Echt welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mallerd, dat kan helemaal niet!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mallerd, dat kan helemaal niet!
quote:Gebroken penis
Door Dennis Guilliams
Hoe optimistischer je penis omhoog wijst, hoe groter de kans dat hij kan breken.
Ondanks het feit dat er geen bot in de penis zit kan hij toch breken. Als zij iets te heftig op jou komt zitten bijvoorbeeld. De drie ballonnen in de penis vullen zich bij een erectie met bloed, en door een te wilde beweging kan zo'n zakje scheuren. Dat heet een gebroken penis. Symptonen zijn een knappend geluid, het verdwijnen van de erectie en een zwelling op de plaats van de breuk. En dat is vrij pijnlijk.
Neeeeeeeeeeeeeeeej!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:29 schreef MiloKusje het volgende:
Een gebroken penis, kan nooit meer genezen worden... das vrij kut voor de TS
Dit was laatst ook gebeurd bij een vriend van mij... ze kunnen er serieus niks meer aandoen.. Sex is dan ook onmogelijk voor hem
Durf het bijna niet te vragen..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef Gizmo112 het volgende:
bijna net zo erg als een draaibal
Ja dat is zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
Doen jullie er maar niet zo humoristisch over. Tis vrij ernstig als het iemand overkomt.
Ja precies... langs de huisarts dus!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
Doen jullie er maar niet zo humoristisch over. Tis vrij ernstig als het iemand overkomt.
Ik wist niet eens dat het kon. Ik ben alleen wel benieuwd of hij nu echt om een hoekje hangt ofzo of nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef freddygonzales het volgende:
bron: http://www.collegesexadvice.com/yes-no.shtmlquote:Is it possible to break your penis, so that it’s difficult to have sexual intercourse or get erections?
J.J., Florida
Yes.
quote:Penisbreuk.
Wie denkt stoer te zijn, mag gerust even proberen. Doorgaan totdat je generaal breekt. Uiterst pijnlijk en een gevoel om nooit meer te vergeten. Als het gebeurt, hoor je écht een luide knap en ontstaat er een zwelling en forse bloeduitstorting. Doe onmiddellijk wat ijsblokjes in een washand en dep die op je penis. Ga vervolgens onmiddellijk naar spoed. Bijna altijd is een chirurgische ingreep noodzakelijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:53 schreef wunderbaum het volgende:
ik denk dat TS overdrijft en dat het allemaal wel meevalt.
Hij reageerde net op een ander topic wel. Miii Dushiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Of hij zit nu bij de huisarts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij reageerde net op een ander topic wel. Miii Dushi
Dus ik denk dat hij overdrijft, anders had hij idd of daar (bij die arts) gezeten óf al weer hier gereageerd
lullig is meer op zijn plaatsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:02 schreef H-blast het volgende:
stiekem vind ik het eigenlijk wel grappig...![]()
maar toch ook best eh kut![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:13 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Verkapt "ik heb mijn penis tussen de deur gehad topic"
Laat hem nou toch, er zijn meer mensen die hun rechterhand een vriendin noemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Jett het volgende:
vriendin? koewam zeg maar gewoon de waarheid
Ik denk dat een permanentje geen oplossing is voor het probleem.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy shit, kan dat echt betekenen dat hij 'm nou niet meer omhoog krijgt?Permanent?!?
Oi!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat een permanentje geen oplossing is voor het probleem.![]()
Ik denk dat je hem dan eerst even moet bannen, dan mailt hij hem wel even.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:04 schreef Lucille het volgende:
Is het mogelijk dat TS even een foto plaatst, zodat wij ons deskundige oordeel kunnen geven wat betreft deze blessure.
Eerder een poging tot.quote:
ik bedoel ''homo''quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Laat hem nou toch, er zijn meer mensen die hun rechterhand een vriendin noemen.
Doet ie het weer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |