Ik voel me buitengeslotenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr , Maikuuul , TLK en Snopprinses allemaal al tof
Ik ben de bekenstequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja ik ben de sjiekste limburger van fok !!1
Stiekem toch welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef cerror het volgende:
Dit is geen tvp.
Limburgersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Palau het volgende:
Ineens zijn de Limbo's wakker en beledigd
Als je net zo sjiek bent als mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben geen limburger. Mag wel hier posten toch?
Nee nee zo voelen wij ons nooit grapjas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef Palau het volgende:
Is dit het topic voor Limburgers die zich achtergesteld voelen?
Je hebt Brabo's en Limbo's... de toffe mensen krijgen een speciaal achtervoegselquote:
Ik ben veel sjiekerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je net zo sjiek bent als mij wel
Dan mag je hier posten.quote:
Je hebt dus tijd over?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:
Wow, gek ben je nog niet op je bek gepleurd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan mag je hier posten.
Maar gek wie weet wanneer Erik online komt zodat ik hem kan vragen oftie dat filmpje met mij wilt gaan maken ?ik maak dan 2 filmpjes
1tje in het tunneltje maak ik een sjieke slip denk ik, en ook nog 1tje als ik de standaard omlaag duw
Ja ik ben 1x gevallen maar das alweer een paar maanden terug, kheb best een mooi litteken aan overhouden op mijn bats, mijn voet, en mijn handquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:38 schreef Palau het volgende:
[..]
Wow, gek ben je nog niet op je bek gepleurd?
We blijven afwachten
waarom niet? Anders moet je zeker schoonmakenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Heb je nog tig banners nodig ofzo...quote:
Wat moet ik schoonmaken dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waarom niet? Anders moet je zeker schoonmaken?
Noorderlingenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Je hebt Brabo's en Limbo's... de toffe mensen krijgen een speciaal achtervoegsel
Misschien je kop als je keihard onderuit gaatquote:
Wat nou noorderlingen? -bo is toch een prachtig achtervoegsel voor keitoffe mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Noorderlingen
Mensen ben eten
Dat zou me nog eens een spectakel zijn he gekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Misschien je kop als je keihard onderuit gaat![]()
![]()
verkopen jullie lychees?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Jij nog 7 min en over een half uurtje vertrek ik om groentensen bij te vullen fruit ook hoor !
Neenquote:
drop-inn ofzo.. daar hebben ze ook mokken met tofste vader enz.. ms ook 1 met omaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:51 schreef snopprinses het volgende:
iemand die weet waar ik een mok kan kopen waar oma opstaat?
Da zijn toch van die vruchten met van die stekels?quote:
Hij heeft hongerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:09 schreef Imberr het volgende:
Men hondje vind onze duifjes leukZe heeft spontaan der jachtinstinct teruggevonden
Heb je er nog een?quote:
Dat lijkt me sterkquote:
Mijn kat ligt lekker op mijn bed te slapen die doet dus even niks verkeerds.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterkHet is n verwend nest
![]()
Ze ligt nu op de rug van de bank naar buiten te staren
Naar t hok van de duifjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |