Hoi, ik heb gezocht naar een topic hier over maar kon niks vinden dus probeer het maar even via deze weg.
Morgaine is nu 14 maanden en trekt heel erg naar andere kinderen toe. Ze gaat 3 dagen in de week naar een tante van mij als ik aan het werk ben maar mijn tante heeft enkelt volwassen kinderen en er komen zelden kleine kinderen daar over de vloer om mee te spelen.
Mijn man en ik hebben dus besloten dat we haar op een creche gaan plaatsen voor 3 dagen in de week. Nou was mijn vraag, ik heb aanstaande vrijdag een afspraak bij de creche om te gaan kijken maar waar moet ik als ouder allemaal op letten??
Misschien dat jullie bepaalde ervaringen hebben met creche's op kinderopvang waar jij van vindt dat anderen het ook moeten weten laat het maar horen. Ik heb echt geen idee waar je als ouder allemaal naar hoort te kijken. Ja of de leidsters bekwaam en aardig zijn, of het er allemaal veilig en schoon uit ziet, of jij (vader / moeder) alleen de kinderen op kan komen halen en ze niet worden mee gegeven aan een wildvreemde die zich voordoet als ouder / verzorger, etc. En wat moet je allemaal aan je kind mee geven richting de creche? Eten, drinken en luiers hebben ze daar, maar sloffen en schone kleding, tandenborstel voor tussen de middag?