Inmiddels gaan er al 4 bussen richting Amsterdam! Er zitten straks meer Donar supporters in de sporthallen Zuid dan Amsterdam supporters.quote:
Lijkt mij leuk als je gaat Robertje! Ik ga in elk geval wel mee, en waarschijnlijk schiet ik ter plekke nog wel wat foto's.. Er gaan in totaal 4 bussen (50 supporters per bus) richting de Sporthallen Zuid. Bij de Musicstore in Groningen zijn al dik 100 kaarten verkocht, dus er zullen in elk geval 300 Donar supporters aanwezig zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Robertje het volgende:
Ik ga misschien ook wel ff naar A'dam. Lekker in de gezellige sporthal Zuid
Reken maar dat die hard aankomt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:03 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja fokking mooi nauturlijk . Heho Den Bosch. Gesloopt worden thuis door R'dam.
Nou ik wou het niet zeggen. Maar wat een farce is dat toch altijd weer hey, die 'fans' daar.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Gaan die gasten zingen " 't is stil aan de overkant " terwijl ze de hele wedstrijd vrijwel stil waren.
Sing when you're winning lijkt hun levensmotto te zijn, het was weer een duffe boel aan de overkant.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef Jeroen_M het volgende:
Zo ben ook weer in stad. Het zat er helaas vandaag niet in. Dinsdag moet het gebeuren, hoewel ik er op de 1 of andere manier een heel klein beetje angst voor heb. Maar goed, Boot moet ze er maar klaar voor maken.
[..]
Nou ik wou het niet zeggen. Maar wat een farce is dat toch altijd weer hey, die 'fans' daar.
Kon het niet laten om na de laatste buzzer er met een paar maten nog even een 'Ajax-publiek ole ole' uit te gooien.
Zeldzaam hoe slecht die speaker is! Ik erger mij er elke keer weer aan. Die gast blijft ook maar dom schreeuwen door de microfoon, en wat hij allemaal zegt? Geen flauw idee. Hij riep een keer defence toen Amsterdam in de aanval was. Lekker wakker ben je dan.quote:Trouwens, die speaker is ook altijd weer een volslagen karikatuur van zichzelf. 2/3 keer per jaar ga ik naar sporthallen zuid en altijd kan je weer lachen om die clown daar bovenin.
De stats staan net op de Donar site. Ramiz: 15 pnt, 11 rb (waarvan 8 aanvallend), 4! steals en 2 assists. Dat zijn nog eens cijfers waarmee je thuis mag komen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Jeroen_M het volgende:
Ik heb het idee dat Detrick uit het gareel is bij Boot sinds die gemist dunk vorige wedstrijd. Maar Ramiz speelde echt de pannen van het dak. Een double-double plus nog 5 assists en 2 steals ofzo. Misschien ben ik nu te rooskleurig, maar ik ben benieuwd naar de stats.
Hup Donar!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
't is nu rust en Donar staat met 40 - 44 voor !!!!!!! Gelijk opgaande wedstrijd waar Donar de wat betere ploeg lijkt te zijn. Young, wie anders, neemt de ploeg op sleeptouw. Chris M speelt (tot nu toe) zwakke wedstrijd. Meestal is het derde kwart niet ons beste kwart dus ik hoop dat we de aansluiting weten vast te houden. In het vierde kwart erop en erover! Rodgers is nog vrij onzichtbaar dus misschien spaart hij zijn krachten.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Jammer, net verloren met 86 - 82. De rebounds op het einde gaven de doorslag. Denk dat wij zeker kans hebben om een uitwedstrijd te winnen, ze waren er vanavond al dichtbij. Zondag in Martiniplaza, gaat weer spannend en sfeervol worden! Ook live te zien op nederland 2.
Zou echt gaaf zijn! direct na de wedstrijd met de supporters de stad onveilig maken, het lijkt mij geweldig!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Dat zou een ideaal scenario zijn Hans. Laten we het hopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |