het is een computerspel?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef placebotje het volgende:
Ja het gaat hier om echt heel veel geld
Ja dat kloptquote:
Ergo je hebt je niet aan de regels gehouden, bent daarvoor waarsch. nog wel een keertje of wat voor gewaarschuwd ook gezien de mededeling. Waarop je toch nog doorging en hebt ook nog eens vunzigheid lopen posten op een forum? of wat ze daaro dan gebruiken. En dan komen mekkeren dat ze je bannen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:50 schreef placebotje het volgende:
Rene,
All of your Magic Online Accounts have been terminated for continued violation of the Magic Online Code of Conduct, specifically harassment of Adepts and Wizards of the Coast Employees (Code of Conduct #7: Do not harass, bully, threaten, or cause discomfort for other players, Code of Conduct #14: Do not behave in any manner that is inappropriate for Magic Online and the Magic Online community. Wizards of the Coast and the Magic Online community representatives are the sole judges of what is appropriate.) and posting a non-WotC URL, which was highly innapropriate for Magic Online. Additionally, we will terminate any future accounts that are determined to be yours. Per the Terms of Service, any Member whose Account/s have been terminated by Wizards of the Coast may not access the Game Service in any manner or for any reason without the express written permission of Wizards of the Coast. Active members may not allow former Members to use the active Members' Account or User Name. ---
Dat zal dan echt niet het enige woordje geweest zijn, aangezien ze het hebben over het herhaaldelijk overtreden van de regels...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef placebotje het volgende:
ik ben geband voor het woordje sh it (serious)
Ja, en hij heet Michael Moorequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef placebotje het volgende:
Bestaat er een amerikaanse variant van een consumentbond?
- ik ben daar een dealer (top 5 grootste en er gaat veel geld in om)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:03 schreef harlingen het volgende:
Maar hoe kom je nu aan dat bedrag van 78000 dollar? Dan heb je wel heel lang gespeeld? Hoe lang ben je daar nu mee bezig geweest?
Dit gaat dus ook niet meer door, en misschien begrijp je onderhand ook waarom banken niet dit soort onderpand accepteren.quote:placebotje http://forum.fok.nl/topic/739123/1/50
Ben zelf wel 24 Jaar , geen bkr , en heb een aantoonbaar gereserveerde geldbron van 40.000 $ , maar dat komt niet eerder vrij dan maart 2006.
Zijn er toch bedrijven of instellingen, particulieren die mij aan 12.000 E kunnen helpen?
Degene met een geniale oplossing kan 50E tegemoet zien
ik heb liever dat je niet over de voorwaarden in gaat , want voorwaarden is geen wet snappie?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
algemene voorwaarden eerst lezen
maw; RTFM
Het enige dat jij wil horen is dat je juridisch heel sterk staat, zodat je met volle moed een brief op poten kunt schrijven. Jouw items ben je kwijt zodra de makers dat rechtvaardig vinden en daar ben je zelf mee akkoord gegaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:23 schreef placebotje het volgende:
[..]
ik heb liever dat je niet over de voorwaarden in gaat , want voorwaarden is geen wet snappie?
Ik wil helemaal niet horen dat ik juridisch sterk sta.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Het enige dat jij wil horen is dat je juridisch heel sterk staat, zodat je met volle moed een brief op poten kunt schrijven. Jouw items ben je kwijt zodra de makers dat rechtvaardig vinden en daar ben je zelf mee akkoord gegaan.
Ga nu maar snel die nette e-mail schrijven waarin je vriendelijk vraagt wat je misdaan zou hebben omdat jezelf geen idee hebt wat je misdaan hebt en bied je verontschuldigingen aan, dan bereik je misschien nog wat.
En gooi 'm dan gelijk in PUB, dit heeft met WGR niks te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:30 schreef placebotje het volgende:
ZOu een modje alles willen verwijderen wat niet aan vraag voldoet , ik zou graag hier resultaat gericht te werk gaan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, en hij heet Michael Moore
Dat zijn ze welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
je mag het opvragen, en ze zijn niet verplicht aan dat verzoek te voldoen
JIj gaat een agent vergelijken met een bedrijf dat een spel host op hun eigen servers?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel
Als een agent jou aanhoud en zegt dat je iets verkeerd doet en vervolgens een boete schrijft, dan heb jij het recht om te weten wat jij nou precies verkeerd doet
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
JIj gaat een agent vergelijken met een bedrijf dat een spel host op hun eigen servers?
Beide gebonden aan de letter van de wetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
That and![]()
Nee, dat mag dus nie tquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
doe maar wel, anders heb ik nix te doen op m'n werk. In de algmene voorwaarden staat hoogstwaarschijnlijk dat je je aan de COC dient te houden. Zodra je daarmee akkoord gaat, ben je overgeleverd aan de AV en COC. AV zijn gewoon een contract.
Als jij bij jouw werkgever een contract afsluit dat je voor 50% van het minimumloon bereid bent te werken voor 60 uur per week, dan is dat de overeenkomst. Ook al staat er in de wet dat je niet voor minder dan het minimumloon mag werken. Vrijheid van het individu heet dat. Als jij een overeenkomst aangaat met een bedrijf, is die overeenkomst rechtsgeldig.
Enkeltje ONZ lijkt me meer op z'n plaatsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
En gooi 'm dan gelijk in PUB, dit heeft met WGR niks te maken
Het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
JIj gaat een agent vergelijken met een bedrijf dat een spel host op hun eigen servers?
Fok: Ban voor het oeuvre...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:46 schreef boyv het volgende:
[..]
Het gaat om het principe.
Je kunt niet zeggen "we trappen je eraf omdat je de policy niet volgt". Er moet een gegronde reden zijn, en de hele policy is veel te ruim daarvoor.
Ja leuk nerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:01 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Fok: Ban voor het oeuvre...
Ga daarmee maar naar de rechter
Stuur je echter een liefmailtje, dan ben je zo weer unbanned. Hey, zouden hier parallellen zijn met TS probleem?
Vooralsnog kan dat bedrijf dat prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:07 schreef boyv het volgende:
[..]
Ja leuk nerd
Als hij die gasten voor de rechter daagt omdat hij daar volgens hem een onterechte ban heeft, dan kan dat bedrijf niet aan komen zetten met "hij volgde de policy niet." Er moet dan specifiek worden ingegaan op wat er dan juist wel of juist niet gedaan werd.
Hij heeft het recht om te weten waarvoor hij is verbannen.
En dat hij met een simpel mailtje weer unbanned kan worden interesseert mij geen hol, want daar gaat het niet over.
Gelul, wet staat boven contract tenzij anders aangegeven. Kap eens met je pseudojurudisch gelul als je zelf niet beter weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Als jij bij jouw werkgever een contract afsluit dat je voor 50% van het minimumloon bereid bent te werken voor 60 uur per week, dan is dat de overeenkomst. Ook al staat er in de wet dat je niet voor minder dan het minimumloon mag werken. Vrijheid van het individu heet dat. Als jij een overeenkomst aangaat met een bedrijf, is die overeenkomst rechtsgeldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |