leraar niet kijkt
Spieken is echt simpel.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 21:42:46 #19
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31588877
spieken is ZO 1996
leren is het helemaal tegenwoordig

gewoon bij degene naast je kijken, of een mooi spiekbriefje maken dus
an urge to help mankind overcomes me
pi_31589153
Bij wiskunde en natuurkunde schrijf ik vaak formules ed. aan de binnenkant van t klepje van men rekenmachine..
Bij woordjes enz. schrijf ik alleen de woorden die ik niet weet op n blaadje en gebruik dat. En afkijken werkt ook nog altijd goed.
En ben nog nooit betrapt trouwens.
pi_31589230
Spieken heb ik nooit gedaan. Ik kon niet echt vertrouwen op de antwoorden van m'n buren . En boeken meenemen kon eigenlijk niet echt bij ons.
Wel programma's of aantekeningen in m'n GR, maar dat mocht officieel ook wel.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 23:09:44 #22
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_31591559
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Imberr het volgende:
Bij wiskunde en natuurkunde schrijf ik vaak formules ed. aan de binnenkant van t klepje van men rekenmachine..
Bij woordjes enz. schrijf ik alleen de woorden die ik niet weet op n blaadje en gebruik dat. En afkijken werkt ook nog altijd goed.
En ben nog nooit betrapt trouwens.
Die van Natuurkunde had dat doorgekregen bij ons.

"Ik geef jullie nu 30 seconden om je rekenmachine tekst vrij te maken, ik kom t zo controleren". Vervolgens iedereen in de stress, en de mensen zonder gum helemaal aan het panieken.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_31592841
Grafische rekenmachine volkalken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31593073
Wel eens wat in mn rekenmachine gezet, maar dat bleek ik achteraf niet nodig te hebben op t pw. Verder ook nog nooit nodig gehad.
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:19:40 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31596410
Het ging eigenlijk heel makkelijk, ik vroeg het altijd gewoon en ja dan zeggen ze het antwoord. Spiekbriefjes legde ik altijd tussen mijn benen

Of gewoon afkijken natuurlijk !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')