Dat dacht ik dus ook maar dat was dus niet zo helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan je theorie nummer volgens mij opvragen via die 0900 lijn
Bij het theorieexamen worden de vragen inderdaad voorgelezen, en de vragen staan in beeld. Als je dyslexie hebt moet je goed luisteren dus, dat gaat meestal toch wel goed? Ik weet niet of je extra lang te tijd krijgt ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef E-Jey het volgende:
Maandag heb ik mijn theorie examen. Nu heb ik een oefen cd van vekabest. De vragen en antwoorden worden dan ook voorgelezen. Is dit bij het echte examen ook zo? Verder vroeg ik me af hoe het met dyslexie zit? Krijg je dan extra tijd of heb je gewoon pech.
Bij het echte examen wordt het inderdaad voorgelezen, verder heb je "gewoon pech"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef E-Jey het volgende:
Maandag heb ik mijn theorie examen. Nu heb ik een oefen cd van vekabest. De vragen en antwoorden worden dan ook voorgelezen. Is dit bij het echte examen ook zo? Verder vroeg ik me af hoe het met dyslexie zit? Krijg je dan extra tijd of heb je gewoon pech.
als je dyslexie hebt en het gaat echt een probleem worden voor dit examen dan kun je apart examen doen. is wel iets duurder geloof ik maar beter dat dan dat je het anders niet haalt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef E-Jey het volgende:
Ze lezen de vragen en antwoorden gewoon voor, en als het dan nog niet lukt heb je geen dyslexie maar ben je gewoon dom. 40% in dat zaaltje is sowieso niet snugger want die denken het even zonder leren te halen. Tja kost je 29,50 euro zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij het theorieexamen worden de vragen inderdaad voorgelezen, en de vragen staan in beeld. Als je dyslexie hebt moet je goed luisteren dus, dat gaat meestal toch wel goed? Ik weet niet of je extra lang te tijd krijgt ofzo.
Dank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:39 schreef veldmuis het volgende:
Gefeliciteerd! Hoeveel fout?.
Groetjes,
veldmuis
Whoehoe ik heb em ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Toad het volgende:
Ik heb m'n theoriecertificaat!![]()
Ik ben benieuwd hoe het met nieky is afgelopen en aan welke tafel ze zat.
(ik zat aan tafel 39)
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef Adsum het volgende:
WOOOHOOO, ik heb m´n rijbewijs binnen
De eerste keer, en de examinator had helemaal niets aan te merken op mijn rijden
waar heb je dan les dat er zo weinig auto's van rechts komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb meestal doordeweeks om 10 à 11 uur 's morgens les. En dat is wel te merken, ik schrok toen ik moest stoppen voor een auto van rechts![]()
. Toch maar een keer een wat drukkere tijd gevraagd
, hoewel er dan nog niet veel auto's van rechts komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |