20 seconden, maar begin daar maar niet overquote:Op donderdag 3 november 2005 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik het lees van een snelle goal van V Bommel, deed me denken aan de goal van Gilverto Silvategen PSV in Eindhoven toen...
Hoe snel was dat?
20,07 secquote:Op donderdag 3 november 2005 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik het lees van een snelle goal van V Bommel, deed me denken aan de goal van Gilverto Silvategen PSV in Eindhoven toen...
Hoe snel was dat?
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
20 seconden, maar begin daar maar niet over
quote:Van Bommel kan zich toch in Noordwijk melden
7/11/2005 17:25
Na vier maanden absentie krijgt Mark van Bommel weer een kans zich te laten gelden als international. De middenvelder van Barcelona dankt zijn oproep aan het wegvallen van Wesley Sneijder.
Met de selectie van Van Bommel laat bondscoach Marco van Basten zien vast te houden aan zijn principes. De oud-PSV'er is achter Denny Landzaat en Wesley Sneijder als rechtermiddenvelder de derde keus bij Oranje en komt alleen in aanmerking voor een uitnodiging als een van deze twee verstek moet laten gaan.
Door de afzegging van Sneijder, die kampt met een hamstringblessure, schoof Van Bommel op in pikorde. Het betekent dat hij na vier maanden zijn rentree maakt in het kamp van het Nederlands elftal. Van Bommel kreeg sinds zijn optreden tegen Roemenië geen uitnodiging meer. Van Basten had vastgesteld dat de middenvelder op tactisch vlak
tekortschoot.
Dat zou een hele strakke actie zijnquote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet bedankt...
En anders maar wel, hij is maar derde keusquote:Op maandag 7 november 2005 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Nu maar hopen dat ie niet bedankt...
Kennelijk heeft het groentje Marco een andere mening dan de grote, wijze Spideymanquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Spideyman het volgende:
Maar hij krijgt nu wel de kans om Van Basten van dichtbij nog eens te laten zien wat hij allemaal kan. Hij overtreft Sneijder en Landzaat op alle fronten, dus hopelijk ziet Marco het licht.
Dankjewel kleine nietige aldostuta, plaag der nederlanden, brenger der pest en heerser der riviersalamanders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het groentje Marco een andere mening dan de grote, wijze Spideyman
Denk dat jij toch verkeerd zit met je Ajax-bril.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het groentje Marco een andere mening dan de grote, wijze Spideyman
Ik zag het ja, hopelijk is het niet ernstig, maar ben bang dat hij zaterdag niet haaltquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:58 schreef Spideyman het volgende:
GVD, Van Bommel geblesseerd de training af.
Die snor heeft wel wat weg van die andere beruchte Duitserquote:
Waarschijnlijk een gescheurde enkelband...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, hopelijk is het niet ernstig, maar ben bang dat hij zaterdag niet haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |