Haha, je zei "Kut Apple" omdat je graag dingen uitlokt en het tof vind je eigen domheid tentoon te stellen.quote:
Die dan onder een andere naam verder gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
Ik denk niet dat de powerbooks de eerste worden met een intel processor, ik denk zelf de mac mini's
Ik ga sowieso nooit voor de Rev A (teveel kinderziekterisico vind ik) maar ik denk niet dat de PowerBooks de eerste met Intels zullen worden, Ik denk dat dat de i-en PowerMacs worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Gewoon een mac nano ter grootte van een lucifer doosjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die dan onder een andere naam verder gaan.
De ipod mini is immers ook end of life.
Tonks zegt:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Lijkt me onhandig, ik wil er toch wel een dvd in kunnen stouwen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Bigs het volgende:
Ik hoop echt dat de Powerbook de eerste Mac is die met Intels uitgerust gaat worden, mijn 12" 1GHz is aan vervanging toe maar op dit moment is het gewoon niet de moeite waard.
Overigens is hij niet echt aan vervanging toe, maar ik wil gewoon nieuw speelgoedEn een Rev. A Intel-book lijkt me wel spannend
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Mja, daarom zeg ik ook dat hij nog niet echt aan vervanging toe isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:05 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een iBook G3 600, en jij vindt dat jouw 1GHz PB aan vervanging toe is.![]()
Verwend nest!![]()
![]()
Maar ik kan jullie wel blij mededelen dat ik 118 euro armer ben, en alle albums, en single collections van de Chemical Brothers ooit rijker ben.![]()
iBook G4 800 MHZ hier. Ligt echt precies aan wat je ermee doet trouwens. Ik blijf de komende jaren nog wel vrolijk tikken op mijn trouwe iBookje hoor (met af en toe een mem upgrade, en tja, op een gegeven moment is het toch afgelopen met die software upgradesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Laat mij dan even pimpen met mijn iBook G3 700.
Zo. Ben je niet meer als enige zielig.
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Jullie zijn oud en wijs genoeg om d'r niet op in te gaan dus ik laat het lekker staan allemaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
quote:
Er was een topicreport over Stofzuigzak, maar het gaat ook hardstikke goed in dit topic, dus not to worry enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pardon maar welke replies bedoel je daarmee?
Het gaat toch hardstikke goed in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |