Greg Stevenson misschien ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef Barca het volgende:
Tja ... Young weg. Maar nog geen Logan.
Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.quote:
Inderdaad. Mits in vorm een geniale speler waar ik echt van heb genoten. Helaas was hij vaker geblesseerd dan dat hij speelde, echt jammer. Voorlopig is hij nog clubloos, ik check zijn profile op Court-side vrij regelmatig. Young is toch wel één van de weinige spelers waar ik kippenvel van heb gekregen. Ik vond het gewoon erg gaaf als hij weer een vette drive naar de basket had, of een mooie driepunter. De game thuis tegen de Towers zal ik nooit vergeten! Hij ownde de tegenstander compleet! (deed mij aan Jordan denken)quote:Op zondag 25 december 2005 09:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Die is wat mij betreft welkom. Aan Young hadden we inderdaad niet veel.
quote:Dallas Logan vanaf vandaag inzetbaar.
Dallas Logan is gister in Nederland gearriveerd en heeft vandaag met goed gevolg de medische keuring doorstaan.
De procedures inzake het verkrijgen van de spelerslicentie en de werkvergunning waren gelijk na de eerste contacten met Dallas enige weken geleden opgestart en inmiddels verstrekt, zodat Dallas as. donderdag in Bergen op Zoom reeds inzetbaar is.
Dallas is 23 jaar en op beide guard-posities inzetbaar.
Vorig seizoen kwam hij uit voor Aris Leeuwarden en was één van de betere spelers in de competitie.
Gemiddeld kwam hij uit op: 21 punten, 5.5 reb., 6.6 ass. en 3 steals per wedstrijd en werd gekozen in het All Star team.
Hij krijgt twee weken de kans om een contract voor de rest van het seizoen af te dwingen.
Donar.nl
Net geen double-double maar wel een bijzonder sterk optreden van Ramiz Ramiz JA-lalalalala LA-lalalalala Ramiz! Ramiz! (17 punten en 9 rebounds). Zijn FT beginnen ook beter te worden, dat was in het begin een drama! Ramiz de terechte MoTM van deze wedstrijd. Novak had waarschijnlijk nog wat last van zijn knie, misschien speelde hij daarom wat minder. Nee, het was niet best wat Novak liet zien. Voor de rest ben ik zeer te spreken over de hele groep, wat een inzet.quote:Toeschouwers: 2840
1e = 24 - 10
2e = 43 - 27
3e = 62 - 46
4e = 90 - 61
Ik heb mij zaterdagavond al aangemeld, echter heb ik nog geen bevestiging mogen ontvangen. Ach, ik denk dat ik wel mee kan.. Ik hoop het want er gaan maar liefst 4 bussen richting de Maaspoort (200 man dus!) 29 jan gaat Den Bosch echt wel down! DONAR gaat inside en outside heersen.quote:Een grandioze aanbieding voor de fans van MPC Capitals!
Op zondag 29 januari 2006 is de wedstrijd EiffelTowers – MPC Capitals, ’s middags om 16.00 uur in de Maaspoort in Den Bosch. U kunt GRATIS bij deze wedstrijd aanwezig zijn!
Zowel de busreis als de toegangskaart worden u aangeboden door
Het Noorderpoortcollege
Gedon Groep
De Friesland Zorgverzekeraar
Autobusbedrijf Doornbos
MPC Capitals
(wij zijn nog in gesprek met een aantal mogelijke sponsoren)
Meld u snel aan want als de bussen vol zijn…..
Aanmelden kan via: info@mpccapitals.nl (naam, adres + telefoonnummer!!)
Iedereen die zich heeft ingeschreven gaat mee, begrijp ik. Heb tot op dit moment nog geen mailtje ontvangen. Hier het berichtje:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:22 schreef Barca het volgende:
Er zijn 400 aanmeldingen voor de busreis! Vandaag krijg je bericht of je mee mag.
quote:Busreis 29 januari 2006
De inschrijving voor de busreis naar Den Bosch is nu gesloten. De aanmeldingen die nu nog binnenkomen worden op een reservelijst gezet. Degenen die zich reeds hebben aangemeld (ca. 450 personen) krijgen vanmiddag een bevestiging.
Hmm...quote:Binnenkort zul je meer informatie ontvangen over de busreis.
Managementbureau MPC Capitals
Pfffffffffffff Ton Boot heeft hem nog een groot compliment gegeven door te zeggen dat hij tegen NBA-niveau aanzat, kortom: over de basketballende kwaliteiten van Logan was Ton Boot wel overtuigd. (Dat wordt in mijn ogen onderstreept door het geringe aantal speelminuten wat Logan heeft gekregen. Over de basketballende kwaliteiten van Logan was Ton Boot allang overtuigd, het ging bij Boot meer om het mentale aspect. Als talent zijnde moet je sterk in je schoenen staan als je maar weinig speelminuten krijgt, en die druk kon Logan klaarblijkelijk niet aan.)quote:Dallas Logan al weer vertrokken
BASKETBAL - Dallas Logan is al weer vertrokken bij MPC Capitals. De Amerikaan was op proef bij de stad-Groninger club.
Logan heeft via zijn agent laten weten dat hij te weinig speeltijd krijgt van coach Ton Boot. Boot vindt Logan een talentvolle speler, maar stelde hem de afgelopen drie wedstrijden amper op, omdat z'n team net aardig op stoom komt.
Capitals won de laatste vijf duels en staat nu op de vijfde plaats.
TV Noord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |