vanavond krijg ik hem hoop ik eindelijk!!!! FEAR!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:16 schreef Enyalius het volgende:
The Thing was inderdaad een goeie game. heb hem zowel voor PS2 en PC. niet echt ver in gekomen. kwamen andere games die ik wilde spelen.
heb je FEAR al geprobeerd? zitten ook stukjes met geesten en andere zooi in.
me 2 .... heb AOE3 ook al op me hardeschijf staan alleen nog geen tijd om hem te installere/spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef Enyalius het volgende:
heb zoveel games te spelen dat ik niet meer kan kiezen. :S
Mijn UT is verdwenenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
Wat spelen jullie toch nieuwe gamesbah
Ik speel nog altijd Unreal tournament (de eerste dus javan 7 jaar geleden ofzo)
Daarnaast heel af en toe de steden op stelten zetten met GTA san andreas
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vond nog postal 2 op mijn pchihi
wat een evil spel is dat ook
net weer even wat taliban leden om zeep geholpen
en Mirage, een vrouw die UT leuk vind![]()
Je bent de eerste
Ik heb ook een vaste groep waar ik mee speel. De server is van een sniperclan maar er zit echt een vaste kliek van een aantal clanmembers en mensen zoals ik die gewoon meespelen. Erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
[..]net als Quake 3 Arena hoor
Ik speelde meestal online met een vaste groep jongens. (voornamelijk mensen uit Apeldoorn)
Electroshocken, daarna benzine over hem heen gieten, paar handgranaten om hem of haar heen strooien en een molotovcoctail neergooien geeft ook een aardig effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
postal... trap iemand onderuit en pis hem dan in de bek
vond het niet zo boeiend. geef mij maar Painkiller.
heb ook een tijdje Delta Force gedaan en Call of Duty/Medal of honor. maar iedereen sniped dus is erg saai.
Full Spectrum Warrior was ook een goed spelkan niet wachten op zijn opvolger
Als iemand me weer aan Quake 3 en/of UT kan helpen, dan ben ik in voor een game !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |