quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:07 schreef Verbal het volgende:
Ik denk dat Rumsfeld zijn bek een beetje moet houden.
V.
Poeh hey, deze diepzinnige bijdrage moet ik even laten bezinken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:07 schreef Verbal het volgende:
Ik denk dat Rumsfeld zijn bek een beetje moet houden.
V.
Daar ben ik het niet met je mee eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Hathor het volgende:
Als China ook maar een scheet in de richting van Taiwan durft te laten, blijft er he-le-maal niks over van ze. Je kan wel een hoop investeren in je leger, maar als dat uitgerust is met achterhaald materiaal, dan blijft er van je numeriek overwicht ook weinig over. Ik denk dat het de Amerikanen minder dan een week kost om de gehele Chinese luchtmacht te vernietigen en hun complete vloot uit het water te blazen. Maar dat weten de Chinezen zelf ook wel, daarom denk ik niet dat er in de nabije toekomst vreemde dingen zullen gebeuren in die regio.
Dat denk ik ook, met de mogelijkheid van het platnuken van bejing en nog wat plekken erbij. Dat weten de chinezen ook en ook al kan het de regering daar waarschijnlijk niets schelen als er een paar miljoen onderdanen creperen, een paar 100 miljoen gaat ze wat te ver. Het volk zou eens in opstand komen tegen hun leiders.. eehm gelijken .. mede-partijleden bedoel ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Hathor het volgende:
Als China ook maar een scheet in de richting van Taiwan durft te laten, blijft er he-le-maal niks over van ze. Je kan wel een hoop investeren in je leger, maar als dat uitgerust is met achterhaald materiaal, dan blijft er van je numeriek overwicht ook weinig over. Ik denk dat het de Amerikanen minder dan een week kost om de gehele Chinese luchtmacht te vernietigen en hun complete vloot uit het water te blazen. Maar dat weten de Chinezen zelf ook wel, daarom denk ik niet dat er in de nabije toekomst vreemde dingen zullen gebeuren in die regio.
De Amerikanen hoeven ook helemaal niet China te betreden, ze zijn uitstekend in staat om de economie en de hele infrastructuur van op afstand onderuit te halen. De taskforce in de wateren tussen Taiwan en het Chinese vasteland is daar uitstekend toe in staat. En vergeet een ding ook effe niet, ALS er al een regering het gebruik van nukes niet zal schuwen, dan is het die van Bush wel, daar twijfel ik geen seconde aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet met je mee eens.
Chinezen zijn ontzettend sluw. Ze lijken heel onderdanig en 'lief', maar ondertussen. Ze zijn meesters in deceptie. Reken er maar niet op dat Amerika 'een weekje nodig heeft'. Dat dachten de Duitsers ook met bepaalde landen... China zal het nooit toelaten dat Amerikanen op haar grondgebied komen met oorlog. Als dat gebeurt, heb je een wereldoorlog.
Als China op deze weg doorgaat, met de economie en investeringen in defensie, kan toch de wereldkaart over 15 jaar flink geschud zijn.
Werkelijk? Wat snapte je er niet aan, dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:19 schreef Sickie het volgende:
[..]
Poeh hey, deze diepzinnige bijdrage moet ik even laten bezinken.![]()
Dat staat als een huis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:35 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om op waarde te schatten. Aan de ene kant zou het best kunnen maar aan de andere kant heeft amerika getoond niet de meest betrouwbare informatiebron te zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:22 schreef Hathor het volgende:
Das inderdaad lachen wat jij daar voorspiegelt, dat zou politieke en economische zelfmoord zijn van de Chinezen als ze dat daadwerkelijk zouden doen. Klinkt jouw dat als een logisch scenario ? Wie schiet daar nou wat mee op ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:45 schreef boskov het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat we niet weten wat de sterkte van het leger van China is, vergeet je een ander, enorm belangrijk punt. De economie. China heeft zoveel reserves in Dollars, dat als ze deze zouden omruilen voor de Euro, de inflatie in de VS zo enorm groot zou worden, dat ze waarschijnlijk failliet zouden gaan. De reactie daarop is dat China en Europa ook failliet gaan, maar dat is een neveneffect. Dus geloof me, de Verenigde Staten durven niks behalve minimalistische economische sancties te ondernemen tegen China. En maar goed ook, zijn die arrogante Amerikanen ook een keer uitgeluld.
Oh, ik weet dat het zelfmoord voor China is, maar laten we nou eerlijk zijn. Als VS opeens aanvalt met kernwapens, dan maakt het niet uit dat er geen import/export meer zou zijn tussen China door een valutawisseling. Ik wil dus duidelijk maken dat de VS heus wel slim genoeg is om niks te ondernemen. Juist omdat China financieel gezien enorm veel macht heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das inderdaad lachen wat jij daar voorspiegelt, dat zou politieke en economische zelfmoord zijn van de Chinezen als ze dat daadwerkelijk zouden doen. Klinkt jouw dat als een logisch scenario ? Wie schiet daar nou wat mee op ?
En ik ben het met je eens wat arrogantie van de Amerikanen betreft, maar dat geld ook voor die Chinese claim op Taiwan, iets arroganters kan ik me bijna niet voorstellen. Maar goed, het enige wat ze durven is blaffen, ze weten dat als ze ook daadwerkelijk bijten, ze hun kop verliezen.
Hahaha...zou best kunnen. Maar wie gaat dat doen dan ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Door de VS te annexeren zou er hoop minder geprovoceer in de wereld zijn....rust, eindelijk rust zonder dat geschreeuw!
Of gaat dit wat tever??
Binnen 30 jaar doen ze dat zelfquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hahaha...zou best kunnen. Maar wie gaat dat doen dan ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef sp3c het volgende:
ja hoor
als china een oorlog begint met Amerika wordt de wereld rustiger
Die Chinezen nuken dan lekker terug toch?quote:En vergeet een ding ook effe niet, ALS er al een regering het gebruik van nukes niet zal schuwen, dan is het die van Bush wel, daar twijfel ik geen seconde aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |