abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:33:42 #76
88233 Steve
Still the best.
pi_31613104
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 20:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waar heb je dan les dat er zo weinig auto's van rechts komen?
Ik heb vooral les in Weert.
Vind het ook raar, maar komt echt weinig voor dat ik moet stoppen . Sowieso is het meestal rustig op de weg .
Maar ik wil nu dus ook op drukkere tijden lessen .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31613388
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 11:03 schreef nieky het volgende:

[..]

Whoehoe ik heb em ook
4 foutjes dit keer, terwijl ik voor mijn gevoel echt gezakt was!!!
Maar ik zat aan tafel 16. 2e rij op het hoekje.
Gefeliciteerd. Zat je links of rechts (vanaf de ingang van het lokaal gezien)? Ik zat rechtsachterin. Ik les overigens bij Sandee, maar heb geen theoriecursus gevolgd.

De tussentijdse toets heb ik op woensdagochtend 30 november om 8.00 uur. M'n rijexamen heb ik ook op een woensdagochtend, 21 december, om 8.00.

Afgelopen donderdag heb ik leren rijden op de grote rotonde en leren invoegen/uitvoegen. De volgende keer, dat is overigens m'n 9e les, leer ik invoegen op de snelweg.

O ja, de auto waarin ik les:

pi_31613462
Toad, het is dinsdag 1 november en woensdag 2 november

en vind het wel apart dat ze zo vroeg dat examen al hebben afgesproken
pi_31613502
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef Sylvana het volgende:
Toad, het is dinsdag 1 november en woensdag 2 november
Typo, het is de 30e dus. Anders zit er ook best veel tijd tussen m'n TTT en praktijk.
quote:
en vind het wel apart dat ze zo vroeg dat examen al hebben afgesproken
Komt eigenlijk door mij. Ik wil voor 2006 m'n rijbewijs hebben. In februari moet ik namelijk stage lopen en heb ik minder tijd voor rijles. In januari is er dus nog ruimte voor een evt. herkansing.
pi_31613739
8 november afrijden! Enige puntje is nog steeds met dat kijken, zit er nog steeds niet voor de volle 100% in. Maar ik zal de enige wel niet zijn.
pi_31617331
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef NehcslowZ het volgende:
8 november afrijden! Enige puntje is nog steeds met dat kijken, zit er nog steeds niet voor de volle 100% in. Maar ik zal de enige wel niet zijn.
Gewoon ff in je kop stampen dat ELKE keer als de instructeur zegt: "We gaan hier...", dat jij dan al minimaal in de binnenspiegel hebt gekeken
pi_31617404
1 november mag ik voor de 4e keer afrijden .
X
X
X
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:11:42 #83
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31617507
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:06 schreef Frasier het volgende:
1 november mag ik voor de 4e keer afrijden .
Ik kan me jouw post nog herinneren dat je voor de 1e keer ging afrijden.
Succes! En laat merken dat je goed zenuwachtig bent, ook al ben je het misschien (maar waarschijnlijk wel) niet. Het werkt alleen maar in jouw voordeel!

Het rij-examen is in 95% van de gevallen een lege emmer waar telkens een beetje water bijkomt als je een fout(je) maakt. Dus zelfs al trapt de examinator op de rem, dan nog kan je slagen! Bij de overige 5% is de emmer gewoon al vol als je begint. Dat ligt aan de CBR-mafia.

[ Bericht 10% gewijzigd door Vassili_Z op 22-10-2005 00:17:12 ]
Era Vulgaris
pi_31623095
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef Toad het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Zat je links of rechts (vanaf de ingang van het lokaal gezien)? Ik zat rechtsachterin. Ik les overigens bij Sandee, maar heb geen theoriecursus gevolgd.

De tussentijdse toets heb ik op woensdagochtend 30 november om 8.00 uur. M'n rijexamen heb ik ook op een woensdagochtend, 21 december, om 8.00.

Afgelopen donderdag heb ik leren rijden op de grote rotonde en leren invoegen/uitvoegen. De volgende keer, dat is overigens m'n 9e les, leer ik invoegen op de snelweg.

O ja, de auto waarin ik les:

[afbeelding]

ik zat rechts van de ingang.
Ik les nu bij freddy wolf, voorheen bij continental (heb ik veel spijt van gehad)
Ik les in een renault megane.
En ik moet 15 november om 9.30 afrijden!
pi_31624942
Net terug van eerste les
Was leuk
Klein rondje door de buurt, beetje schakelen
Ring (almere) op
Snelweg (A6) op naar bussum
Beetje inhalen
Beetje grapjes maken met instructeur
Door bussum rijden
Fileparkeren
Terug rijden
Nieuwe afspraak maken

pi_31625183
Hai Allemaal,... ik ben jullie altijd even kwijt zodra het vorige topic op zijn eind loopt en er een nieuw topic is gestart. Maar hey daar ben ik dus weer.
Las hierboven over het soort auto waarin wordt gelest. Ik reed in een toyota avensis sedan.... te groot!! Maandag start ik bij een nieuwe instructeur. Kijk sowieso wel op tegen deze nieuwe les, na al het gedoe van de afgelopen tijd.
Halverwege de week mag ik terugbellen zodat ze me laten weten wat er nu gedaan wordt de de afhandeling van de klacht. Mijn mening is dus dat de rijschool om zijn goede naam te houden mij wel deels tegemoet mag komen. Zoniet dan maak ik er alsnog werk van.

Wie weet het adres waartoe ik me kan richten met een klacht over een rijschool?
pi_31625869
ik rijd in de allernieuwste vw golf 2.0 TDI
pi_31631874
dat zegt me niets... hahahaha... ik weet alleen dat die toyota avensis sedan (ook nieuw) te groot was...

een vriendin van me die al jaren auto rijdt zei: Bianc, in wat voor auto je rijdt, dat maakt geen donder uit, een grote of kleine wagen. Vergelijk het als sex met een lelijke of knappe man, als je je ogen dicht doet merk je het verschil niet.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:58:54 #89
110777 Adsum
Is present!
pi_31632086
Zeg, voeg me eens toe in de OP
21 oktober
Ever higher. Ever better.
pi_31632247
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef lambrusco_bianco het volgende:
dat zegt me niets... hahahaha... ik weet alleen dat die toyota avensis sedan (ook nieuw) te groot was...

een vriendin van me die al jaren auto rijdt zei: Bianc, in wat voor auto je rijdt, dat maakt geen donder uit, een grote of kleine wagen. Vergelijk het als sex met een lelijke of knappe man, als je je ogen dicht doet merk je het verschil niet.
die vergelijking snap ik niet helemaal , maar volgens mij maakt het ook niet echt uit in wat voor auto je lest/ hebt gelest. Je weet niet beter.....
pi_31632619
LOL je snapt de vergelijking niet? Zal hem je uitleggen: het gaat niet om uiterlijkheden... de grootte of de flitsendheid van een auto, elke auto zal je moeten leren bedienen,... maakt dus niet uit of de auto groot of klein is.

En dan over die mannen; sja doe het licht eens uit / of je ogen dicht en heb sex met een lelijkerd. Sex = sex. Of het nu met een knappe of lelijke man is.

Zo moeilijk was de vergelijking niet...

Oh meer is te lezen op http://velvetrock.punt.nl
pi_31633169
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
LOL je snapt de vergelijking niet? Zal hem je uitleggen: het gaat niet om uiterlijkheden... de grootte of de flitsendheid van een auto, elke auto zal je moeten leren bedienen,... maakt dus niet uit of de auto groot of klein is.

En dan over die mannen; sja doe het licht eens uit / of je ogen dicht en heb sex met een lelijkerd. Sex = sex. Of het nu met een knappe of lelijke man is.

Zo moeilijk was de vergelijking niet...

Oh meer is te lezen op http://velvetrock.punt.nl
over de grootte van de auto enzo snap ik wel, maar sex heeft toch met gevoel te maken
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:32:51 #93
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_31633879
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:54 schreef wlsandman het volgende:

[..]

over de grootte van de auto enzo snap ik wel, maar sex heeft toch met gevoel te maken
Dat zegt hij/zij ook
Era Vulgaris
pi_31634112
Tvp.

Waarom wordt elk topic over rijles etc eigenlijk na drie pagina's gesloten? Ik mis telkens een deel, omdat de oude dan gesloten is.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:55:54 #95
88233 Steve
Still the best.
pi_31634388
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Tvp.

Waarom wordt elk topic over rijles etc eigenlijk na drie pagina's gesloten? Ik mis telkens een deel, omdat de oude dan gesloten is.
Elk topic wordt na 300 posts gesloten hoor.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_31634430
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Dat zegt hij/zij ook
nee, zij zegt dat sex met elke man hetzelfde is (ik kan dat niet beoordelen, maar dat is in mijn opzicht natuurlijk niet zo!)
pi_31639076
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Ze lezen de vragen en antwoorden gewoon voor, en als het dan nog niet lukt heb je geen dyslexie maar ben je gewoon dom. 40% in dat zaaltje is sowieso niet snugger want die denken het even zonder leren te halen. Tja kost je 29,50 euro zullen we maar zeggen.
En die 40% haalt het dan dus ook niet (toen ik het een paar maanden geleden deed, was een flink deel van de zaal gezakt).

Maandag beginnen mijn rijlessen: tweeweekse cursus bij de ANWB met examen op 8 november.
pi_31639113
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef NehcslowZ het volgende:
Hey, ik dus ook!
pi_31639894
Ik ga maandag eindelijk een afspraak maken voor mijn eerste les... vandaar deze tvp!
Seriously!?
pi_31642895
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En die 40% haalt het dan dus ook niet (toen ik het een paar maanden geleden deed, was een flink deel van de zaal gezakt).

Maandag beginnen mijn rijlessen: tweeweekse cursus bij de ANWB met examen op 8 november.
toen ik theorie deed waren er ongeveer 30/40 man gezakt ik zat achterin ergens dus ik zag iedereen weglopen

Er was ook nog een meid die moterexamen deed ofzo en naast me zat (had niet goed verstaan, was muziek aan luisteren, en huiswerk maken voor school en theorie leren) maar zij was volgens mij wel gehoorlijk pissed

[ Bericht 18% gewijzigd door ARKON op 23-10-2005 00:51:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')