Ja werkelijk geniaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:13 schreef broer het volgende:
En uitermate knap van Replique dat de posts die eigenlijk na drie uur zijn gepost, maar door de wintertijd stiekem om twee uur zijn gepost, tóch in de juiste volgorde in het topic staan.
Godverdomme, als ik toch eens zo kon programmeren.
Nog een beetje.quote:
Voor Speedcore moet je hier zijn, voor Spaceracer daar.quote:Bestaat speedracer nog?![]()
Ik zou verdomme géld kunnen verdienen met zulke programmeerkwaliteiten. En niet zo'n klein beetje ook, zeg!quote:
Ja, die.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
spACErACEr, bedoel je.
En ja: die bestaat nog. Ongeveer één keer per maand.
Ken ik jou ook van daar? Nou word ik ook benieuwd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef svann het volgende:
[..]
Nog een beetje.
[..]
Voor Speedcore moet je hier zijn, voor Spaceracer daar.
En ik heb duidelijk teveel gezoprn maar volgens mij een uur langer om de roes uit te slapen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:48 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me af of mijn PC nu ook auto de gorde tijd heeft?![]()
Dat was duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk teveel gezoprn maar volgens mij een uur langer om de roes uit te slapen.![]()
Ik drinkquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef broer het volgende:
Wordt dit topic nog wel eens opgefleurd met de mooie dingen des levens of is het armoe troef tegenwoordig?
Ne me quitte pasquote:
quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 04:38 schreef Ole het volgende:
sterkte Audrey!!!
Ik heb de hele dag college.quote:Op vrijdag 11 november 2005 05:25 schreef svann het volgende:
Een middagdutje doen?
Sterkte met de klus!
Koreaans horror-drama.quote:Op zondag 13 november 2005 05:36 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat dan voor iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |