Heb je zo'n mooie sloffen dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:39 schreef Domenica het volgende:
hmmwanneer is nieuwe ronde? die win ik op me sloffen!
Maar jij hebt al een tagjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ik was toch wel in pak dus als netste
Dat ik de mijne maar eens terug krijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef Dagonet het volgende:
En nu niet meteen gaan pimpen met jullie tagjes he
was ik eigelijk ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien dat het leuk is om te laten zien hoeveel stemmen iedereen heeft gekregen?
Minstens 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik 1 of 2 ofzo of niks
Het is 1 grote samenzwering !
Idd, ik wil ook wel is weten hoeveel stemmen ik nog te kort kwamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien dat het leuk is om te laten zien hoeveel stemmen iedereen heeft gekregen?
Zal nog wel ff duren voordat we het te horen krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd, ik wil ook wel is weten hoeveel stemmen ik nog te kort kwam![]()
Denk het ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal nog wel ff duren voordat we het te horen krijgen denk ik.![]()
De jury beslistte uiteindelijk hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd, ik wil ook wel is weten hoeveel stemmen ik nog te kort kwam![]()
Nee, dan moet ik ze weer allemaal gaan natellen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:44 schreef spenky het volgende:
[..]
oooohhh maar heb je ook de totale stemmen dan.. ?
Aahh kommop is goed voor je!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ze weer allemaal gaan natellen..!
Doe eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik ze weer allemaal gaan natellen..!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe eens.Ben ik wel benieuwd naar.
Neuhquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe eens.Ben ik wel benieuwd naar.
magk mijn uitslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh. De mensen kunnen me mailen als ze per se hun uitslag willen hebben.
Dan hoef ik ze niet allemaal na te tellen.
Ga je nu ook al users commanderen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:51 schreef Jaguarized het volgende:
spenky en talena, kunnen jullie ijsmeis even mailen? Want ik ben benieuwd wie er naast mij allemaal op jullie gestemd hebben. Dan worden de stemmen voor jullie kennelijk wél nageteld.
Wil jij je er niet mee bemoeien?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef DJGS het volgende:
![]()
![]()
DJGS in da HOUSE.............................ga zo door
![]()
doeidoei
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef Sessy het volgende:
Gefeliciteerd
En niet zeuren over de stemmen jongens, dat zijn jurystemmen - de jury koos toch uit de populairste userstemmen?
zou ik het aantal stemmen ook nog gemaild mogen krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Maar de users waren aan de stemmen te zien het er ook wel mee eens.
Ja bammer hae.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:17 schreef Chriz2k het volgende:
EN TALENA OOK AL NIET.
Whuhu, kutjury.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef H1TM4N_NL het volgende:
maakt ook niet uit hoeveel er stemden, de jury bepaalde toch
tuurlijk maakte dat wel uit. ook de stemmen van de users enz. telden mee.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef H1TM4N_NL het volgende:
maakt ook niet uit hoeveel er stemden, de jury bepaalde toch
Ja hoi.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
tuurlijk maakte dat wel uit. ook de stemmen van de users enz. telden mee.
Toevallig wel jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoi.Net of die jury gaat kijken naar de stemmen van de users.
![]()
Maar Snopprinses we gunnen je het van harte meid.
Hey hou jij je grote mond eens!quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Nashje het volgende:
Echt tof man, zo'n tagje. Wat je al niet doet om te laten zien dat je knap bent. Ondertussen hang je de photoshop held uit en word je in je dagelijks leven gepest om je flaporen, grote neusgaten en puisten.
Hahahquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Nashje het volgende:
Echt tof man, zo'n tagje. Wat je al niet doet om te laten zien dat je knap bent. Ondertussen hang je de photoshop held uit en word je in je dagelijks leven gepest om je flaporen, grote neusgaten en puisten.
Is er hier iemand ongesteld of kan je niet tegen je verlies?quote:Op zondag 6 november 2005 08:53 schreef Talena het volgende:
[..]
Hey hou jij je grote mond eens!
Wie ben jij eigenlijk? Wat doe je hier?
Wie ben jij om zomaar over mensen uit het PUB-forum te oordelen?
Pauper!
Scheer je weg!
Lul
Hou je mondquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef Guusie het volgende:
[..]
Is er hier iemand ongesteld of kan je niet tegen je verlies?![]()
En dat heeft te maken met dit topic omdat?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef TremorChrist het volgende:
-knip-
???quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef Heart-Shaped_Box het volgende:
Volgens mij...Mr. Blonde !
[img=http://img427.imageshack.us/img427/4927/img00242qi.th.jpg]
Wat een pauperquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef Heart-Shaped_Box het volgende:
Volgens mij...Mr. Blonde !
[img=http://img427.imageshack.us/img427/4927/img00242qi.th.jpg]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Nashje het volgende:
Dan heeft ze nog met een voorsprong gewonnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:08 schreef tonks het volgende:
Ik wil mijn stem op snopprinses terugdraaien.
Danku
Ik denk dat t te maken heeft met t feit dat je lelijk bent, niets persoonlijks verder.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geen tagje meer.
Mag ik het tagje van mister PUB.
Ze hebben mij geen mister PUB gemaakt omdat ik al een tagje had,
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat t te maken heeft met t feit dat je lelijk bent, niets persoonlijks verder.
Ik haat je!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heeft ze nog met een voorsprong gewonnen.
Danku.
Grapjasquote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat t te maken heeft met t feit dat je lelijk bent, niets persoonlijks verder.
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef CcCcCharmed het volgende:
Valt het jullie ook op dat het steeds hatelijker wordt?
maar ja echt heeel heel erg laat maar toch nog gefeliciteerd he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |