abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31561845
Hallo!!

Wijn.. wie houd er niet van? Wij vinden het in iedergeval ontzettend ( ) interessant en hebben besloten om ons profielwerkstuk erover te doen (ja daar is het drama weer ) maar natuurlijk moet daarover een enquete gehouden worden. Nou voelen jullie waarschijnlijk de bui al hangen en ja hoor daar komt de vraag: Jullie zouden ons ontzettend helpen door maximaal drie minuten te investeren in deze enquête.. willen jullie hem alsjeblieft invullen op:

Het onderzoek gaat er voornamelijk over of Frankrijk nou wel terrecht wordt benoemd als leider op de wijnmarkt ten opzichte van Chili, Australië en Zuid-Afrika.

Reply even als je hem hebt ingevuld! het zou ons echt ontzettend helpen!!

Bedankt!

Marjolein, Roxanne en Sabine

[ Bericht 3% gewijzigd door Martijn_77 op 19-10-2005 21:59:29 ]
pi_31562078
done
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:22:29 #3
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_31562114
spam enzo...
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:23:21 #4
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_31562134
ingevuld

ik moet wel zeggen dat het een beetje een nietszeggende enquete is
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_31562140
spam? nee man! dit is goed, je helpt ons heel erg door die enquete in te vullen!!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:24:56 #6
102234 Spaarlamp
Knipper-Knipper-Ping!
pi_31562150
Done...
pi_31562170
Hij gaat lekker! echt super bedankt..
hij lijkt niets zeggend, maar we kunnen er een hele belangrijke conclusie uittrekken
pi_31562218
Done.

Oh, en trouwens, "wijnproducers" , hoop niet dat het ook voor het vak Nederlands is .
pi_31562258
gedaan.
ik denk dat wijn niet echt populair is bij jongeren, wel?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_31562394
wat vat je onder jongeren? ...
de meeste invullers vallen toch tussen de 16 en de 25
en nee het is gelukkig niet voor het vak nederlands
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:44:02 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31562445
Done.

Een paar opmerkingen:
-Als je begint met wijn te drinken heb je over het algemeen geen idee wat je naar binnen slobbert.
-Uit welk land een wijn komt maakt me niet echt uit, het hangt van de wijn zelf af.
-Ik kies ook wel eens regelmatig voor wijn omdat dat de enige aanwezige alcoholhoudende drank is, en waar die vandaan komt maakt op zo'n moment niet zo heel veel uit. Al is het een pak van de aldi
Vampire Romance O+
pi_31562974
Ik heb hem ook ingevuld!

Ook hier een paar opmerking.
-Zoals eerder al gezegd, de leeftijd verdeling is waarschijnlijk wat vreemd.
-Ik zou het interessanter vinden als je in de enquete een referentiekader had aangebracht waarmee je kan controleren of de door jullie veronderstelde wijnreputatievan Frankrijk ook als zodanig bekend is bij de geinterviewden.
-ik vind dat er een groot verschil is tussen wijn uit Australie en Zuid-Afrika. Ook dat kan je niet echt kwijt!
-Ik haal ook wel eens wijn uit een bepaald jaartal dat was geen keuze mogelijkheid.

Verder ben ik dan wel benieuwd wat voor conclusies je hieruit kan trekken. Dus als ze je straks zou willen delen, heel graag!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 19:16:32 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31564240
Een belangrijk wijnland net naast de deur, Duitsland word geschaard onder overige?
Frankrijk als standaard voor de vergelijking met nieuwe wereld wijnen?
Italie wordt op één hoop gegooid met Spanje?
Die enquete is een beetje vreemd en vooropgezet in elkaar gezet, bij deze vraag:

Op basis van welke aspecten kiest u voor een bepaalde soort wijn?
Naam, u gaat voor de wijn die u kent/goede berichten over gehoord heeft. (hieronder valt dus ook de keuze op smaak)
Land, waar de wijn vandaan komt, speelt voor u een belangrijke rol
Gelegenheid, bijvoorbeeld het vlees bij het avondeten.
Prijs

Géén optie de kwaliteit van de wijn? De smaak van de wijn? Naam, Land, gelegenheid en prijs...
Zijn dat de keuzemomenten die jullie kunnen bedenken, maar geheel niet de smaak van de wijn..
Dit is ronduit belachelijk!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:14:02 #14
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_31565210
Done, maar goed wat hier boven is gezegt ben ik ook van mening, dit is een hele vreemde enwuete. Maar goed ik ga er van uit dat het niet voor een proefschrift is dus heb ik hem maar even gedaan.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  Milf woensdag 19 oktober 2005 @ 21:55:57 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31567102
Mailen voor toestemming naar Forum@fok.nl met de nodige details.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:59:12 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31567172
ingevuld. bijzonder slechte enquete trouwenswaar een hoop mogelijkheden niet worden aangeboord of aangeboden. Als je echt iets wil met zo'n enqute zou ik hem toch iets beter voorbereiden, en de vragen wat specifieker maken en er wat meer diepgang inbrengen..

maar goed, ik heb hem ingevuld, en succes ermee
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')