En daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:35 schreef BlaBlub het volgende:
Hallo mensen
Ik ben ook weer bijgelezen
Echt weer typisch dat Roel en Dido naast elkaar liggen in de slaapkamer
Maar menno is nog vele malen erger dan ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Chica87 het volgende:
Menno moet blijven.. hoe Ingrid tegen hem doet vind ik echt belachelijk.
Een betere rol kan ze niet spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had het eigenlijk niet verwacht dat ingrid zo'n trut was.
Maar het is tussen een type die over lijken gaat om te winnen.
De rol in baanjer is wel erg toepasselijk.
Gelukkig welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
En daar zal het ook wel bij blijven.![]()
Menno moet niet blijven. Naar berekenend mannetjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Chica87 het volgende:
Menno moet blijven.. hoe Ingrid tegen hem doet vind ik echt belachelijk.
En waarom vind je dat dan? Ik begrijp de gezochte achterbaksheid van Menno zo raar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar menno is nog vele malen erger dan ingrid.
Het is een gluipert van het ergste soort.
Laat het zo zijn en ik sms voor de andere genomineerden.Alles om die taktloze Ingrid zo snel mogelijk eruit te wieberenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:40 schreef svann het volgende:
*duimt dat Nathalie en Joost Ingrid hebben gesremd*
...en Ingrid exit gaat (ook gezien haar onderste plaatsje in de polls).
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:40 schreef svann het volgende:
*duimt dat Nathalie en Joost Ingrid hebben gestemd*
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef stil het volgende:
Je zult maar op dezelfde dag bevallen zijn als Tanja en dan een dekentje krijgen.
Leuk voor de hondenmand.
Ligt eraan hoe BB iemand on beeld brengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:40 schreef svann het volgende:
*duimt dat Nathalie en Joost Ingrid hebben gestemd*
Daarvoor is het nog wel bruikbaar inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef stil het volgende:
Je zult maar op dezelfde dag bevallen zijn als Tanja en dan een dekentje krijgen.
Leuk voor de hondenmand.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het nog niet komt nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat Ingrid genomineerd wordt.
En dan ben je dus een gluiperd?? Nee dat gaat er niet in bij mij!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Alleen al de reactie naar Ingrid toe nadat ze zijn haar zwaar had verneukt. HIJ kreeg op z'n flikker van BB terwijl zij het had gedaan, HIJ loopt zwaar voor schut en mag dat niet eens verdoezelen van BB. Kan mij niet wijsmaken, hoe verliefd je ook bent, dat je normaal gesproken niet even compleet over de zeik gaat. Dat ie er dan naderhand eventueel wel de 'lol' van in had kunnen zien en haar had 'vergeven' tot daar aan toe. Maar dit bestaat niet, niemand die zoiets zo makkelijk over z'n kant laat gaan en haar zelfs verdedigd.
Volgens mij komt het doordat een aantal bewoners, waaronder Chantal hem niet vertrouwen, en Ingrid bang is dat als Menno er uit is genomineerd, zij dan aan de buurt is, omdat het haar maatje was/isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
Menno is zeker niet een favoriet van me, maar ik kan begrijpen dat hij het gedrag van Ingrid niet kan plaatsen en nu zijn maatje mist.
Ingrid haar reacties t.o.v. Menno kan ik ook niet echt plaatsen![]()
Was hij haar aan het verdedigen??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Alleen al de reactie naar Ingrid toe nadat ze zijn haar zwaar had verneukt. HIJ kreeg op z'n flikker van BB terwijl zij het had gedaan, HIJ loopt zwaar voor schut en mag dat niet eens verdoezelen van BB. Kan mij niet wijsmaken, hoe verliefd je ook bent, dat je normaal gesproken niet even compleet over de zeik gaat. Dat ie er dan naderhand eventueel wel de 'lol' van in had kunnen zien en haar had 'vergeven' tot daar aan toe. Maar dit bestaat niet, niemand die zoiets zo makkelijk over z'n kant laat gaan en haar zelfs verdedigd.
Ik jou nie begrijp nie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef regenworm het volgende:
denk het nog niet komt nog
Ingrid heeft misbruik gemaakt van menno.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
Menno is zeker niet een favoriet van me, maar ik kan begrijpen dat hij het gedrag van Ingrid niet kan plaatsen en nu zijn maatje mist.
Ingrid haar reacties t.o.v. Menno kan ik ook niet echt plaatsen![]()
op dit moment krijgt zij nog geen stemmen van bewoners.quote:
Vind ik niet. Degene die hardst roepen dat ze er niet voor het geld in zitten zijn de grootste gluiperds. Ingrid heeft dat al een paar keer geroepen. Menno geeft tenminste toe dat hij graag wil winnen. Lijkt me verder ook wel logisch. Je gaat daar niet voor jan lul zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
op dit moment krijgt zij nog geen stemmen van bewoners.
Of een paar weken zit ingrid wel op de bank.
Ik had hiervoor al het gevoel dat Ingrid niet echt helemaal spoortquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft misbruik gemaakt van menno.
Nu heeft ze hem niet meer nodig dus laat zij hem vallen als een baksteen.
Omdat ze normaal alleen in de babykamer zit... en als ze eruit komt... ze buiten gaat roken,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef Kokstra het volgende:
Waarom loopt Tanja eigenlijk de hele tijd met een jas aan rond?
ander voorbeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef trpetine het volgende:
[..]
En dan ben je dus een gluiperd?? Nee dat gaat er niet in bij mij!
Ok.. zijn reactie begreep ik ook niet maar hoe Ingrid hem nu gewoon afdankt
vind ik vele malen erger.
En je dan nog druk maken dat hij niet naar je toe komt! Nee vind je het gek?
Hij voelt heel goed aan dat er wat aan de hand is en dat komt niet van zijn kant!
Laat haar het maar uitleggen aan hem!
Omdat het koud is buiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef Kokstra het volgende:
Menno heeft zo zijn streken, maar hij is inderdaad niet de ergste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Menno is lang niet de ergste in het huis. Nathalie, Rob, Ingrid, Tanja en Dido mogen eerst weg
Zie is zwanger van roelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:55 schreef Kokstra het volgende:
Dat ik wat Ingrid nu doet absoluut afkeur, staat buiten dat ik Menno altijd al een gruwelijke gluiperd heb gevonden. Maar Ingrid mag er wat mij betreft ook uit gestemd worden. Mens boeit me totaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef trpetine het volgende:
[..]
En dan ben je dus een gluiperd?? Nee dat gaat er niet in bij mij!
Ok.. zijn reactie begreep ik ook niet maar hoe Ingrid hem nu gewoon afdankt
vind ik vele malen erger.
En je dan nog druk maken dat hij niet naar je toe komt! Nee vind je het gek?
Hij voelt heel goed aan dat er wat aan de hand is en dat komt niet van zijn kant!
Laat haar het maar uitleggen aan hem!
Datzelfde kun je van een heleboel anderen zeggen. Rob is nu bv ook poeslief tegen Lieske. En Dido lijkt haar ook opeens als een dikke vriendin te zien. Verder hebben ze ook allemaal wel zitten vissen over de nominaties.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
Menno zat gisteren of eergisteren avond op een vreselijke manier te vissen op wie lieske zou gaan stemmen. Hij heeft het op verschillende manieren geprobeerd. En erg lief doen tegen lieske om geen stem te krijgen.
Durft hij niet meer heeft te vaak op zijn flikker gehad van BBquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft zo zijn streken, maar hij is inderdaad niet de ergste.
Wat ik zo jammer vind is dat hij zo soft is. Wat meer pit mag wel.
Kom eens met betere voorbeelden, want dit is een voorbeeld van niets. Vissen naar nominaties, erover praten en in een goed boekje proberen te komen bij anderen doen ze allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
ander voorbeeld.
Menno zat gisteren of eergisteren avond op een vreselijke manier te vissen op wie lieske zou gaan stemmen. Hij heeft het op verschillende manieren geprobeerd. En erg lief doen tegen lieske om geen stem te krijgen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ik wat Ingrid nu doet absoluut afkeur, staat buiten dat ik Menno altijd al een gruwelijke gluiperd heb gevonden. Maar Ingrid mag er wat mij betreft ook uit gestemd worden. Mens boeit me totaal niet.
ok, laat ik andere zaken aanhalen waarom ik het een gluiperd vind:
Menno laat van het begin af aan al heel duidelijk merken over lijken te gaan voor het spel. Of ie daarbij zichzelf verloochent maakt hem niets uit. Zo iemand is niet zichzelf in het huis, maar zal altijd datgene doen waarvan hij denkt populair te worden, of om concurrentie uit te schakelen. Iemand die daar schijnbaar zo weinig moeite mee heeft is in mijn ogen gewoon een achterbakse gluiperd.
feestje 1: Ingrid ligt kotsend op bed en Menno loopt zich zwaar op te geilen aan Dido, gaat in mijn ogen in de jacuzzi wel erg ver. Spreken af dat het tussen hun blijft. En de andere dag kruipt hij zonder enkel schuldgevoel en zonder het ergens over te hebben weer bij Ingrid. Had dan een vent geweest en had het er gewoon over gehad met Ingrid.
Vind dan wel dat Chantal wel erg zielig door blijft zeiken over het homo verhaal, maar er zit wel een kern van waarheid in. Als je zo makkelijk zo iets kan acteren en met de gevoelens van anderen kan spelen, zou ik die persoon ook niet meer volledig kunnen vertrouwen. Of het nou een spel is of niet.
Dan ben je in mijn ogen nog steeds geen gluiperd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
ander voorbeeld.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef stil het volgende:
[..]
Volgens mij komt het doordat een aantal bewoners, waaronder Chantal hem niet vertrouwen, en Ingrid bang is dat als Menno er uit is genomineerd, zij dan aan de buurt is, omdat het haar maatje was/is
Dat klopt ook scanman, maar het viel mij van menno zo erg op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datzelfde kun je van een heleboel anderen zeggen. Rob is nu bv ook poeslief tegen Lieske. En Dido lijkt haar ook opeens als een dikke vriendin te zien. Verder hebben ze ook allemaal wel zitten vissen over de nominaties.
Het meeste ben ik met je eens, maar het laatste echt absoluut niet. Dus als je beetje goed kan toneelspelen ben je niet te vertrouwen?? Vind ike cht volkomen onzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:57 schreef Snaptnix het volgende:
-knip-
Vind dan wel dat Chantal wel erg zielig door blijft zeiken over het homo verhaal, maar er zit wel een kern van waarheid in. Als je zo makkelijk zo iets kan acteren en met de gevoelens van anderen kan spelen, zou ik die persoon ook niet meer volledig kunnen vertrouwen. Of het nou een spel is of niet.
dat fok van tijd tot tijd verschrikkelijk traag is wel het spannenste van vandaag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef muizemeis het volgende:
hallo allemaal ben ik ook weer![]()
wat zijn er weer veel spannende dingen gebeurt zeg, had ruim een uur nodig om alles bij te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |