Dus als een user iets beweert en een andere user beweert iets wat er op lijkt of in het verlengde ligt, is het voor jou de waarheid dat Bos ook doet of wil doen wat die users beweren? Vreemde perceptie van de werkelijkheid heb jij...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:49 schreef Lyrebird het volgende:
Ik las ooit ergens dat "Wouter Bos een met HIV geinfecteerde hamster zou neuken, als hem dat stemmen zou opleveren". Was dat hier op Fok? Dat ik dat las, bedoel ik?
Afijn, dit topic geeft wel aan hoe dicht het bij de waarheid zit.
Haha, je zoekt er te veel achter. Ik vond het wel een mooie zin die ik graag met jullie wilde delen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus als een user iets beweert en een andere user beweert iets wat er op lijkt of in het verlengde ligt, is het voor jou de waarheid dat Bos ook doet of wil doen wat die users beweren? Vreemde perceptie van de werkelijkheid heb jij...
En dat baseer jij op...? De vele uitspraken van Dhr. Bos dat hij géén minister-president wilde worden misschien? Oh wait.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Haha, je zoekt er te veel achter. Ik vond het wel een mooie zin die ik graag met jullie wilde delen.
Maar - onafhankelijk van deze prachtige poezie - vind ik Wouter Bos de Hillary Clinton van de Nederlandse politiek. Hij zal al zijn principes opzij zetten om minister-president van Nederland te worden.
Goed punt trance. Hij wilde Job Cohen als minister-president. Ik volg die soap bij de PvdA niet zo. Laat ik mijn standpunt nuanceren. Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster (of was het een cavia?) neuken als hem dat stemmen zou opleveren, die dan weer door de PvdA gebruikt kunnen worden om Job Cohen minister-president van Nederland te laten worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En dat baseer jij op...? De vele uitspraken van Dhr. Bos dat hij géén minister-president wilde worden misschien? Oh wait.
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adeptenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed punt trance. Hij wilde Job Cohen als minister-president. Ik volg die soap bij de PvdA niet zo. Laat ik mijn standpunt nuanceren. Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster (of was het een cavia?) neuken als hem dat stemmen zou opleveren, die dan weer door de PvdA gebruikt kunnen worden om Job Cohen minister-president van Nederland te laten worden.
Hij is toch gecremeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adepten
V.
Mijne ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:27 schreef BennyNL het volgende:
goeie aktie Wouter! jij hebt mn stem![]()
Dank je, Verbal!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adepten
V.
Dat geldt niet voor Christenen in Afrika en Azie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef retteketet het volgende:Bovendien worden de christenen door niemand aangevallen, integendeel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |