abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 10:32:24 #151
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_37447178
2-0
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:54:45 #152
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37494628
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:32 schreef Robertje het volgende:
2-0
Inmiddels gaan er al 4 bussen richting Amsterdam! Er zitten straks meer Donar supporters in de sporthallen Zuid dan Amsterdam supporters.

De wedstrijd van as. zondag is wederom live op Nederland 2 te zien, rond de klok van 15:00. Misschien doet Spinks wel mee, maar dat is nog niet zeker.

DONAR richting de finale ! DONAR! DONAR!
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:13:29 #153
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_37515903
Ik ga misschien ook wel ff naar A'dam. Lekker in de gezellige sporthal Zuid
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:56:52 #154
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37556012
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Robertje het volgende:
Ik ga misschien ook wel ff naar A'dam. Lekker in de gezellige sporthal Zuid
Lijkt mij leuk als je gaat Robertje! Ik ga in elk geval wel mee, en waarschijnlijk schiet ik ter plekke nog wel wat foto's.. Er gaan in totaal 4 bussen (50 supporters per bus) richting de Sporthallen Zuid. Bij de Musicstore in Groningen zijn al dik 100 kaarten verkocht, dus er zullen in elk geval 300 Donar supporters aanwezig zijn.

Eigenlijk spelen we dus gewoon een thuiswedstrijd want de mensen uit Amsterdam weten de Sporthallen Zuid maar met moeite te vinden... en als ze er zitten hoor je ze zelden.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:56:16 #155
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37602954
Den Bosch verliest met grote cijfers van Rotterdam, geen sweep voor Den Bosch. Om eerlijk te zijn komt deze overwinning van Rotterdam erg goed uit! mochten wij verliezen morgen dan moeten wij dinsdag weer aan de bak. Den Bosch nu dus ook, en ze hebben dus niet het voordeel dat ze zich nu al kunnen richten op alleen de finale.
pi_37603096
Ja fokking mooi nauturlijk . Heho Den Bosch. Gesloopt worden thuis door R'dam.
  zondag 7 mei 2006 @ 00:38:25 #157
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37618943
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja fokking mooi nauturlijk . Heho Den Bosch. Gesloopt worden thuis door R'dam.
Reken maar dat die hard aankomt.

Vandaag slopen we hopelijk Amsterdam! Zou te gek zijn als we deze serie met 3 - 0 weten te winnen, maar ik zou ook niet gek opkijken als Amsterdam vandaag weet te winnen.. We zien het wel!

DONAR !!!!! Tulpen uit Groningen !
pi_37618973
Succes mensen. Schreeuw ze naar die overwinning.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37630290
Nog steeds achter tegen Amsterdam .
pi_37630471
Vanaf eigen helft .

56 - 43 .
  zondag 7 mei 2006 @ 16:46:38 #161
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_37631429
Volgende keer maar thuis afmaken dan
  zondag 7 mei 2006 @ 21:08:23 #162
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37640656
Echt op alle fronten zijn we vandaag afgetroefd, zowel aanvallend als offensief waren de Amsterdammers duidelijk beter. De wil om te winnen was bij Amsterdam groter. Bij ons vielen de schoten niet, dat kwam deels door het goede verdedigende werk van Amsterdam. Kees Akerboom en Young geef ik een voldoende, de rest was matig tot slecht. Sfeer in Sporthallen Zuid was beter dan normaal maar nog steeds erg timide. Gaan die gasten zingen " 't is stil aan de overkant " terwijl ze de hele wedstrijd vrijwel stil waren.

Maar goed, as. dinsdag zal er gewonnen moeten worden. Als het 2 - 2 wordt dan moet ik nog maar zien of we de finale wel halen. Mocht dinsdag een kopie worden van de wedstrijd van vandaag, dan hebben we een groot probleem. Dinsdag zal de druk bij ons wel groot zijn. We spelen thuis en eigenlijk moet er gewonnen worden. Als dat maar goed gaat....

Gibson ging geblesseerd aan de kant. Mocht hij dinsdag niet spelen dan is dat voor ons wel gunstig..

[ Bericht 1% gewijzigd door -Hans- op 07-05-2006 21:34:35 ]
pi_37641186
Hopelijk wordt de finale 'gewoon' Donar - EBBC, dan ga ik denk ik ook weer een keer een potje meepakken .
pi_37642244
Zo ben ook weer in stad. Het zat er helaas vandaag niet in. Dinsdag moet het gebeuren, hoewel ik er op de 1 of andere manier een heel klein beetje angst voor heb. Maar goed, Boot moet ze er maar klaar voor maken.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Gaan die gasten zingen " 't is stil aan de overkant " terwijl ze de hele wedstrijd vrijwel stil waren.
Nou ik wou het niet zeggen. Maar wat een farce is dat toch altijd weer hey, die 'fans' daar.
Kon het niet laten om na de laatste buzzer er met een paar maten nog even een 'Ajax-publiek ole ole' uit te gooien.

Trouwens, die speaker is ook altijd weer een volslagen karikatuur van zichzelf. 2/3 keer per jaar ga ik naar sporthallen zuid en altijd kan je weer lachen om die clown daar bovenin.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:44:16 #165
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37669615
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef Jeroen_M het volgende:
Zo ben ook weer in stad. Het zat er helaas vandaag niet in. Dinsdag moet het gebeuren, hoewel ik er op de 1 of andere manier een heel klein beetje angst voor heb. Maar goed, Boot moet ze er maar klaar voor maken.
[..]

Nou ik wou het niet zeggen. Maar wat een farce is dat toch altijd weer hey, die 'fans' daar.
Kon het niet laten om na de laatste buzzer er met een paar maten nog even een 'Ajax-publiek ole ole' uit te gooien.
Sing when you're winning lijkt hun levensmotto te zijn, het was weer een duffe boel aan de overkant.
quote:
Trouwens, die speaker is ook altijd weer een volslagen karikatuur van zichzelf. 2/3 keer per jaar ga ik naar sporthallen zuid en altijd kan je weer lachen om die clown daar bovenin.
Zeldzaam hoe slecht die speaker is! Ik erger mij er elke keer weer aan. Die gast blijft ook maar dom schreeuwen door de microfoon, en wat hij allemaal zegt? Geen flauw idee. Hij riep een keer defence toen Amsterdam in de aanval was. Lekker wakker ben je dan.

Gelukkig is de speaker van Groningen vele malen beter. Als die clown uit Amsterdam hier speaker zou zijn geweest dan weet ik niet of het altijd zo vol zou zitten. Denk eigenlijk van niet.

Yeahinho -> Een finale tussen Den Bosch en Groningen lijkt mij erg tof! paar jaar terug was de finale tussen die twee steden echt gaaf. Lekker fanatieke aanhang en een goede sfeer. Ik kom toch liever in de Maaspoort dan de Sporthallen Zuid (wat overigens wel een mooie zaal is)
pi_37674005
Ja onze HJ is de best!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:23:05 #167
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37695706
Zeker weten!

Vanavond om 20:00 de belangrijke vierde wedstrijd tegen Amsterdam. Hopelijk maken we het af want anders hebben we een groot, erg groot probleem. Gipson doet waarschijnlijk gewoon mee, en Spinks is ook inzetbaar (is nog steeds niet 100% fit).

* -Hans- is erg zenuwachtig.
pi_37696818
Kom op Capitals!

Raar dat het nergens te volgen is, zelfs radio Noord doet geen verslag?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:00:14 #169
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37699275
FINALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tegen DEN BOSCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zeldzaam wat een sfeer, heel erg bijzonder. Vanaf minuut 1 stond iedereen achter de ploeg, en hoe! Amsterdam was geen schim van de ploeg waar we zondag nog van verloren. MVP TRAVIS YOUNG was vanavond GEWELDIG !!!!!!! Verdedigend en aanvallend speelde hij een bizar goede pot.

Reed die op het einde HELEMAAL los ging. Stond minuten lang te zwaaien met zijn handdoek en stormde met 0.1 seconde te spelen het veld al in om feest te vieren. Gelukkig realiseerde hij zich snel dat hij iets te vroeg het veld was ingelopen. Ik heb het niet vaak maar ik moest flink op mijn tanden bijten want het moment dat Reed in de armen viel van Travis Young was meer dan bijzonder. Minuten lang was MVP TRAVIS YOUNG de man in de spotlights. Na zo' n klote periode van blessures was dit een bijzonder mooi moment voor Young, en dat wist Reed (alle spelers) extra goed. Young! Young! Merk nu ook dat ik dit typ met een brok in mijn keel, het doet mij wel wat.

Wat een wedstrijd, wat een GEWELDIGE avond! WE STAAN IN DE FINALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den Bosch we komen eraan!
pi_37699673
pi_37700965
En in de finale gaan jullie eraan .
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2006 @ 00:09:49 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_37701297
Mooie finale

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37701566
Zo dat was een mooie ontlading. Toen ik om half 7 de zaal binnenkwam was ik toch wel even nerveus. Het zal toch niet de laatste keer zijn dit seizoen.
Maar het liep gewoon. Niemand echt triple a gespeeld, maar we stonden er gewoon. Valmo was goed, Little raakte op goeie momenten, Reed had een paar mooie boards, Keessie met een paar heerlijke jumpers. Novak speelde verdedigend top.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2006 @ 00:43:59 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_37701955
Leuk Jeroen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:10:41 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37785492
Voor zometeen: HUP DONAR !!!!!!!!!!!!! Het zou mooi zijn als we deze wedstrijd direct weten te winnen.

zaterdag 13 mei 2006 @ 16:28:50 #176
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37790414
Auw, snel de wedstrijd analyseren en dan richten op as. dinsdag. Den Bosch vond ik wel goed (en slim) spelen. De defence van hun kant was lekker intens en ze schoten ook goed (kwam mede door onze slechte defence). Bij ons was het natuurlijk een drama! Kees Akerboom geeft ik een ruime voldoende, en Chris en Ramiz verdienen in mijn ogen ook een voldoende. De rest van de ploeg speelde bijzonder zwak. De defence was zwak (help side??) en aanvallend zat er te weinig tempo in. Kenmerkend was misschien wel de misdunk van Jason, het zat er vandaag niet in. Den Bosch speelde vandaag gewoon goed, en wij speelden onder ons niveau. Dat je dan met zulke grote cijfers verliest is vervelend, maar dinsdag, in eigen huis, heb je weer een nieuwe kans. En zo slecht als vandaag zullen we dan echt niet spelen. Dit leek op de derde wedstrijd tegen Amsterdam, we speelden toen op 95% en dat is niet voldoende. Twee dagen later waren we weer scherp en was Amsterdam nergens.

Ton Boot heeft het al vaak gehad over de ‘ vorm van de dag ‘, die vorm was vandaag ver te zoeken. Dinsdag nieuwe kansen, want vandaag waren we er duidelijk nog niet klaar voor.

Complimenten aan de NOS. Ze hebben het geheel prima in beeld gebracht. En Dione is altijd fijn om in beeld te zien… En de inbreng van Bennes vond ik ook niet verkeerd.
pi_37811700
Wehehehe .

Donderdag kan ik gvd wéér niet . Dan maar hopen op een 5e match in Den Bosch .
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:14:19 #178
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37884158
Yeahinho -> Vanavond gaat het 1 - 1 worden!

Ik ga ook nog een keer naar Den Bosch, weet alleen nog niet welke wedstrijd het gaat worden.
pi_37893120
Gewonnen!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:12:59 #180
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_37894805
pi_37896869
Zo ook weer thuis. Wat een topwedstrijd speelde Ramiz weer. Kriisa was kut op die behindtheback-assist na. Werd toch nog spannend tot de laatste anderhalve minuut waar we 3 aanvallende boards ofzo pakten.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:10:59 #182
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37897808
Woehoe! en het staat weer 1 - 1 mensen! Blijft toch triest dat Den Bosch vandaag 31 punten minder heeft gemaakt t.o.v. de wedstrijd van afgelopen zaterdag.. Ditmaal stond er wel een goede defence en werd er voor elke centimeter geknokt! Dit leek weer op het Donar van de afgelopen weken, goede defence met een lekkere over ' mine death body ' mentaliteit.

Travis Young... pfffff het kippenvel was er weer. Hij begint naar een niveau te stijgen waar je U tegen zegt. Wat een drives, wat een snelheid! Puur genieten.

Novak speelde in het begin zwak, maar kwam godzijdank helemaal los! Stond ook regelmatig op de bank te klappen voor de ploeg.

Ramiz weer erg goed, wat een stabiele factor binnen het team!

Rodgers die Reed regelmatig stond te intimideren, en hij zocht een paar keer ook nadrukkelijk de refs op " Hij (lees: Reed) duwt, let daar even op, scheids.."

Kees was vandaag wat minder t.o.v. zaterdag. Chris inderdaad een lekkere pot. Verdedigend niet altijd even sterk, maar toch ruimschoots voldoende.

Detrick.... geen seconde gespeeld. Blessure of speelt er toch wat anders? Jammer dat de MVP van de Oostenrijkse competitie zo weinig speelt.

Al met al heb ik genoten van de inzet van het TEAM, Zo moet het!

Den Bosch vond ik een stuk minder hoor, alleen Rodgers goed. De scherpschutter blonk uit... in het missen van schoten. Bestuur van Den Bosch mag zich wel eens gaan afvragen waarom een speler na 1 gespeelde wedstrijd direct een contract voor 3? seizoenen krijgt. De sterspeler? (Ray Weathers), zat weer eens aan de kant, blessure?

Op naar donderdag! Het belooft denk ik wel een lange serie te gaan worden.

Jeroen -> Idd, echt een mooie assist van Valmo.
pi_37898533
Ik heb het idee dat Detrick uit het gareel is bij Boot sinds die gemist dunk vorige wedstrijd. Maar Ramiz speelde echt de pannen van het dak. Een double-double plus nog 5 assists en 2 steals ofzo. Misschien ben ik nu te rooskleurig, maar ik ben benieuwd naar de stats.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:37:19 #184
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37899246
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik heb het idee dat Detrick uit het gareel is bij Boot sinds die gemist dunk vorige wedstrijd. Maar Ramiz speelde echt de pannen van het dak. Een double-double plus nog 5 assists en 2 steals ofzo. Misschien ben ik nu te rooskleurig, maar ik ben benieuwd naar de stats.
De stats staan net op de Donar site. Ramiz: 15 pnt, 11 rb (waarvan 8 aanvallend), 4! steals en 2 assists. Dat zijn nog eens cijfers waarmee je thuis mag komen. Terecht de MVP van deze wedstrijd, wat een geweldige inzet!

Detrick.. tsja, de geruchten gaan dat hij Donar gaat verlaten, maar dat is denk ik niet de reden waarom hij zo weinig speelt. Misschien heeft hij nog steeds last van zijn rug blessure.

Reactie van de coaches: http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:55:59 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37900083
Citaat uit het verslag wat op Vikings.nl staat: Ton Boot vond dat zijn team het na de aflachting van de afgelopen wedstrijd goed had opgepakt. De verklaring voor het niet spelen van Jason Detrick is volgens Boot het totaal ontbreken van zelfvertrouwen bij de Amerikaan. Jason is voor Boot een moeilijk geval. "Hij zit diep in mijn hart, maar mist momenteel gewoon totaal zelfvertrouwen. Hij heeft daarbij pech dat ik nu de coach ben". De laatste uitspraak leende Boot overigens van collega Van Basten na het niet uitverkiezen van Klaas Jan Huntelaar.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:28:02 #186
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37960585
De wedstrijd van vanavond (20:00) is live te zien via sport1, luisteren kan via: www.oogtv.nl (rechtsreeks verslag) of www.rtvnoord.nl
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:58:30 #187
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37964131
't is nu rust en Donar staat met 40 - 44 voor !!!!!!! Gelijk opgaande wedstrijd waar Donar de wat betere ploeg lijkt te zijn. Young, wie anders, neemt de ploeg op sleeptouw. Chris M speelt (tot nu toe) zwakke wedstrijd. Meestal is het derde kwart niet ons beste kwart dus ik hoop dat we de aansluiting weten vast te houden. In het vierde kwart erop en erover! Rodgers is nog vrij onzichtbaar dus misschien spaart hij zijn krachten.
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:18:35 #188
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37964987
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
't is nu rust en Donar staat met 40 - 44 voor !!!!!!! Gelijk opgaande wedstrijd waar Donar de wat betere ploeg lijkt te zijn. Young, wie anders, neemt de ploeg op sleeptouw. Chris M speelt (tot nu toe) zwakke wedstrijd. Meestal is het derde kwart niet ons beste kwart dus ik hoop dat we de aansluiting weten vast te houden. In het vierde kwart erop en erover! Rodgers is nog vrij onzichtbaar dus misschien spaart hij zijn krachten.
Hup Donar!
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:58:16 #189
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_37967096
Jammer, net verloren met 86 - 82. De rebounds op het einde gaven de doorslag. Denk dat wij zeker kans hebben om een uitwedstrijd te winnen, ze waren er vanavond al dichtbij. Zondag in Martiniplaza, gaat weer spannend en sfeervol worden! Ook live te zien op nederland 2.
pi_37967313
Jammer zeg. Op naar zondag!
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:02:41 #191
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37967319
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Jammer, net verloren met 86 - 82. De rebounds op het einde gaven de doorslag. Denk dat wij zeker kans hebben om een uitwedstrijd te winnen, ze waren er vanavond al dichtbij. Zondag in Martiniplaza, gaat weer spannend en sfeervol worden! Ook live te zien op nederland 2.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zondag 21 mei 2006 @ 12:47:50 #192
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38042592
Vandaag om 16:30 de vierde finale wedstrijd van de basketbal play-offs. Weet Donar in eigen huis de stand gelijk te trekken of komt Den Bosch op matchpoint? Het is zeer de vraag of Travis Young speelt, hij heeft diverse trainingen overgeslagen en Dick Heuvelman heeft op Radio Noord gezegd dat Young geblesseerd zou zijn... Dat zou toch wel bijzonder slecht nieuws zijn. Dan moeten andere spelers opstaan, misschien wel Jason Detrick?

Het belooft een spannende pot te gaan worden.

HUP DONAR !!
pi_38043702
Ja, ik heb al een beetje spanning... Heb een slecht voorgevoel over deze wedstrijd... met Rodgers, maar vooral als die Kullamae zijn 3tjes gaat raken. Herinner me dat ik in de competitie een keer in de Maaspoort zat en dat die rare vent iets van 9 uit 12 treys schoot. Afgelopen thuiswedstrijd miste hij er veel, maar dat zou wel eens de sleutel kunnen zijn.
  zondag 21 mei 2006 @ 13:54:00 #194
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38044388
Helemaal mee eens Jeroen_M. Als Kullamae het op zijn heupen krijgt en raak begint te schieten dan hebben wij een groot probleem, hij is dan amper af te stoppen. De beste man is vreselijk één dimensionaal maar wat hij kan, driepunters schieten, kan hij bijzonder goed. Als zijn driepunters niet vallen dan heb je ook weinig aan hem. Ze screenen hun schutter vaak goed vrij, iets wij minder doen bij bijvoorbeeld Akerboom.

Rodgers is een prima speler maar is soms wat teveel met zichzelf bezig, hij vergeet dan dat het een teamsport is. Het meest vrees ik toch Kullamae, dat is een onvoorspelbare speler. Soms schiet hij alle ballen raak en er zijn dagen dat hij geen bal weet raak te schieten. Ik hoop dat hij wederom een off-day heeft en Rodgers mag van mij ook een mindere dag hebben. Die Gomes is trouwens ook niet verkeerd.
pi_38054358
Jaja! Wat wedstrijd Wat een apotheose. Wat liep het stroef maar daar is hij toch. Een cruciale wedstrijd in de series. Ongelooflijk die recall, geen 3 maar een 2. Ik heb haat deze smiley maar vooruit:
  zondag 21 mei 2006 @ 21:24:52 #196
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38060747
Vond het geen super goede wedstrijd maar wel bijzonder spannend! En ik was ervan overtuigd dat het overtime werd, want ik dacht echt dat het een driepunter was. Gelukkig werd het rake schot geteld voor een tweepunter, daar kwamen we een partij goed weg. Sfeer was wel aardig, helaas was het nog niet uitverkocht.....

Jason deed het niet onverdienstelijk en MVP Travis Young (hoezo geblesseerd??) was weer eens weergaloos. Bij far de beste speler aan onze kant. Heb mij behoorlijk geïrriteerd aan Chris want het was toch wel bijzonder slecht wat hij liet zien. Verdedigend en aanvallend zwak, erg jammer.

Wat is die Ray Weathers van Den Bosch een triest ventje. Na afloop had hij "ruzie" met Jason Detrick. Gelukkig is de stand 2 - 2 en hopelijk winnen we as. dinsdag zodat we in eigen huis kampioen kunnen worden.
pi_38060952
Dat zou een ideaal scenario zijn Hans. Laten we het hopen!
  zondag 21 mei 2006 @ 22:19:09 #198
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38064300
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Dat zou een ideaal scenario zijn Hans. Laten we het hopen!
Zou echt gaaf zijn! direct na de wedstrijd met de supporters de stad onveilig maken, het lijkt mij geweldig!
pi_38065378
Maar ongelooflijk dat er met 6sec te spelen geen overtreding werd gemaakt. Ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd: "Foulen, foulen!".
Het is niet de eerste keer dat donar dit seizoen dat soort foutjes maakt.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:22:03 #200
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_38068085
Heb de game thuis voor de buis moeten volgen (wat dankzij de NOS goed te doen was) en ook ik heb met een hoge hartslag gekeken. En ik had al (play-offs)koorts.

We speelden niet goed maar wat maakt het uit. De stand is 2 - 2. De komende twee wedstrijden winnen en we zijn kampioen. Ik kan me goed herinneren dat er in november en december figuren waren die daar absoluut niet in geloofden. Geen cent gaven ze voor DONAR. Hun seizoenkaarten wilden ze door de plee spoelen.

Ik heb toen steeds gezegd dat we dit seizoen weer kampioen worden. Het vertrouwen wordt niet beschaamd (en als ik met de spelers mag feesten in het Newscafé ook beloond).

Als we slimmer gaan spelen in de aanval en beter gaan rebounden in de verdediging moet het goed komen. Wij zijn meer een team dan Den Bosch. Geen tweiffel mogelijk!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')