Is dat goed nieuws?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik ben (weer) niet thuis..
Ik? Ik kan alles.quote:kan je het anders naar gmail mailen?
*klik*
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws?
[..]
Ik? Ik kan alles.
*klok*
Raar hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die verstand heeft van borsten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat goed nieuws?
[..]
Ik? Ik kan alles.
*klok* *kazan*
Serieusquote:
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
Just kiddin'.
quote:
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.
Same herequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef Dizer het volgende:Ik ben moe en slaperig...maar ik moet nog een artikel schrijven
Heb je het ook geprobeerd netquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwen
Ik moet nog een artikel schrijven over "Informatiemanagement en Hierarchische organisaties" en jij?quote:
Hoezo, jij ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je het ook geprobeerd net?
Over depressie weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet nog een artikel schrijven over "Informatiemanagement en Hierarchische organisaties" en jij?
Nee, maar ik zie jou al zitten drukken tegen die borst.quote:
Jij ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je zou er zelf een depressie van krijgen
Maar ja, ik ga maar eens wat doen dan. Succes!
En nu zit je vast met een halfverlamde mond verscholen omdat het er niet uitziet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik dacht dat ik morgen pas naar de tandarts moest, is het vandaag. Snel erheen gefietst net. Lekker verdoofd weer alles
. Wel mooi resultaat, had gaatje tussen rechtervoortanden, dacht dat er nu een lelijk kleurverschil zou zijn, maar je ziet er niks van. Gelukkig.
Nou, dat was het weer.
Halfverlamde mondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En nu zit je vast met een halfverlamde mond verscholen omdat het er niet uitziet?
Idd! Gewoon lekker met je disability pimpen; de chicks vinden dat reuze interessant!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je verschuilen omdat je er niet uit ziet is sowieso sneu.
Schop!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
wie geeft me even een schop onder m'n reet.......!?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef Copycat het volgende:
Schop!
Doe jij bij mij dan even hetzelfde?
lekker.... ik moet morgen ook nog, maar heb tóch weekendgevoelquote:Ik ben morgen vrij en heb nu al heel erg een weekendgevoel.
Wytske heeft vast grotere borstenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwen
Spannend!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb keelpijn![]()
Dat is meestal voorbode van hevige verkoudheid bij mij.. afwachten dus maar
Al bij de tandarts geweest?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb keelpijn![]()
Dat is meestal voorbode van hevige verkoudheid bij mij.. afwachten dus maar
Same here.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
FOK! wordt eindelijk weer een beetje sneller.
Heb niet zoveel geduld voor die ondraaglijke traagheid van het forum![]()
als ik niet fok/internet/mahjong gaat de tijd uiteraard even langzaam, werk alleen wat productieverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Airelle het volgende:
Ik wel; ik werk snel + fok niet tussendoor..
niet op je teentjes getrapt zijn he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |