abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38071830
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef Barca het volgende:
Geen cent gaven ze voor DONAR. Hun seizoenkaarten wilden ze door de plee spoelen.

Ik heb toen steeds gezegd dat we dit seizoen weer kampioen worden.
Neeeee, zulk ajaxpubliek hebben wij niet!
pi_38086137
Het was dus echt wel een driepunter he .

Maar goed, morgen ben ik weer een keer bij!

HEYA DEN BOSCH
pi_38090530
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:

HEYA DEN BOSCH
Jullie gaan kapot, tot morgen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 03:50:57 #204
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_38110942
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:49 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Neeeee, zulk ajaxpubliek hebben wij niet!
Lang niet iedereen maar er waren toch diverse figuren die heel negatief waren in november en december. Als we kampioen worden dan staan eind deze week diezelfde hypocritici wel met hun grote bek vooraan als het kampioensfeest gevierd wordt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:36:23 #205
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38133862
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:32 schreef Yeahinho het volgende:

HEYA DEN BOSCH
Veel plezier! ik hoop niet voor je dat de overwinning van ons al te hard aankomt.

Ton Boot tijdens een time-out in game 3 "The nummer 1 has to know what to do in offense (bestemd voor Kriisa). As zombies we are on court!! Watch the score, 68 - 66. And we are playing as zombies! While they are in trouble! So now come back on earth! "

Suc6 DONAR!!!!!!!!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:17:11 #206
30220 Barca
pi_38143816
Voor een verslag van game 5 http://www.d-fanz.com en dan de link "DONAR freeWielt naar titel game 5".
pi_38144033
Niet geweest , maar wel gewonnen .
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:28:48 #208
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38181713
Martiniplaza is UITVERKOCHT !!!!!!!!!!
pi_38213955
Jajajajaja!!! We hebben een game 7. Ik typ later wel even hoe't was, eerst de kroeg in.
pi_38214092

Erg spannend op deze manier, leuk!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_38214241
Godver, was te verwachten .

Zondag kan ik helaas niet, maar ik ben dan ook een echte nep-supporter .
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:58:59 #212
30220 Barca
pi_38215023
Verslag op www.D-Fanz.com zie DONAR freeWielt naar titel game 6.
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:30:10 #213
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38216307
We kunnen nog steeds kampioen worden !!!!!!!!!!!

Net terug uit een kolkend en sfeervol Martiniplaza, wat een geweldige wedstrijd heb ik gezien! Den Bosch begon flitsend met een driepunter van Kullamae maar Kriisa reageerde cool en schoot ook een fraaie driepunter raak, de toon voor een spannende wedstrijd was gezet. Beide ploegen waren weer erg aan elkaar gewaagd, waar Donar ditmaal toch de wat bovenliggende partij was. In de rust stond het qua rebounds aan beide kanten gelijk, maar de voorsprong van 4 punten? was voor ons. Na de rust begonnen we slap maar onder leiding van MVP Travis Young en een sterk spelende Daniel Novak, Ramiz en Valmo Kriisa werd er toch weer aan een voorsprong gebouwd. Met nog een paar minuten te spelen stonden we 14 punten voor, de wedstrijd zat toen al in ' the pocket '.

De 4040 toeschouwers (min 200 Den Bosch supporters) bouwden er een mooi feestje van. Zelden ben ik in zo'n roes naar huis gefietst. Dit team heeft vandaag (alweer) zoveel karakter en strijdlust getoond. Als je op grond van die eigenschappen een winnaar moet aanwijzen dan is dat zonder twijfel Donar!

De mensen uit Den Bosch gingen trouwens behoorlijk door het lint na de technische fout op Kullamae. De mannen in pak, de V-tjes, moesten er zelfs aan te pas komen om de boel in orde te houden.

Zondag richting Den Bosch, hopelijk weten wij te winnen. Ben hoe dan ook wel bijzonder trots op dit team, ze hebben het toch weer geflikt. Uiteraard met de hulp van de kampioenenmaker, Ton Boot!

DONAR LEEFT !!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 26-05-2006 00:19:17 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 01:36:38 #214
30220 Barca
pi_38220157
Wou dat ik er bij was geweest. Tom (en niet Ton!) Timmermans heeft gelijk. We moeten zorgen dat we goed verdedigen en de defensive rebounds pakken. Verder zorgen dat zij geen run&gun basketball kunnen spelen.
pi_38220734
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:30 schreef -Hans- het volgende:
We kunnen nog steeds kampioen worden !!!!!!!!!!!

Net terug uit een kolkend en sfeervol Martiniplaza, wat een geweldige wedstrijd heb ik gezien! Den Bosch begon flitsend met een driepunter van Kullamae maar Kriisa reageerde cool en schoot ook een fraaie driepunter raak, de toon voor een spannende wedstrijd was gezet. Beide ploegen waren weer erg aan elkaar gewaagd, waar Donar ditmaal toch de wat bovenliggende partij was. In de rust stond het qua rebounds aan beide kanten gelijk, maar de voorsprong van 4 punten? was voor ons. Na de rust begonnen we slap maar onder leiding van MVP Travis Young en een sterk spelende Daniel Novak, Ramiz en Valmo Kriisa werd er toch weer aan een voorsprong gebouwd. Met nog een paar minuten te spelen stonden we 14 punten voor, de wedstrijd zat toen al in ' the pocket '.

De 4040 toeschouwers (min 200 Den Bosch supporters) bouwden er een mooi feestje van. Zelden ben ik in zo'n roes naar huis gefietst. Dit team heeft vandaag (alweer) zoveel karakter en strijdlust getoond. Als je op grond van die eigenschappen een winnaar moet aanwijzen dan is dat zonder twijfel Donar!

De mensen uit Den Bosch gingen trouwens behoorlijk door het lint na de technische fout op van Kullamae. De mannen in pak, de V-tjes, moesten er zelfs aan te pas komen om de boel in orde te houden.

Zondag richting Den Bosch, hopelijk weten wij te winnen. Ben hoe dan ook wel bijzonder trots op dit team, ze hebben het toch weer geflikt. Uiteraard met de hulp van de kampioenenmaker, Ton Boot!

DONAR LEEFT !!!!!

Niet veel aan toe te voegen. Dat met die uitsupporters gebeurde vlak voor me, sloeg nergens op. Was ook al een beetje frustratie vanwege die T van Jones, had ik het idee.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 08:05:44 #216
30220 Barca
pi_38222882
T van Kullamae toch?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:29:12 #217
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38237777
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 01:36 schreef Barca het volgende:
Wou dat ik er bij was geweest. Tom (en niet Ton!) Timmermans heeft gelijk. We moeten zorgen dat we goed verdedigen en de defensive rebounds pakken. Verder zorgen dat zij geen run&gun basketball kunnen spelen.
Defence wins championship! als het aanvallend dan ook goed loopt dan komt het helemaal goed!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:31:46 #218
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38237861
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:10 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Niet veel aan toe te voegen. Dat met die uitsupporters gebeurde vlak voor me, sloeg nergens op. Was ook al een beetje frustratie vanwege die T van Jones, had ik het idee.
De mensen uit Den Bosch voelden zich weer eens benadeelt door het arbitrale duo, maar dat gevoel heerst daar volgens mij vaker als ze verliezen. Op de overwinning van Donar valt weinig af te dingen, ze speelden gewoon goed. Ik vond Den Bosch ook niet super slecht spelen maar ditmaal hadden we die Kallumae aardig onder controle.

Jeroen ga je nog mee zondag?
pi_38253957
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 08:05 schreef Barca het volgende:
T van Kullamae toch?
Ja sorry, die van Jones was een charging foul met nog 2 sec. op de wedstrijdklok (en geen fouls meer te geven).
pi_38254209
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:31 schreef -Hans- het volgende:

[..]
Ik vond Den Bosch ook niet super slecht spelen maar ditmaal hadden we die Kallumae aardig onder controle.
Ja Novak deed het erg goed op die ouwe baas. Aanvallend is hij in deze serie tot nu een beetje te onzeker maar verdedigend is hij 1 van de besten (met Keessie).
quote:
Jeroen ga je nog mee zondag?
Bien sur, maatjes van me stonden vandaag om 16u voor de Maaspoort. Ga niet mee met de vikings bus, ga (zou) ouders naar Schiphol chauffen 's ochtend en daarna naar DB.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:10:19 #221
30220 Barca
pi_38277339
Morgen game 7 ... de spanning (nou ja) neemt toe.
pi_38278875
Het moet hier een gekkenhuis zijn geweest bij de Maaspoort vanmiddag...
  zondag 28 mei 2006 @ 13:22:32 #223
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38298094
Jeroen_M -> Veel plezier, ben er zelf helaas niet bij.
Yeahinho -> Klopt, het schijnt behoorlijk druk te zijn geweest.

Zal Donar vandaag de nieuwe landskampioen worden??? Nog enkele uurtjes wachten en dan weten we het, suc6 DONAR !!!!!!!!!
pi_38300697
Succes Donar!
pi_38320258
.
  maandag 29 mei 2006 @ 10:04:12 #226
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_38325416
Den Bosch
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 29 mei 2006 @ 19:46:12 #227
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38342665
Congratz Yeahinho!

Bij Donar lijkt de bezem door de selectie te gaan. Spelers zoals Chris en Jason verwacht ik in elk geval niet meer terug. Jason zal prima kunnen ballen maar hij heeft niet gebracht wat van hem werd verwacht. Misschien komt het er volgend seizoen wel uit maar daar twijfel ik aan, hij lijkt mij mentaal niet sterk genoeg. Chris heeft zijn beste tijd gehad, dat is wel duidelijk. Twijfelachtig is ook het blijven van beide Travissen (laat Young aub wel blijven!) en zullen Kees en Novak blijven?

Geruchten gaan dat Raoul Heinen en Chris Woods (topscorer competitie NL) komen, ook de naam van Niels Meijer (A'dam) duikt telkens weer op. Ik hoop zelf op de komst van James Miller (i.p.v. Chris Mcguthrie) en Gary Buchanan.

Heb dit seizoen genoten van Ramiz, mag van mij zeker blijven!
  maandag 29 mei 2006 @ 22:45:43 #228
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38350589
Een dag na de finale staat op Court-Side (agent van Young) het volgende:
quote:
he can most definately play in most European leagues without any question! Was voted in the Dutch All Star team (Top 5) for the fourth consecutive season in 2006. Lost in the finals of the Dutch play-offs 2006 to Eiffel Towers/Den Bosch but proved to be the best Dutch (perimeter) player in the league. Showed great outside shooting ability vs a very high percentage combined with great one-on-one skills. Deserved to play more minutes but the the coach, Ton Boot, sticked with his rotation "sub-system".
Ik begin te vrezen dat we Young gaan kwijtraken, toch niet aan Den Bosch he?
pi_38431371
quote:
GRONINGEN - De publiekslievelingen Travis Young en Travis Reed vertrekken bij MPC Capitals. De Groninger basketbalvereniging houdt een grote schoonmaak in de selectie van het afgelopen seizoen.

Naast Reed en Young wordt ook afscheid genomen van Daniel Novak, Ramiz Suljanovic, Chris McGuthrie, Jason Detrick, Tom Timmermans en Kees Akerboom.

Alleen Gatis Melderis en Sjors Poels blijven bij Capitals. Daarnaast heeft Valmo Kriisa een optie om nog een seizoen in Groningen te spelen. Binnenkort zal de Est laten weten of hij in Groningen blijft.

Voor het nieuwe seizoen heeft Capitals John Turek van Omniworld Almere en Chris Woods van Weert aangetrokken. Woods is een 26-jarige Amerikaan, die op meerdere plaatsen kan worden ingezet. Afgelopen seizoen werd hij topscorer van de Nederlandse competitie met gemiddeld 22.1 punt per wedstrijd.
Bron: RTV Noord
pi_38465318
Aanvulling op bovenstaand bericht:
quote:
Bijltjesdag Capitals nodig voor nieuwe impuls

Gepubliceerd op 02 juni 2006, 08:30

groningen -
Over rigoureus ingrijpen gesproken! Zowat een heel team de laan uit sturen, het zal in de Nederlands topsportgeschiedenis niet vaak zijn voorgekomen. Liefst negen van de twaalf spelers komen het volgende seizoen niet terug. Het intensieve evaluerende overleg tussen coach Ton Boot en bestuurslid technische zaken Albert van der Ark van MPC Capitals heeft dus een heuse aardverschuiving opgeleverd. ”En dat was in onze ogen noodzakelijk, te veel spelers hebben niet gebracht wat wij van ze gehoopt en verwacht hadden”, aldus Van der Ark.

Even de vertrekkende spelers op een rij: Jason Detrick, Travis Young, Travis Reed, Daniël Novak, Ramiz Suljanovic, Chris McGuthrie, Kees Akerboom, Tom Timmermans, Merlijn van der Meulen. Je zou er bijna landskampioen mee kunnen worden. Juist omdat die titel (weliswaar op het nippertje) niet gehaald werd, besloten Boot en Van der Ark tot deze verstrekkende ingreep in de spelersgroep. Er kan gerust gesteld worden dat Capitals met een totaal ander team een gooi wil doen naar de Nederlandse basketbaltitel in het seizoen 2006/2007.

Opvallend is vooral het vertrek van de beide Travissen (Reed en Young), toprebounder Ramiz Suljanovic, en natuurlijk toch ook Kees Akerboom. Van der Ark gaat openhartig in op die namen. ”Travis Reed is de afgelopen drie jaar een zeer gewaardeerde kracht voor ons geweest, maar de vaststelling is wel dat hij het eerste jaar het sterkst was. Ook vorig jaar presteerde hij prima, dit jaar was dat gewoon minder en dan zeker in de play-offs. Daarbij komt dat de zaakwaarnemer van Reed steeds aangaf dat Travis toe was aan een nieuwe uitdaging. Wij hebben Reed een zeer goede aanbieding gedaan, hij reageerde daar niet op. Nu relateren we prestatie aan loon en komen tot deze conclusie.”

Over Travis Young: ”Hij heeft te veel wedstrijden aan de kant gezeten, is kortom zeer blessuregevoelig. Zet je daar zijn inkomen tegenover, dan is het rendement simpelweg onvoldoende. Young heeft buitengewone kwaliteiten, maar hij is een te grote risicofactor op fysiek gebied. Kijk, wij constateerden ook dat de beide Travissen toch veel voor zichzelf bezig waren. De scouts zaten op de tribune.”

Over Kees Akerboom: ”Bij Kees is er niet uitgekomen wat we verwacht hadden. Dat is bij hem zelf ook gaan knagen. Vorig jaar wilde hij zijn contract zelf nog verlengen, nu voelde hij daar minder voor. En als hij wel had willen blijven hadden wij niet met hem door willen gaan, daar zijn we duidelijk in.”

Ramiz Suljanovic speelde sterk in de play-offs, maar ook dat was niet voldoende voor Boot en Van der Ark. ”Ramiz heeft een goed begin van de competitie gehad, viel vervolgens sterk terug en kwam de laatste maanden weer goed naar voren. Hij heeft een goed salaris, voor Nederlandse begrippen top. Zijn vrouw kan hier niet goed aarden en wij denken in John Turek aan vervanger met minimaal dezelfde kwaliteiten in huis gehaald te hebben en hij is goedkoper.” Van der Ark wil nog wel kwijt dat Jason Detrick voor hem de grootste teleurstelling is geweest. ”Jason is gehaald als sterspeler zoals hij dat in Oostenrijk was. Dat heeft hij niet kunnen laten zien, misschien was hij niet de speler die bij een coach als Boot paste. Wat me pijn doet is Daniël Novak. Hij heeft zich drie jaar zeer getrouw ingezet voor het team, maar ook bij hem zag je dat de prestaties minder werden. We gaan nu aan een nieuw team bouwen. Dat is nodig, want we willen komend jaar die titel.”
Bron: Dagblad van het Noorden
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:36:37 #231
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_38489949
Thanks voor het artikel clauwheee! vandaag zijn er weer twee nieuwe spelers gepresenteerd, namelijk: Raoul Heinen en Niels Meijer van Amsterdam.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 07:03:27 #232
30220 Barca
pi_38497263
En binnenkort (vandaag) de volgende speler. James Miller? Zie DONAR 2006/2007 ... want het seizoen 2005/2006 is ten einde. En ik heb begrepen dat het heel veel moeite heeft gekost om de finale te halen.

Sommigens schrijven over de sfeer in de groep bij game 7 van de finale. Maar de sfeer was aan het begin van de play-offs helemaal niet goed.

En wat speelden we slecht tijdens de reguliere competitie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')