Is dat goed nieuws?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik ben (weer) niet thuis..
Ik? Ik kan alles.quote:kan je het anders naar gmail mailen?
*klik*
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws?
[..]
Ik? Ik kan alles.
*klok*
Raar hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die verstand heeft van borsten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws?
[..]
Ik? Ik kan alles.
*klok* *kazan*
Serieusquote:
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
Just kiddin'.
quote:
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.
Same herequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:Ik ben moe en slaperig...maar ik moet nog een artikel schrijven
Heb je het ook geprobeerd netquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwen
Ik moet nog een artikel schrijven over "Informatiemanagement en Hierarchische organisaties" en jij?quote:
Hoezo, jij ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je het ook geprobeerd net?
Over depressie weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog een artikel schrijven over "Informatiemanagement en Hierarchische organisaties" en jij?
Nee, maar ik zie jou al zitten drukken tegen die borst.quote:
Jij ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou er zelf een depressie van krijgen
Maar ja, ik ga maar eens wat doen dan. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |