Die snor heeft wel wat weg van die andere beruchte Duitserquote:
Waarschijnlijk een gescheurde enkelband...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, hopelijk is het niet ernstig, maar ben bang dat hij zaterdag niet haalt
ik dacht hetzelfde dit is diepquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:43 schreef ASSpirine het volgende:
Tis toch niet te geloven dit
Speelt het lot een spelletje met Bommel?
Ook geen medelijden met Boerebach, Bosman ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Godver ik heb mezelf voorgenomen NOOIT medelijden te hebben met een profvoetballer, maar dit vind ik toch wel erg vervelend hoor.
Och mannetje heb je twee extreme voorbeelden weten te vinden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook geen medelijden met Boerebach, Bosman ofzo?
Waar slaat dat nu op? Hij bedoelt natuurlijk blessures als in de zin van "risico van het vak" .. geen kinderen die overlijden... jezus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och mannetje heb je twee extreme voorbeelden weten te vinden?
Wat denk je nou zelf. Serieus, wat denk je zelf. Dat ik dat niet erg vind voor ze?
Hij zegt toch NOOIT.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:36 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu op? Hij bedoelt natuurlijk blessures als in de zin van "risico van het vak" .. geen kinderen die overlijden... jezus...![]()
Beetje rare vergelijking die je er nu bij haalt, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt toch NOOIT.....
Rustig jongens, maak je niet dik.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goede grap
Je bedoelt die scheve neus?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
![]()
For the record: Ook voor van Gaal verschrikkelijk, wat 'm ooit overkomen is.
Ja, kom op. Het is zo sneu dat je er alleen maar om kan lachen. Tuurlijk is het triest voor die jongen, maar als je dit vooraf zou bedenken, zou je het niet kunnen geloven.quote:
Misschien dat Marco hem straks uit medelijden nu wel weer oproept als ie hersteld is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, kom op. Het is zo sneu dat je er alleen maar om kan lachen. Tuurlijk is het triest voor die jongen, maar als je dit vooraf zou bedenken, zou je het niet kunnen geloven.
Opgeroepen en dan geblesseerd raken
Och ik kan er niet echt om lachen als je 8 week uit de roulatie raakt doordat je een enkelband scheurt. Wat de situatie ook moge zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, kom op. Het is zo sneu dat je er alleen maar om kan lachen. Tuurlijk is het triest voor die jongen, maar als je dit vooraf zou bedenken, zou je het niet kunnen geloven.
Opgeroepen en dan geblesseerd raken
Het is toch niet puur het feit dat hij zijn enkelband scheurt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Och ik kan er niet echt om lachen als je 8 week uit de roulatie raakt doordat je een enkelband scheurt. Wat de situatie ook moge zijn.
Lijkt mij niet, dit zal immers ook wel deel uitmaken van het grote anti-van Bommel/PSV complot dat Marco aan het organiseren isquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien dat Marco hem straks uit medelijden nu wel weer oproept als ie hersteld is.
George bedanktquote:Op woensdag 9 november 2005 17:00 schreef aldostuta het volgende:
Wat is Marco toch intelligent he, je moet het maar verzinnen
ik denk dat hij bedoeld dat van Gaal zijn vrouw heeft verloren aan meen ik kanker.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt verschrikkelijk zo'n gele bal!
Als je je eerst is zou inlezen is Boateng uitgegleden en hij is zelf ook geblesseerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:01 schreef JustJunior het volgende:
Die klote van Basten heeft Boateng natuurlijk opdracht gegeven om van Bommel neer te schoppenBoateng vind dat natuurlijk best, want dan heeft hij zelf meer kans op een basisplaats. Maar die mongool blesseert zichzelf er ook mee
Onder druk van de media nota bene van Bommel selecteren, en je er dan alsnog zó uit weten te lullen. Ik vind het echt een zwaktebod om van Bommel te laten blesseren, en zo vernaggel je zijn carrière bij Barca ook nog eens
Idd gemeen van Cart_man, hij had die gele bal er best af kunnen knippenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt verschrikkelijk zo'n gele bal!
Juist wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:05 schreef Noca het volgende:
Onkunde van Boateng ook trouwens, die kerel kan niet eens normaal tackelen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Juist wel.
- Tackelen met de intentie om de tegenstander te blesseren. Geslaagd
auw, bijna identiek aan wat ik had, alleen bij mij deed ie t expres en was ie 120 kiloquote:
quote:FC Barcelona moet het circa zes weken doen zonder middenvelder Thiago Motta. De Braziliaan liep tijdens de training een knieblessure op en moet een operatie ondergaan.
Ik natuurlijk nooit.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef DeTolk het volgende:
ik was em al bijna vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |