Ik moet morgen met gelatine spinnengebakjes maken. Maar met alleen water schijnt het niet hard te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:45 schreef PeRi het volgende:
Ik weet dat moslims en vegetariërs het niet eten? En dat het gemaakt is van varken*iets*. Het zit in snoep.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet morgen met gelatine spinnengebakjes maken. Maar met alleen water schijnt het niet hard te worden..
quote:Een mogelijke samenwerking tussen Hind en de 30-jarige rapper zit er 'zeker' in. Het publiek zal daar echter niet van kunnen genieten. "Ik ga wel nummers met hem maken, maar dat zal voor ons samen blijven", legt de 20-jarige zangeres uit. "Daar kom ik niet mee naar buiten." Hoe de fans van de zangeres reageren op haar relatie met de rapper interesseert haar niet. "Dat is mijn privé-leven."
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:06 schreef MissBliss het volgende:
Pffffft, ik ben een beetje bezopen.
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Whihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihihihihihihiihihiihihihihi
Bupa, je bent een leuke Jambers
Wat heb ík er nou mee te maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Airelle het volgende:
NEE BUPA, het is niet zonneNbanken want er bestaat maar één zon in dit hele universum. Of maakte dat nou niet meer uit?
En terecht.... vind het maar een achterlijke ventje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Ik lees dus net zo de Nieuwe Revue (waarin HJ Smits echt totaal onderuit gehaald wordt) lees ik een interview met
Brace
waarin hij doodleuk zegt "Ik ben op dit moment de beste R&B artiest in Nederland."
.
!!!!!!!!
Maar dan nog slaat het nergens op dat je:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef Airelle het volgende:
Omdat jij altijd degene bent die er als de kippen bij is wanneer er spelfouten in een post voorkomen.
zegt, aangezien jij helemaal geen fout maakte.quote:NEE BUPA, het is niet zonneNbanken want er bestaat maar één zon in dit hele universum. Of maakte dat nou niet meer uit?
Uit voorzorgquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan nog slaat het nergens op dat je:
[..]
zegt, aangezien jij helemaal geen fout maakte.![]()
![]()
Altijd uitgaan van je eigen kracht, Airelle.quote:
Dat ging ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van je eigen kracht, Airelle..
En ik maar denken dat BVO degene was zonder smaakquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Paris Hilton is heet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef timbob het volgende:
[..]
En ik maar denken dat BVO degene was zonder smaak
Voor zijn? Waarvoor?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ging ik ook.
Ik wilde jou alleen voor zijn..
quote:
quote:
Ja maar als het mij niet rechtmatig toekomt, wil ik het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hebt geld gekregen! Ga feesten en het uitgeven!
Pest meester Sven eens niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat nou een steen? Klein gebakje dan
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linkerquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
Beetje zei ik tochquote:
Ik wil ookquote:Dank je.
Niet zeuren over anderen, als je zelf geen foto's van jezelf in lingerie post.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linker![]()
[BVO modus]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linker![]()
Beetje te veel, ja.quote:
Wat wil jij ook?quote:Ik wil ook
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[MB modus]
En d'r hoofd is ook te groot
[/MB]
Een Jambers-verhaaltjequote:
Is dezelfde tekst goed?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dezelfde tekst goed?
Want zo origineel ben ik nou ook weer niet.
Van Paul Jambers, voor MissBlissquote:
En nou niet meer zeuren.quote:Dit is MissBliss, 23 lentes jong.
Overdag een doodgewone studente, maar 's avonds als de kippen op stok gaan, waagt MissBliss zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar jonge halfgoden te spotten. Als zij d'r een aan de haak heeft geslagen, neemt ze hem mee naar haar duistere sm-kelder. Daar probeert zij de nieuwste en meest kinky technieken uit.
Hij is nog in ontwikkeling zeg maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat nou een steen? Klein gebakje dan
Ik krijg iets anders hard dankzij Tania.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is nog in ontwikkeling zeg maar.. Naar ik heb de gelatine wel hard gekregen.
. Dankzij jou
!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van Paul Jambers, voor MissBliss
[..]
En nou niet meer zeuren.Potverdikkie!
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kom maar ff op MSN dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
[zeur]
Maar kan ik dat ook opslaan?![]()
Ow nee, je kan hem sturen natuurlijk
[/zeur]
Ja maar ik ben (weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom maar ff op MSN dan.
En voor straf moet je hier kijken.
Eindelijk een vrouw die verstand heeft van borstenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |