Ik voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr , Maikuuul , TLK en Snopprinses allemaal al tof
Ik ben de bekenstequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja ik ben de sjiekste limburger van fok !!1
Stiekem toch welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef cerror het volgende:
Dit is geen tvp.
Limburgersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Palau het volgende:
Ineens zijn de Limbo's wakker en beledigd
Als je net zo sjiek bent als mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben geen limburger. Mag wel hier posten toch?
Nee nee zo voelen wij ons nooit grapjas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef Palau het volgende:
Is dit het topic voor Limburgers die zich achtergesteld voelen?
Je hebt Brabo's en Limbo's... de toffe mensen krijgen een speciaal achtervoegselquote:
Ik ben veel sjiekerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zo sjiek bent als mij wel
Dan mag je hier posten.quote:
Je hebt dus tijd over?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:
Wow, gek ben je nog niet op je bek gepleurd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Ja ik ben 1x gevallen maar das alweer een paar maanden terug, kheb best een mooi litteken aan overhouden op mijn bats, mijn voet, en mijn handquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Wow, gek ben je nog niet op je bek gepleurd?
We blijven afwachten
waarom niet? Anders moet je zeker schoonmakenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Heb je nog tig banners nodig ofzo...quote:
Wat moet ik schoonmaken dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waarom niet? Anders moet je zeker schoonmaken?
Noorderlingenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Je hebt Brabo's en Limbo's... de toffe mensen krijgen een speciaal achtervoegsel
Misschien je kop als je keihard onderuit gaatquote:
Wat nou noorderlingen? -bo is toch een prachtig achtervoegsel voor keitoffe mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Noorderlingen
Mensen ben eten
Dat zou me nog eens een spectakel zijn he gekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Misschien je kop als je keihard onderuit gaat![]()
![]()
verkopen jullie lychees?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Jij nog 7 min en over een half uurtje vertrek ik om groentensen bij te vullen fruit ook hoor !
Neenquote:
drop-inn ofzo.. daar hebben ze ook mokken met tofste vader enz.. ms ook 1 met omaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:51 schreef snopprinses het volgende:
iemand die weet waar ik een mok kan kopen waar oma opstaat?
Da zijn toch van die vruchten met van die stekels?quote:
Hij heeft hongerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
Men hondje vind onze duifjes leukZe heeft spontaan der jachtinstinct teruggevonden
Heb je er nog een?quote:
Dat lijkt me sterkquote:
Mijn kat ligt lekker op mijn bed te slapen die doet dus even niks verkeerds.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterkHet is n verwend nest
![]()
Ze ligt nu op de rug van de bank naar buiten te staren
Naar t hok van de duifjes
![]()
Ja in de diepvriesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je er nog een?![]()
ik heb honger![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder dat ik het doorheb 100 post al.
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllloooooooooooooooquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef Boeman het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllooooooooooooooo![]()
![]()
shagie draaien ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef Boeman het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
1 2 | _moder8or_ Mazda RX-8 22.64sec ElmarO Nissan 350Z 22.65sec |
.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samson halfzwaar, alleen mijn vloei is op
drop-inn ken ik niet, maar ik ga morgen ff bij expo kijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
drop-inn ofzo.. daar hebben ze ook mokken met tofste vader enz.. ms ook 1 met oma
En anders kan je een witte mok kopen en van dat verfspul en dan zelf 'oma' erop schilderen?
Jij bent verstandigquote:
Ik hoop niet dat je daarvan dik wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
alchohol
Gister men 2 flessen whiskey en 8 halve liters bier.
Dalijk weer aan de whiskey.
Dat doe je goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
alchohol
joh..hijs er tenminste nuquote:
Door de dope heb je een lekker strak lijf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarvan dik wordt.
alcohol is wel goed jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
alchohol
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Boeman het volgende:
ik moet weer basketballen
ga mn lichaam strakker maken
dus daag, en niet tevele drinken he![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Door de dope heb je een lekker strak lijf.
Veel plezier met het ballenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef Boeman het volgende:
ik moet weer basketballen
ga mn lichaam strakker maken
dus daag, en niet tevele drinken he![]()
weet nog nietquote:
Ik kom ook nietmeer aangezien niemand meer komt ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:17 schreef saaw het volgende:
[..]
weet nog niet
als ik morgen avon nog geen andere lift heb geregeld iig niet want dan zit ik zaterdagochtend in de auto naar spanje
vind jullie heel gezellig maar ga niet mn hele vakantie er voor opgeven, sowwy
Wat heb je geflikt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ik dalijk in het jeugdjournaal kom!![]()
OMG. Wat heb jij nu weer uitgespookt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kom ook nietmeer aangezien niemand meer komt ofzo.![]()
Ben trouwens wel benieuwd of ik dalijk in het jeugdjournaal kom!![]()
quote:
yeahquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:28 schreef brainster het volgende:
[..]En ben jij een hanggroepskatemeisje?
![]()
Dus je zag gewoon de camera's staan en jullie hoopten gefilmd te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
Vanmiddag was een concert hier in de Fenix van een of ander groepje, die hebben daar hun clip opgenomen. Was best aardig, en gratis dus ik was met nog een aantal van school en skatebaan enzo gaan kijken daar.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah![]()
een van mn beste vrienden is trouwens eergister gerold op de skatebaan
marrokaans joch van 14 ofzo heeft zn jas meegenomen, zat mobiel, portemonnee en ipod in
we kwamen hem gisteravond tegennu heeft ie pijn
Nou, hoopte... Er was niet echt veel publiek, en de zaal daar is sowieso vrij klein. De Fenix ligt in een of ander oud schoolgebouw ofzoiets, tis in elk geval oude kraom.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je zag gewoon de camera's staan en jullie hoopten gefilmd te worden
Hoi Ayaxola
ipod terug?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
yeah![]()
een van mn beste vrienden is trouwens eergister gerold op de skatebaan
marrokaans joch van 14 ofzo heeft zn jas meegenomen, zat mobiel, portemonnee en ipod in
we kwamen hem gisteravond tegennu heeft ie pijn
ik heb een mooie sig voor je.quote:
Voor mij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb een mooie sig voor je.
TLK op de vraag hoe hij aan een strak lichaam komt.
Rock&Roll en eten gaan niet samen. Rock&Roll en dope wel. Ik weet dat het slecht is, maar als ik dood ga ben ik wel een lekker strak lijk.
Nederland 3.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
welke zender is dat Eix ?
Ach, dat hoeft niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom Eix we maken ze kapot met mijn shotgun de mongolen !
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef Life het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is een neger gezien?
wat is datquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef Life het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is een neger gezien?
whehe jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
is dit duidelijk genoeg een kruiwagen?
[afbeelding]
ik wil een paarse kruiwagen maken op mijn gele tshirtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:37 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe ja
maar um waarom hebbie da nodig dan
hoi trouwensalles goed?
ah coolquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil een paarse kruiwagen maken op mijn gele tshirt
ook hoialles fijn. wel erg moe maar nog 1 dagje en dan ist vakantie
en met jou?
weetiknietmeerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef Eix het volgende:
Waarom wil je een kruiwagen op je shirt?![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:40 schreef saaw het volgende:
[..]
weetiknietmeer
maar het was een heel goed idee![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:50 schreef saaw het volgende:
wat een stilte zeg
zitten jullie mij stiekem allemal uit te lachen om mn kruiwagen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
ik wil gvd beethoven's 5e downloaden maar limewhire loopt vast
* Kusje geeft op Saaws oor.quote:
ik heb bearshare pro wel voor jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
ik wil gvd beethoven's 5e downloaden maar limewhire loopt vast
* Oor aflebbertquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:17 schreef brainster het volgende:
Eix... die opmerkingen hoor ik te maken
Ja maar dan nog... mijn handelsmerk wat doe je?quote:
quote:18:50:38] ik zat laats: heb gvd oorontsteking
[18:51:27] Bryan: :-O
awwwwwwwwww
kusje derop (K)
Ok, dan was je toch eerder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... mijn handelsmerk wat doe je?
edit:
Mijn msn zegt dat ik eerder was
[..]![]()
Ik niet.quote:
Germ.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:35 schreef saaw het volgende:
ghaa ik word egt gek van de oorpijn
morgen naar de huisarts
geen ideequote:
Hoe krijg je zoiets nu fertig?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
volgens mij zit er gewoon een piercingballetje in ofzo
morge naar de huisarts, die weet vast een oplossingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets nu fertig?![]()
Naja, (horror verhaal uit de oudheid opduikelt) mijn oma heeft me ooit s verteld hoe ze als klein kind zo'n 50x de oren heeft uitgespoten gekregen, dus het kan nog erger.![]()
jup, hoezo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef snopprinses het volgende:
heb je de zilvere?
Waarom gekregenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beter kijken, is de D50
D50 is net iets kleiner en lichter..dus beter voor mijn handjes
doe ik ook nog mee..die zijn veel cooler dan de nieuwequote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef cerror het volgende:
Ik moet het doen met een 30 jaar oude nikon.
gewoon..ik heb zelf ook een zilvere Nikon F75quote:
ik was ervoor aant sparen, maar omdat mn vader ook al jaren foto's en dia's maakt en ook over wilde stappen op digitaal, heeft hij hem voor me gekocht. En dan mag hij hem ook gebruiken als die em wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom gekregen
Ik ben jaloehoers![]()
[me= Ook meedoet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef saaw het volgende:
[..]
morge naar de huisarts, die weet vast een oplossing
* saaw] patst ook ff met fototoestel[/me]
[afbeelding]
die heb ik hier ook nog liggenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:58 schreef snopprinses het volgende:
gewoon..ik heb zelf ook een zilvere Nikon F75
Kutje!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was ervoor aant sparen, maar omdat mn vader ook al jaren foto's en dia's maakt en ook over wilde stappen op digitaal, heeft hij hem voor me gekocht. En dan mag hij hem ook gebruiken als die em wil.
Zildjan of paiste ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:02 schreef C2C het volgende:
ik ga ook maar ff me nieuwe drumbekkens regelen voor me verjaardag dan mag me pa er ook mee drummen
Wat sociaal!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:02 schreef C2C het volgende:
ik ga ook maar ff me nieuwe drumbekkens regelen voor me verjaardag dan mag me pa er ook mee drummen
ik heb samen met mijn paps als digitaal speeltje een sony w5quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was ervoor aant sparen, maar omdat mn vader ook al jaren foto's en dia's maakt en ook over wilde stappen op digitaal, heeft hij hem voor me gekocht. En dan mag hij hem ook gebruiken als die em wil.
Paiste Alpha hoeft niet duur te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:04 schreef C2C het volgende:
[..]
jah k zat te denken in die richting idd
alleen duurrrrr
Een aloude of een digi spiegelreflexquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb samen met mijn paps als digitaal speeltje een sony w5
[afbeelding]
mijn eos is nog lekker een spiegelreflex
oude ofcourzquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een aloude of een digi spiegelreflex
Hai!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:07 schreef Life het volgende:
Hoi!
Eng manquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:08 schreef Myers het volgende:
[..]
Hai!
Ik zat straks naast een neger in de trein
Laatst zat ik in de trein op de grond onderweg naar mn ouders huis, opeens kwam er een negermoeder + negerzoontje langslopen, dat jongetje raakte mijn hand aan en die moeder werd daar heel boos om. Ze eiste van haar zoontje dat ie zn verontschuldiging ging aanbieden aan mij, dat vond ik wel netjes van haar. Blijkbaar zijn ze niet allemaal slecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:08 schreef Myers het volgende:
[..]
Hai!
Ik zat straks naast een neger in de trein
kunt ook gemakkelijk 2e hands kopen..dan zijn ze stuk goedkoper had ik ook gedaan met mn ridequote:
met vette killahs!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee nu issie stoer want hij heeft nieuwe vrienden gemaakt, toch?
Hehehhehehehheahheaheaahaheaheaheaahquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:09 schreef Life het volgende:
[..]
Laatst zat ik in de trein op de grond onderweg naar mn ouders huis, opeens kwam er een negermoeder + negerzoontje langslopen, dat jongetje raakte mijn hand aan en die moeder werd daar heel boos om. Ze eiste van haar zoontje dat ie zn verontschuldiging ging aanbieden aan mij, dat vond ik wel netjes van haar. Blijkbaar zijn ze niet allemaal slecht.
Zwart, en jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:11 schreef Myers het volgende:
[..]
Hehehhehehehheahheaheaahaheaheaheaah
Wat voor een kleur sokken heb je aan?
Ik ookquote:
Heeft mijn mama een keertje meegenomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:12 schreef Life het volgende:
[..]
Hehe die zien er idd mooi uit, waar heb je die weg?
Wat een lieve mamaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Myers het volgende:
[..]
Heeft mijn mama een keertje meegenomen
Wauw wat een mooie sokken!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Life het volgende:
[..]
Wat een lieve mamahier wacht ik ga je nu mn nieuwe sokken laten zien die ik vorige week gekocht heb!
jah daar benk ook naar anat kijken maar ik wil het liefst wel allemaal 1 merkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kunt ook gemakkelijk 2e hands kopen..dan zijn ze stuk goedkoper had ik ook gedaan met mn ride
welk merk heb je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef C2C het volgende:
[..]
jah daar benk ook naar anat kijken maar ik wil het liefst wel allemaal 1 merk
kwa bekkens dan
Limburgers zijn nooit tofquote:
Moet je m'n andere es zienquote:
Ja ik ga zo nog wel ff douchen voordat we uitgaan, toch nog zo'n 3 uur te gaan, jij dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:16 schreef Myers het volgende:
[..]
Moet je m'n andere es zien![]()
Moet jij straks trouwens nog douchen?
Jep, ik heb ruim 45 minuten naast een neger gezeten, dus het zal wel even moetenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:17 schreef Life het volgende:
[..]
Ja ik ga zo nog wel ff douchen voordat we uitgaan, toch nog zo'n 3 uur te gaan, jij dan?
ik heb nou shalloch bekkens of hoe je dat ook schrijft, drumstel is mapex, maar ik wil bijvoorbeeld niet 2 paiste crashes en dan een zildian ride en hihat ofzoquote:
Hmm dat is begrijpelijk, ik dacht al dat het wat vreemd in mijn kamer rook nuquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:17 schreef Myers het volgende:
[..]
Jep, ik heb ruim 45 minuten naast een neger gezeten, dus het zal wel even moeten
inderdaad, beter nu douchen dan dat je straks met de een of andere ziekte zitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:17 schreef Myers het volgende:
[..]
Jep, ik heb ruim 45 minuten naast een neger gezeten, dus het zal wel even moeten
Dat komt omdat je van die stink muziek draaitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef Life het volgende:
[..]
Hmm dat is begrijpelijk, ik dacht al dat het wat vreemd in mijn kamer rook nu
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat komt omdat je van die stink muziek draait
Dank je manquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:19 schreef Life het volgende:
[..]nee dance/trance is leuk! ik draai zo wel een liedje die je mij hebt gestuurd
ah ok, wel logischquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:18 schreef C2C het volgende:
[..]
ik heb nou shalloch bekkens of hoe je dat ook schrijft, drumstel is mapex, maar ik wil bijvoorbeeld niet 2 paiste crashes en dan een zildian ride en hihat ofzo
dat klinkt volgensmij niet lekker naar elkaar toe of je moet ze ehct in het echt gehoord hebben
We zijn geen klonenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef C2C het volgende:
he life is dat nou niet irritant de hele tijd uitloggenen inloggen
hoe hou je all die acounts uit elkaar?
We zijn geen klonenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef C2C het volgende:
he life is dat nou niet irritant de hele tijd uitloggenen inloggen
hoe hou je all die acounts uit elkaar?
jah heb ik nu ook maark wil het liefst 2 crashesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah ok, wel logisch
Ik had alleen maar een crash en ride
ik wil gewoon mn drumstel terugquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:21 schreef C2C het volgende:
[..]
jah heb ik nu ook maark wil het liefst 2 crashes
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Ben je nu blij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef Myers het volgende:
[..]
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Uhmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmm
Uhhhhhhhhhhhh
Hmmmmmmja
Hmmmmmmmmmm
Oke euhmmmmm OKE euhmmmmmmmm Hm OKE EUHMMMMMMMM
OKE KOMT IE EHMMMMMMMMm
UHHHHHHHHHHHHHH
HHHMMMMMMMMMm
HMMMMMMMm
Hmmmm
Oke Doe maar Live - Run To The Water of The Dolphins Cry!
ja is mischien ook wel handig jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik wil gewoon mn drumstel terug
Ja man LOOOOOOOOOOLquote:
Nee, Myers is een vriend van me, waarom moet dat gelijk een kloon of gespleten persoonlijkheid zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef C2C het volgende:
he life of heb je gewoon een gespleten persoonlijkheid
Das netjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, ik heb er maar 1 jaar, 4 maanden en 1 dag overgedaan![]()
Ja, trek je kleren maar uit!quote:
omdat het zo lijktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:30 schreef Life het volgende:
[..]
Nee, Myers is een vriend van me, waarom moet dat gelijk een kloon of gespleten persoonlijkheid zijn?
Jij lijkt mij een kneus, ben je dat ook?quote:
neequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:33 schreef Myers het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een kneus, ben je dat ook?
Ja Imberr kom maar langs, kan je samen met Myers en ik mee uit in Groningen vanacht! Gratis schoppenquote:
Arme jijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef saaw het volgende:
ik moet morgen veel te vroeg opstaan
stomme huisartsen die om half8 met hun inloopspreekuur beginnen![]()
vroeg opstaan is slecht voor jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef saaw het volgende:
En dat in de vakantie?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef saaw het volgende:
Schijn bedriegtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef C2C het volgende:
[..]
nee
jij lijkt mij een arrogante klootzak die geen leven heeft
ben jij dat ook?
Groningenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef Life het volgende:
[..]
Ja Imberr kom maar langs, kan je samen met Myers en ik mee uit in Groningen vanacht! Gratis schoppen
Ja dat krijg je met negers die geen bescherming gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef saaw het volgende:
Germ.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef saaw het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:35 schreef snopprinses het volgende:
morgen 4uurtjes werken en dan weekend
lekker ikea leegkopen en savonds taart eten en zaterdag taart eten en uitgaan ennn ohhh zin in het weekend
als ik naar school ga moet ik altijd wel om half8 uit wezequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor ik heb volgende week pas vakantie
Sinds wanneerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:37 schreef Life het volgende:
[..]
Groningen is de studentenstad van Nederland! niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |