nee die andere... jammer dat de grap niet begrepen wordtquote:
[selfquote]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Our Lady Peace?
De Oorloha was wel positief. Vergeleek het met Suicide en meer ouwe dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef ranja het volgende:
Ik ben de nieuwe Adult. aan het luisteren op de Luisterpaal. Die valt voorlopig nog al tegen
Nee, het is wel klassieker dan dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef ranja het volgende:
Vast Adult. niet
Ik wist niet eens dat die lijst bestaat. Maar ja waarom ook niet. Vast iets als Andrea Bocelli ofzo of kennen ze die in de US niet.
Nee, het is wel een levende persoon, en bepaald geen componist.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Grieg?
Ik ben nu bij nummer drie en het is echt vreselijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:26 schreef ranja het volgende:
Het lijkt wel of nemen ze zichzelf een stuk minder serieus dan eerder... die zang slaat af en toe echt nergens op
Nieuwe gok op Andre Rieu.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef bukgeit het volgende:
Our Lady Peace?
goedemorgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef cafca het volgende:
goeiemorgen
Bob Dylan
Eric Clapton
Guns 'n' Roses
Maar die zoek ik wel....en dan nog 1 foute wegstrepen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:15 schreef cafca het volgende:
Ja, d'r was nog die donkere dame (van one day I'll fly away), maar het is nog te vroeg om op die naam te komen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |