Neeeee, zulk ajaxpubliek hebben wij niet!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef Barca het volgende:
Geen cent gaven ze voor DONAR. Hun seizoenkaarten wilden ze door de plee spoelen.
Ik heb toen steeds gezegd dat we dit seizoen weer kampioen worden.
Jullie gaan kapot, tot morgenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Het was dus echt wel een driepunter he.
Maar goed, morgen ben ik weer een keer bij!HEYA DEN BOSCH
Lang niet iedereen maar er waren toch diverse figuren die heel negatief waren in november en december. Als we kampioen worden dan staan eind deze week diezelfde hypocritici wel met hun grote bek vooraan als het kampioensfeest gevierd wordt.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:49 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Neeeee, zulk ajaxpubliek hebben wij niet!
Veel plezier! ik hoop niet voor je dat de overwinning van ons al te hard aankomt.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:
Het was dus echt wel een driepunter he.
Maar goed, morgen ben ik weer een keer bij!HEYA DEN BOSCH
Niet veel aan toe te voegen. Dat met die uitsupporters gebeurde vlak voor me, sloeg nergens op. Was ook al een beetje frustratie vanwege die T van Jones, had ik het idee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef -Hans- het volgende:
We kunnen nog steeds kampioen worden !!!!!!!!!!!
Net terug uit een kolkend en sfeervol Martiniplaza, wat een geweldige wedstrijd heb ik gezien! Den Bosch begon flitsend met een driepunter van Kullamae maar Kriisa reageerde cool en schoot ook een fraaie driepunter raak, de toon voor een spannende wedstrijd was gezet. Beide ploegen waren weer erg aan elkaar gewaagd, waar Donar ditmaal toch de wat bovenliggende partij was. In de rust stond het qua rebounds aan beide kanten gelijk, maar de voorsprong van 4 punten? was voor ons. Na de rust begonnen we slap maar onder leiding van MVP Travis Young en een sterk spelende Daniel Novak, Ramiz en Valmo Kriisa werd er toch weer aan een voorsprong gebouwd. Met nog een paar minuten te spelen stonden we 14 punten voor, de wedstrijd zat toen al in ' the pocket '.
De 4040 toeschouwers (min 200 Den Bosch supporters) bouwden er een mooi feestje van. Zelden ben ik in zo'n roes naar huis gefietst. Dit team heeft vandaag (alweer) zoveel karakter en strijdlust getoond. Als je op grond van die eigenschappen een winnaar moet aanwijzen dan is dat zonder twijfel Donar!
De mensen uit Den Bosch gingen trouwens behoorlijk door het lint na de technische fout op van Kullamae. De mannen in pak, de V-tjes, moesten er zelfs aan te pas komen om de boel in orde te houden.
Zondag richting Den Bosch, hopelijk weten wij te winnen. Ben hoe dan ook wel bijzonder trots op dit team, ze hebben het toch weer geflikt. Uiteraard met de hulp van de kampioenenmaker, Ton Boot!
DONAR LEEFT !!!!!
Defence wins championship! als het aanvallend dan ook goed loopt dan komt het helemaal goed!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:36 schreef Barca het volgende:
Wou dat ik er bij was geweest. Tom (en niet Ton!) Timmermans heeft gelijk. We moeten zorgen dat we goed verdedigen en de defensive rebounds pakken. Verder zorgen dat zij geen run&gun basketball kunnen spelen.
De mensen uit Den Bosch voelden zich weer eens benadeelt door het arbitrale duo, maar dat gevoel heerst daar volgens mij vaker als ze verliezen. Op de overwinning van Donar valt weinig af te dingen, ze speelden gewoon goed. Ik vond Den Bosch ook niet super slecht spelen maar ditmaal hadden we die Kallumae aardig onder controle.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:10 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Niet veel aan toe te voegen. Dat met die uitsupporters gebeurde vlak voor me, sloeg nergens op. Was ook al een beetje frustratie vanwege die T van Jones, had ik het idee.
Ja sorry, die van Jones was een charging foul met nog 2 sec. op de wedstrijdklok (en geen fouls meer te geven).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:05 schreef Barca het volgende:
T van Kullamae toch?
Ja Novak deed het erg goed op die ouwe baas. Aanvallend is hij in deze serie tot nu een beetje te onzeker maar verdedigend is hij 1 van de besten (met Keessie).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond Den Bosch ook niet super slecht spelen maar ditmaal hadden we die Kallumae aardig onder controle.
Bien sur, maatjes van me stonden vandaag om 16u voor de Maaspoort.quote:Jeroen ga je nog mee zondag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |