Pheno denkt nog na over een 'pakkende topictitel'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:59 schreef nixxx het volgende:
sorry pheno, maar dit ging me een beetje te lang duren
Altijd weer die collega'squote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:00 schreef Pheno het volgende:
Het stond al klaar, maar ik werd weggeroepen
Deze zag ik in een heel fout topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef Moonah het volgende:
Ahum....
Toen ik vroegah punk was, droegen wij ook dat soort broeken....
'Zouavenbroeken'.
Maar dat bestaat volgens google niet.
Best fout ja,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Deze zag ik in een heel fout topicen wilde ik even delen.... Ik mis Moonah
ze heeft toch wel heel erg geholpen met deze SC up and running te krijgen
praatjes vullen geen gaatjes, maar slotjes wel... als dat nou niet sexy is?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom er altijd van die singles-TT's zijn.
[singles] zetten sexy slotjes, dat kan maar
[R&P SC] zetten sexy slotjes, daar klopt gewoon geen hol van
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:26 schreef Pheno het volgende:
KUTCURSISTEN!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:58 schreef nixxx het volgende:
- Zijn je problemen het niet waard om een eigen topic te openen?
Dan lezen wij het morgen wel in de krant,quote:
M'n nachtrust heeft er niets mee te maken, dan denk ik gelukkig niet aan Fok!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:27 schreef Frezer het volgende:
Volgende keer er "SC-ers" van maken zodat Twist weer rustig kan slapen?![]()
quote:
Whehehe, klaar gaan liggen om topics te openen danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n nachtrust heeft er niets mee te maken, dan denk ik gelukkig niet aan Fok!
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik me er niet aan irriteer, elke keer als ik zo'n TT zie.
Ik zou er trouwens gewoon '[R&P] sexy slotjes' van maken ofzo. Het moet hier niet nog meer op singles gaan lijken tenslotte.![]()
Jeej, vergaderen
Ik heb daar een honkbalknuppel voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef nixxx het volgende:
lucht je hart Pheno!
maak van je hart geen moordkuil, daar heb je de werkplek voor
"Docent bedreigt cursisten met honkbalknuppel".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daar een honkbalknuppel voor
want jij moet nog veel harder studerenquote:
Bedreigen? Wie had het over bedreigenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Docent bedreigt cursisten met honkbalknuppel".![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
want jij moet nog veel harder studeren
"Docent tuigt cursisten af met honkbalknuppel".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedreigen? Wie had het over bedreigen![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Docent tuigt cursisten af met honkbalknuppel".![]()
Matig je taalgebruik een beetje ja!quote:
Kyle's mom is a bitch!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Matig je taalgebruik een beetje ja!![]()
Your mom's on the cover of crack whore magazine!quote:
Ah, hier is Singles geblevenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[singles] zetten sexy slotjes
ja.. jij ook optyfen of anders:quote:
ik denk dat de vriendin van jumparound even wat fotos van zichzelf gepost heeft onder zijn account en dat de laatste twee posts dan weer van jumparound zelf zijnquote:
Die was onder de gordel (quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat de vriendin van jumparound even wat fotos van zichzelf gepost heeft onder zijn account en dat de laatste twee posts dan weer van jumparound zelf zijn
ow..quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow..sorry, maar dat kan ik toch niet ruiken
Hoi, ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik heb het druk gehad
Ah, dan is het helemaal duidelijk jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat de vriendin van jumparound even wat fotos van zichzelf gepost heeft onder zijn account en dat de laatste twee posts dan weer van jumparound zelf zijn
Lekker zou ik het niet willen noemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:21 schreef nixxx het volgende:
hey twist, lekker vergaderd?
oooohquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lekker zou ik het niet willen noemen.
Viezerd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
oooohvies vergaderen, nog lekkerderder
Werk!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Jij nog wat meegemaakt Q. ?
Meeeeeeeeliiiiiiissssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daar heb ik de energie niet voorquote:
Platoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meeeeeeeeliiiiiiissssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Melis, je hebt sjans!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meeeeeeeeliiiiiiissssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja, sinds ze een nieuw kapsel heeft ben ik helemaalquote:
Jawelquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, sinds ze een nieuw kapsel heeft ben ik helemaal![]()
Nuttig.quote:Utrecht (het ~)
1 provincie van Nederland
2 hoofdstad van de provincie Utrecht
Is een gevolg van de traagheid van het forum en u kunt mij daar derhalve niet voor verantwoordelijk houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Na 1 keer wisten we dat ook wel waarde Plato.
En terecht.quote:
En wat is er in Groningen dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:
ik ben volgende week andere dingen doen.. dan zit ik de hele week in groningen
Arme jij, weinig fok!ken dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:45 schreef nixxx het volgende:
Oefendorp Marnehuizen, een weekje op oefening met luchtmobiel samen met nog een paar van de schietvereniging
Idd.. gewoon op straat lopen is ook gevaarlijk he... en daar rijden geen tanks Maar ga jij je bedje weer in.. rust houden en beter wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:56 schreef _Cara_ het volgende:
Niet érg gevaarlijk....? hmmmmmm
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:03 schreef _Cara_ het volgende:
ff bijlezen.. zeg ik... i am in shock!! nou zeg ....ik ben sprakeloos..
Ja.duh!!. het is goed met je..quote:
doei doei en alvast welterusten, ik ga een filmpje kijken...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef _Cara_ het volgende:
Ja hoor wat jij wilstalker
en dat is toch ook erg mooi?
ik kruip weer de bank op...![]()
Waar in Enschede woon je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga vanavond weer eens knetterhard uit in de stad![]()
Dus vrouwelijk Enschede, prepare!![]()
![]()
Jaja, het dak dr af.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:33 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een dol geheel hier.
Oh, oke. Kalm aan maar weer dan.quote:
Ik las het. Wat heb je, grieperig ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi.. marc en Frezer... Laat dat dak maar zitten.. Mijn dak (lees hoofd ) doet pijn....![]()
Eindhovuhhh,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
Kom van dat dak af! Ik waaaaaaaaaaaaaaaaaarschuw niet meer! Nee nee nee nee nee nee van dat dak af!
aaarrrggghh ! schreeuw niet zo... mn arme hoofdje....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
Kom van dat dak af! Ik waaaaaaaaaaaaaaaaaarschuw niet meer! Nee nee nee nee nee nee van dat dak af!
Vrouwen zijn toch zelf terugkerende problemen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aaarrrggghh ! schreeuw niet zo... mn arme hoofdje....![]()
@Frezer -- nee hoor geen griepje...tis een telkens terugkerend (vrouwen) probleempje..nix ernstigs...
Morgen gaat het vast weer beter, en idd..is niet altijd even lollig...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:53 schreef Frezer het volgende:
Ah ik snap het,. Dan zal het binnen niet al te lange tijd wel weer de goede kant op gaan. Wel klote als je daar telkens zo'n last van hebt
.
vele misschien... maar niet alle...vinniknie!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Vrouwen zijn toch zelf terugkerende problemen?
Sterkte dan, ook met Senseo slopen,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Morgen gaat het vast weer beter, en idd..is niet altijd even lollig...
En dus ga ik nu weer de bank op...![]()
ps .. bedankt voor de senseo tip.. als ik me morgen beter voel zal ik iig voorzichtig zijn als ik m uit elkaar haal....
Hoe kan jij daar last van hebben, Q? Als chronisch single zijndequote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch zelf terugkerende problemen?
Maar jij bent een vrouw, dus bevooroordeeld in deze hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
vele misschien... maar niet alle...vinniknie!!![]()
Noord-westquote:
En al aan het indrinken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goeie zaak
Ik ga vanavond maar eens flink stappen
ok... maar wel eentje met zelfkennis..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Maar jij bent een vrouw, dus bevooroordeeld in deze he![]()
Wat is er dan mis met lief en zelfkennis, dat je ons dat niet wil aandoenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
Eigenlijk moet ik zeggen ... een lieve met zelfkennis.. maar dat wil ik jullie niet aandoen..![]()
Tja.... geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef Frezer het volgende:
Stapze BttD! Ik moet straks nog even voor mijn studie aan de gang.
Wat is er dan mis met lief en zelfkennis, dat je ons dat niet wil aandoen![]()
Ga dan lekker op de bank zitten/liggenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ok... maar wel eentje met zelfkennis....verdorie ik wil de bank op...
![]()
Eigenlijk moet ik zeggen ... een lieve met zelfkennis.. maar dat wil ik jullie niet aandoen..![]()
Dolle boel. Ik heb daar nog vlakbij gewoond, op Twekkelerveld. Drie maanden geleden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Noord-westaka de universiteitscampus
![]()
"Uhhh, ja ik ken jou, ik ken jou, je komt uit Noord, huuhh jah, ik kom uit Noord huhh hoe weet je dat?"
Ik zie af en toe wel eens vrouwen hoor. Op tv ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe kan jij daar last van hebben, Q? Als chronisch single zijnde.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie af en toe wel eens vrouwen hoor. Op tv ofzo.
Ik niet,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd ontzettend van take home tentamens![]()
Werkvolk zijn paupers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
Neeeeee! Eng!
* Frezer knijpt zich.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef nixxx het volgende:
zo.. nu halverwege ichi... het verhaal is wel weer typisch japans zeg... en even checken of alle mensjes hier nog leven
Ik meende het ook heel ergquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik niet,. Geef mij maar een normale, das gewoon 3 uur pennen en klaar. Die take home dingen ben je dagen mee in de weer.
speak for yourself mênquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, de mensjes hier leven niet meer, al jaren niet meer
Ik niet iig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, de mensjes hier leven niet meer, al jaren niet meer
quote:
ik bedoel biologisch leven he, niet sociaal... dat laatste spreekt voor zich..quote:
Geeft niet hoor. Ik geef je hierbij een serieuze tip: neem bijna alles wat ik op fok zeg met een grote korrel zout.quote:
Dat is het trieste. Daar was ik al lang en breed achter, en nog trap ik er in,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik geef je hierbij een serieuze tip: neem bijna alles wat ik op fok zeg met een grote korrel zout.
aaahhh, nou krijg ik wel een beetje medelijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is het trieste. Daar was ik al lang en breed achter, en nog trap ik er in,.
.
Jaja,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
aaahhh, nou krijg ik wel een beetje medelijden
Ja? is t bevallen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef GF het volgende:
Was leuk in Burgers' Zoo!Nog even Arnhem in geweest, PES 5 gekocht
Redelijk door gepost btw
romantisch samen een voetbal-spel gekocht!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef GF het volgende:
Was leuk in Burgers' Zoo!Nog even Arnhem in geweest, PES 5 gekocht
Redelijk door gepost btw
Zekerquote:
Vooral het Ocean gebeurenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:18 schreef GF het volgende:
[..]
Zeker
Aan de ene kant vond ik het leuker dan Blijdorp. Vooral dat Ocean gebeuren. Behalve 's middags daar niet gegeten. In Arnhem ergens wat ongezonds en besloten om maar gewoon in onze eigen omgeving 's avonds wat te eten. Maar het beviel zeker wel![]()
Over romantisch. Ik moet nog wat verzinnen voor volgende weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
romantisch samen een voetbal-spel gekocht!
nee, een Amelie dvd ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:23 schreef GF het volgende:
[..]
Over romantisch. Ik moet nog wat verzinnen voor volgende week
Maar wat wil je dan als je de stad ingaat.. Rozen voor elkaar gaan kopen ofzo?
Vond ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral het Ocean gebeurenDie is nou net in Rotterdam veel mooier hoor
![]()
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:25 schreef GF het volgende:
[..]
Vond ik niet
Misschien omdat ik die in Blijdorp al 700x gezien hebMaar die in Burgers' Zoo vond ik meer hebben, meer het idee alsof je deel uitmaakte van de omgeving ofzo.
Met jou wel, dat weet je toch?quote:
Burgers is ook een heel mooie dierentuinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind Burgers echt ee prachtige dierentuin, het word steeds mooier ook moet ik zeggen
Is toch anders. Wat in burgers wel heel gaaf is is dat woestijn/prairie deelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef GF het volgende:
Zo'n stuk heb je in Burgers' Zoo ook. Misschien nog wel groter.
Je MOET Amelie echt eens kijken, die is zo mooiquote:
In Burgers hebben ze toch echt een tunnel hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch anders. Wat in burgers wel heel gaaf is is dat woestijn/prairie deel
Een nogal mislukte en saaie film. Maar let op, hier gaan anderen het niet mee eens zijn.quote:
Het is een hele dromerige film, waar je misschien aan moet wennen, dat moest ik tenminste welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een nogal mislukte en saaie film. Maar let op, hier gaan anderen het niet mee eens zijn.
Ja, dat hoor je me ook niet ontkennen. En toch vind ik er een verschil in zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef melismay het volgende:
[..]
In Burgers hebben ze toch echt een tunnel hoor
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een nogal mislukte en saaie film. Maar let op, hier gaan anderen het niet mee eens zijn.
nummer 29 in de top 250 aller tijden. nee, daar ben ik het idd niet mee eens.quote:29. 8.5 Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001) 67,370
Ach top 40 muziek is er ook hoor, maar mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
nummer 29 in de top 250 aller tijden. nee, daar ben ik het idd niet mee eens.
Nee die heb ik nog niet gezien, een keertje huren maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
trouwens Melis, http://www.imdb.com/title/tt0344510/ al gezien?
zelfde hoofdpersoon, iets lastiger en depressiever verhaal, wel zelfde mooie manier van vertellen.
Schiet ze in dat gevalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow nee wacht, Quake 4 is "binnen"
Ach, op zich is hij best leuk. Alleen weinig herkijkwaarde wat mij betreft (tenzij je natuurlijk de eerste keer zelfs de complete tuinkabouteraffaire niet hebt meegekregen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergaderze.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:48 schreef Frezer het volgende:
Vandaag is gewoon.
En ciao, ik ga vergaderen enzo.
(nog) niet gezien, dus geen meningquote:
300 posts per pagina is da bombquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh Nixxx
Ik had de laatste post op de vorige pagina (tenminste bij mij)
Toen ben ik er toch echt van afgestaptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
dan duurt het even voor je topic geladen is... nou en.. ga je toch in een van de tien andere tabs kijken
NEE!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon 300 posts per pagina, en niet in US kijken, is meestal toch alleen maar schrikken.
Ik heb het dus welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
NEE!!
Ik heb het niet meer zeg ik je!![]()
Altijd leuk 100 foto's van prupkequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat zowieso geen geweldig plan is.
lenen???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje doorzettingsvermogen over ofzo?
Stomme schooltoetsen die ik af moet maken en wat niet lukt![]()
Ik heb het toch niet nodig op het momentquote:
Raam open, toetsen eruit, raam dicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje doorzettingsvermogen over ofzo?
Stomme schooltoetsen die ik af moet maken en wat niet lukt![]()
ja.. die stomme mutsen zoeken het maar uit.. nog 1 les en ik heb dat vak niet meer. En om nou in mn laatste jaar te stoppen zou wel een hele domme actie zijn van me..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raam open, toetsen eruit, raam dicht.
Maar je gaat dus toch door?
Oh dat is fijn, nou dan leen ik het wel even een paar uur, dan ben ik klaar met in ieder geval het belangrijkste deel van mn toetstenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet nodig op het moment
1 les is zeker wel te overzien..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
1 les, dat is te overzien toch?
En mooi dat je het toch afmaakt hoor
Ach, als je het nu doet hoeft het dan niet hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:59 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, nou dan leen ik het wel even een paar uur, dan ben ik klaar met in ieder geval het belangrijkste deel van mn toetsten
moet je nagaan dat mijn toetsweken pas over 2 weken zijn, waar maak ik me druk om
Nee echt niet. Helemaal geen zin meer. Moet vanmiddag nog naar Utrecht ook om door te spreken wat we gaan doen. Denk dat ik maar ga afzeggen......quote:
Is goed.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:59 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, nou dan leen ik het wel even een paar uur, dan ben ik klaar met in ieder geval het belangrijkste deel van mn toetsten
moet je nagaan dat mijn toetsweken pas over 2 weken zijn, waar maak ik me druk om
plato was met melis aan het sjansenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:32 schreef dawg het volgende:
Hallo jongens en meisjes.Lang niet geweest hier. Heb ik nog iets gemist? Heftige roddels ofzo?
roddels??? vandaag even niet.... tot op hedenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:32 schreef dawg het volgende:
Hallo jongens en meisjes.Lang niet geweest hier. Heb ik nog iets gemist? Heftige roddels ofzo?
Praat eens niet over mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato was met melis aan het sjansen![]()
praat gerust meequote:
Bijna weekend..... Vrij dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:17 schreef Frezer het volgende:
Bijna weekend,! Dus morgen weer werken,
.
Oe, kinky.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
plato was met melis aan het sjansen![]()
zo kinky was het niet, maar dat was wel de roddel van de week...quote:
Daar was ik ook verbaasd over jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |