Er valt niks te verraden. Jij hebt gewoon je toets geleerd op een manier die jou goed leek (ik doe het zelf ook weleens zo). Prima methode. Dat de universiteit of docent zo dom is om een oude toets nogmaals te geven is toch echt hun probleem hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:32 schreef bozzz het volgende:
ja dat is waar! zo denk ik er ook over. Maar je hoort tegenwoordig veel over een hardere aanpak van schoolfraude.. En iedereen in de klas maakt elkaar gek met al die horror verhalen!
Maar je vind dus dat ik nu al voordat ik weet wat de leraar zal zeggen dit kenbaar moet maken?
Dan zou ik de rest ook veraden.
wheheh beetje verdwaaldquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:40 schreef MouseOver het volgende:
Done.
Een paar opmerkingen:
-Als je begint met wijn te drinken heb je over het algemeen geen idee wat je naar binnen slobbert.
-Uit welk land een wijn komt maakt me niet echt uit, het hangt van de wijn zelf af.
-Ik kies ook wel eens regelmatig voor wijn omdat dat de enige aanwezige alcoholhoudende drank is, en waar die vandaan komt maakt op zo'n moment niet zo heel veel uit. Al is het een pak van de aldi
Ik zal het noterenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:40 schreef MouseOver het volgende:
Done.
Een paar opmerkingen:
-Als je begint met wijn te drinken heb je over het algemeen geen idee wat je naar binnen slobbert.
-Uit welk land een wijn komt maakt me niet echt uit, het hangt van de wijn zelf af.
-Ik kies ook wel eens regelmatig voor wijn omdat dat de enige aanwezige alcoholhoudende drank is, en waar die vandaan komt maakt op zo'n moment niet zo heel veel uit. Al is het een pak van de aldi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |