Echt niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef imago het volgende:
Oh en volgens mij ben ik werkelijk de enige die HIWTK nog nooit geprobeerd heeft...
Nee, ik verzin het, nou goedquote:
Leuk verpakte hint Imagoquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef imago het volgende:
ik ben er gewoon nog nooit aan toegekomen om een stukje van die stomme zeep te proberen![]()
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
Toch jammer dat ik je lootje niet heb dan.
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat andersquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*![]()
Nee ok, dan is het goed. Koop je wel wat leuks voor me, schat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat anders
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Van mij mag men in principe zeggen wat men wilt peri over swaps e.d. .. maar als er dingen worden ondernomen waarvan niet iedereen mee MAG doen vind ik dat dat soort dingen gewoon ondelring geregeld moet worden..![]()
En mocht dan iedereen zeggen wat die wil zeggen meldt het ff dan trek ik me mondje even open en dan ben ik niet meer zo lief![]()
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverdquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer gaan we weer op zeephunting?
Ik denk het welquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |