O ja... nu je het zegt.... ik had hem nog niet eens gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:33 schreef stil het volgende:
Ligt Roel nog steeds op bed?
Misschien omdat ze innerlijk nog niet volwassen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat toch met al die volwassenen die al die tekenfilms zo goed kennen
Ik ken alleen Shrekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Dido vertelde vanmorgen dat Roel de hele nacht heeft zitten breien en pas om kwart over zes naar bed ging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:35 schreef cuall het volgende:
Ligt Roel nou nog in bed?
Ja dat snap ik ook al niet, echt alle liedjes enzo, bizar. Ik heb de Lion King / Bambi / Zeemeermin niet eens gezien...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Mist het handje van linda.quote:
weet ni misschien alles controlere voor vanaafquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:11 schreef arneaux het volgende:
Waarom moeten ze met zn allen naar de slaapkamers?
misschien onderhoud in het huis of iets voor vanavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:11 schreef arneaux het volgende:
Waarom moeten ze met zn allen naar de slaapkamers?
De wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
de dixi word opgehaald
De plee in de tuin.quote:
Ingrid mag van mij nog voor Chankwal en Tanja exit.Zelden zo'n persoon omlaag zien vallenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef arneaux het volgende:
Ingrid, als je je zon huigelaar voelt als je zonder gevoel een kadoo voor Menno besteld ga dan nu ook niet bij 'm liggen, lekker krom.
Yup, Hummie heeft hem nodig, ze heeft al 3 dagen haar poep opgehouden......maar nu is ze toch echt aan de dunne.......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
de dixi word opgehaald
Wat dacht Natte Lie dan dat het een huuwoning wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:27 schreef svann het volgende:
Joost beschrijft de hal waar deze slaapkamer in is gebouwd: heel groot, met een plafont van een meter of vijf hoog.
Nathalie zegt dat ze gewoon in een fake huis wonen.
Joost kon het zien toen alle gordijntjes aan de andere kant van de spiegelruiten gewoon open waren, en er een man met lang haar rond liep.
Als dat zo is... lijkt het me het meest logisch dat Rob eruit gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef mijn23 het volgende:
lieske ,rob ,joost en menno op de bank vanavond denk ik. joost 1 stem,menno 1 stem en rob en lieske meerdere stemmen
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef CGJung het volgende:
[..]
Yup, Hummie heeft hem nodig, ze heeft al 3 dagen haar poep opgehouden......maar nu is ze toch echt aan de dunne.......![]()
Dat wordt dan exit Menno,prima kan ik mee levenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef mijn23 het volgende:
lieske ,rob ,joost en menno op de bank vanavond denk ik. joost 1 stem,menno 1 stem en rob en lieske meerdere stemmen
Had het eigenlijk niet verwacht dat ingrid zo'n trut was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ingrid mag van mij nog voor Chankwal en Tanja exit.Zelden zo'n persoon omlaag zien vallen![]()
Precies! Wat een onbetrouwbaar mens.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef charlysilva het volgende:
Ingrid mag van mij nog voor Chankwal en Tanja exit.Zelden zo'n persoon omlaag zien vallen![]()
inderdaad primaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat wordt dan exit Menno,prima kan ik mee leven![]()
Ho... nou niet overdrijven...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt lieskequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:33 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat wordt dan exit Menno,prima kan ik mee leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |