Misschien wel het leukste/beste concert waar ik ooit ben geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hey hoe was het gisteren?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:46 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien wel het leukste/beste concert waar ik ooit ben geweest![]()
![]()
Ik stuur je straks wel een mailtje en vertel je er alles overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor mij .... maar wel geweldig voor jou!
Hopelijk komen ze nog een keertje en kan ik dan wel...
O sorry Z...lees het nu pas...ik ben gisteren naar Madness geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Waar was je heen geweest?
quote:
Sorry, ik had het even druk op het werk... maar stuur maar een mailtje hoor. Ik ben een grote meid, moet ik wel aankunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:54 schreef pos het volgende:
[..]
Ik stuur je straks wel een mailtje en vertel je er alles overOf is dat
te pijnlijk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
'n jonge Bill Clinton ?
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschrevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
schrijvert
ja Scrut...maar heb je hem ook uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschreven
Dan zou je hem logischerwijs moeten weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschreven
Raar. De boeken die ik wel 's gezien heb waren allemaal gedrukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon te weinig van muziekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:34 schreef peaceman het volgende:
Hey scrut, waarom kom je eigenlijk nog zo weinig in MUZ-trivia?
Iemand die boeven de 200 punten staat, weet veel van muziek!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon te weinig van muziek![]()
Het was bij mij vaak overkoppen met GLO. Hij wist ook vaak als enige de door mij gestelde vragen. Maar GLO is, geloof ik, te druk met z'n werk. Jazz en wereldmuziek zijn mijn terrein, MUZ-trivia gaat te vaak over gitaarbandjes waarvan ik nog nooit gehoord heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand die boeven de 200 punten staat, weet veel van muziek!![]()
Werkze Scrut en tot gauwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anyway, ik ga me maar eens klaarmaken om aan het werk te gaan. Fijne dag verder
Volgens mijn zoekopdracht had 't gewoon Crosby t/m Young moeten zijn...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
Graham Parsons, Jackson Browne, David Crosby en ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mijn zoekopdracht had 't gewoon Crosby t/m Young moeten zijn...![]()
Nee. Gooi er maar 's een handvol hints tegenaan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Is mijn plaatje al geraden?
Volgens mij ook..........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan moet het Roald Dahl zijn.
Wyccie had aan 1 hint genoegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan moet het Roald Dahl zijn.
Volgende keer gewoon gokken hoor...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:24 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij ook..........
zit al de hele avond aan Dahl te denken, hint overleden 1990 deed bevestigde m'n idee.
Was alleen niet zeker genoeg......
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie had aan 1 hint genoeghet is Roald Dahl
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
wyccie
is dan ook mijn wonderwoman...
![]()
Dat denk ik ook...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
wyccie
is dan ook mijn wonderwoman...
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
André Manuel.
't ligt aan het pak en hoe hij erbij zit. Maar hij is geen president.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie die van jou vind ik wel een beetje op een president lijken, hoe en waarom geen idee...
Nee, nu een keer nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Schrijver?
Nee, even 180 graden andersom denken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Politiekmannetje?
Een Staatsman/Staatshoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is geen Nederlander en ook geen scandianvier wel Europeaan.
180 graden andersom.... hmmm met mn duffe hoofd van nu gaat dat wat moeizaam.
Engelander?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is geen Nederlander en ook geen scandianvier wel Europeaan.
180 graden andersom.... hmmm met mn duffe hoofd van nu gaat dat wat moeizaam.
Nee hij is Duitser.... en uitvinder.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Gutenberg?
Tot morgen Diaanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Goed zeg?? Net op de valreep... ik ga nu
tot morgen
Was dat niet, naast Coster, de uitvinder van de boekdrukkunst???.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Gutenberg?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Was dat niet, naast Coster, de uitvinder van de boekdrukkunst???.
Heb uiteraard weleens van de man gehoord, maar wist niet meer dat hij uit Duitsland kwam.....
* gaaten zegt tot morgen
![]()
zie post van Wyccie:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:28 schreef Mark-A het volgende:
Die ontwerper..is hij Nederlandsch?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
't ligt aan het pak en hoe hij erbij zit. Maar hij is geen president.
Nederlander.
Nu weer welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef BwennieBren het volgende:
Hey, nou gaat FOK weer al DD door de darmen!
Niet dus
Heee Possie!quote:
Heee Bwenniequote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heee Possie!
De vraag is echter: voor hoe lang?
Hoi tong....is het Jose Feliciano?quote:
Dat leek mij ook maar de naam Theo Huizinga stond ook in het stukje onder het plaatje,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Moet ik die echt kennenLijkt me een agent.
Daniel Sahulekaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:05 schreef BwennieBren het volgende:
Ik wil wel participeren ware het niet dat FOK heden weer zo langzaam als DS is bij mij..
Blur?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet het, maar ik zal het niet zeggen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ons vrouwtje??? Bedoel je mij daarmee...?
Ik ben slecht in crypto's...quote:
Ow okayquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee dat is een hint voor de raders...![]()
Die is wel geweldig jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik probeer het when Juf Diaan met agent Peaceman verhaaltje terug te vinden om ze dan allemaal aan Berk te mailen.
Als het zo doorgaat weet straks iedereen het, maar wil niemand het zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet 'm ook...maar ik zeg het ook niet
Wij van RJPvD zijn nu eenmaal geen verraders...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef brother52 het volgende:
Als het zo doorgaat weet straks iedereen het, maar wil niemand het zeggen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat weet straks iedereen het, maar wil niemand het zeggen.
[2 voor twaalf]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:51 schreef Tokay het volgende:
By the way: de dame op mijn plaatje doet bij niemand van jullie een belletje rinkelen?
Ook niet van Eliza?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuk hoor... ik post nooit meer een plaatje
![]()
weet je nog ongeveer wanneer deze gepost is, help ik je even zoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, en kan dat verhaaltje ook niet vinden....![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[2 voor twaalf]
Hoe kan er hier nou ooit een belletje rinkelen ?
Opzoeken mag toch helegaar niet ?
[/2 voor twaalf]
Ga jij maar mooi de kastanjes uit 't vuur halen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:55 schreef peaceman het volgende:
Topictitel klopt trouwens niet.. wie zegt dat even in FB
quote:Hoe heeft u rechercheur Peaceman eigenlijk leren kennen vroeg Wyccie aan juffrouw Diaan. Juffrouw Diaan schrok een beetje. Waarom wil je dat weten? Omdat ik nieuwsgierig ben zei Wyccie. Wat Wyccie niet vertelde was dat ze haar huiswerk niet had gemaakt en dat niet wilde laten zien aan juffrouw Diaan. Vertel nou juf zei de hele klas. Juffrouw Diaan begon te vertellen. Ik heb rechercheur Peaceman leren kennen op een festival. Lowlands geloof ik. Niks van waar zei een stem ineens. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH wandelde ineens binnen. We hebben elkaar bij een concert van Franz Ferdinand ontmoet. Juffrouw Diaan beweerde stellig van niet. Rechercheur Peaceman van wel. Andy grapte: Misschien was het wel bij een concert van Franz Ferdinand op Lowlands. De hele klas moest lachen. Juffrouw Diaan en rechercheur Peaceman kregen nu een heuse welles-nietes discussie. Berk maakte gretig notities. Dit was leuk voor de roddelrubriek en anders wel voor de grap van de week. De discussie sloeg over naar de klas de jongens vonden dat rechercheur Peaceman gelijk had. De meisjes namen het voor juffrouw Diaan op. Rechercheur Peaceman is rechercheur die weet het beter zei Andy. Niks ervan zei Wyccie. Juffrouw Diaan is juf die weet het beter. Nu was het complete chaos in de klas. TH brulde: Meisjes weten niet eens wat ze in hun tas hebben zitten. Wyccie was nu boos op TH. Jij weet niet eens hoe oud je bent zei Wyccie snerend terug. Ineens was rechercheur DH het zat. Ik weet het precies. Het was niet op Lowlands of bij een concert van Franz Ferdinand. Het was in de rij voor kaartjes van Lowlands waar Franz Ferdinand op trad. Ik weet het nog goed omdat ik bijna 1,5 uur op Peaceman zat te wachten in de auto en ontzettende honger had. Iedereen stopte met bekvechten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH vertrokken weer. Juffrouw Diaan riep: Zo en nu laat iedereen zijn huiswerk zien. Iedereen liet zijn huiswerk zien. Wyccie zat treurig aan haar tafel. Zij kwam nooit weg met zulke streken.
Mooi, kan ik ophouden met zoeken.quote:
Graag gedaan hoor.... maar met hulp van Peaceman. Was nog niet eens zo lang geleden gepost.. vorige week donderdag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Thanx Juf!
Ah ik zat met fok.google te zoeken maar dat hielp niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.... maar met hulp van Peaceman. Was nog niet eens zo lang geleden gepost.. vorige week donderdag.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ik zat met fok.google te zoeken maar dat hielp niet echt.
Daar was ik ook al achter gekomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ik zat met fok.google te zoeken maar dat hielp niet echt.
Tot morgen Diaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]is niet de meest geweldige zoekmachine.
Anyway deze lady peace () gaat slapen. tot morgen en slaap lekker
quote:Brother belde rechercheur Peaceman op. Ik heb een tip. Kom weer naar de Macdrive. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH spoedde zich naar de MacDrive. Brother stond al te wachten met zijn scootertje. Wat is de tip Brother vroeg rechercheur DH. Brother sprak nerveus. Scrutinizer gaat uitbreken en dan zal hij gruwelijk wraak nemen. Die kinderen moeten ogenblikkelijk de stad uit. Ik weet nog niet precies wat hij van plan is maar het beloofd niet veel goeds. Brother stapte weer op zijn scootertje en reed weg. Rechercheur DH zei dat ze niks met deze tip konden. Die Scrutinizer zit nog vast en de kinderen lopen nu nog geen gevaar. Maar we moeten wel de gevangenis waarschuwen dat Scrutinizer een ontsnappingsplan heeft. Rechercheur Peaceman begon te bellen met de gevangenis en daarna met burgermeester BwennieBren. Die schrok zich rot. Ik hoop dat dit niet lukt zei ze bezorgd. Geef de school en de kinderen bewaking. Scrutinizer mag die kinderen niks aan doen. De rechercheurs reden terug naar het bureau. De kinderen waren zich nog van niks bewust voor hun was het gewoon een dag als alle anderen. Andy’s arm mocht vandaag uit het gips. Zijn arm was weer helemaal genezen. Hij kwam trots de klas binnen zonder gips. Hij vond het wel jammer want nu hoefde Tokay niet meer voor hem te schrijven en deed Berk zijn huiswerk niet meer voor hem. Berk nam foto’s en zei: Dit komt op de voorpagina. Morgen komt de nieuwe editie weer uit. Ineens kwam conciërge Bullpit binnen en zei tegen juffrouw Diaan dat ze bij bovenmeester Dartfanaat moest komen. Wat heeft u voor stouts gedaan grapte TH. De hele klas moest lachen. Na een paar minuten kwam juffrouw Diaan terug. Ze deed net of er niks aan de hand was. Scrutinizer zat ondertussen in zijn cel. Hij mocht eventjes een uurtje luchten. Hij greep direct zijn kans. Hij gooide de cipier in de cel en sloot de deur. Hij glipte langs de andere cipiers en kroop in een vuilniswagen. Zo reed hij de poort uit. Nu zou zijn wraak komen! Hij lachte weer eens hard en gemeen.
En da's natuurlijk helemaal goed!quote:
Wat een gekkie hè?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef Tokay het volgende:
Hoi wyccie.
Je geliefde TH denkt dat ik een kloon van jou ben.![]()
Bijna net zo'n machtig beroep als conciërge.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef dartfanaat het volgende:
Gaat goed......Ben "bovenmeester" geworden,
@ mr_A: Leuk stukje weer.
Nou.... Scrut is weer vrij, dat belooft niet veel goeds.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef dartfanaat het volgende:
@ mr_A: Leuk stukje weer.
Zeker; en da's wel nodig ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
TH, hou je Treintekkel goed aan de lijn?
Oke, maar dat zien we later wel weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou.... Scrut is weer vrij, dat belooft niet veel goeds.....![]()
Ben je dan toch een vrouw?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
ik ga slapentot later..
het antwoord is trouwens Our Lady Peace...![]()
Tot morgen, Peacemanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef peaceman het volgende:
ik ga slapentot later..
het antwoord is trouwens Our Lady Peace...![]()
U heeft makkelijk praten bovenmeester. U bent niet door die gek ontvoerd of bijna doodgereden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke, maar dat zien we later wel weer.
'Treintekkel; écht HEMA...'quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut heeft het niet op die wandelende worst gemunt. Dat is het enige wat ik verraad.
Dat je our lady Peace bent?quote:
Het komt allemaal goed, hoop ik. Maakt U zich maar niet al te veel zorgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
U heeft makkelijk praten bovenmeester. U bent niet door die gek ontvoerd of bijna doodgereden.![]()
Dat is Diaan sufferd... Alhoewel ze MY lady Peace isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je our lady Peace bent?
het zorgt voor wat afwisseling tussen de plaatjes en de slowchat door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed, hoop ik. Maakt U zich maar niet al te veel zorgen.
Wat ik bedoelde te zeggen was dat het leuk is dat je iedere keer opnieuw een stukje schrijft.
Wilsooooon! I am sorry!!quote:
Wiens gezicht je nooit helemaal zietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De buurman van Tim 'the toolman' Taylor ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef Tokay het volgende:
Welterusten dartfanaat, dag mr_a
En wyccie, da's Geert Mak.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik heb jou ook gemist, Tokay. Heb je herfstvakantie?
Nee nog niet, maar niemand is dan ook op mijn plaatje ingegaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Had je al hintjes gegeven? Zo op het eerste gezicht, zegt het me niks.
Wow!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Terry Schiavo???
Ik snap ook niet hoe ik daar opeens aan dacht. Maar het leek me wel kloppen....mijn vrouwelijke intuïtie hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wow!
[afbeelding]
Wat een verschil, hè?![]()
Zit je dus meestal wel goed mee, hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ik snap ook niet hoe ik daar opeens aan dacht. Maar het leek me wel kloppen....mijn vrouwelijke intuïtie hè![]()
Misschien moet ik deze wel weer 3 keer plaatsen voordat pyl weer eens komt opdagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:55 schreef Tokay het volgende:
Jeetje wyccie, daar plaats je een plaatje.
Waar is pyl, als je 'm nodig hebt?![]()
Nee hoor. Da's Karel van 't Reve. Maar ik kruip meteen weer onder de wol.........beetje ziekjes........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik deze wel weer 3 keer plaatsen voordat pyl weer eens komt opdagen.![]()
Is het een meneer die pyl meteen zou weten, dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik deze wel weer 3 keer plaatsen voordat pyl weer eens komt opdagen.![]()
Hé, jij daar!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef pyl het volgende:
Nee hoor. Da's Karel van 't Reve. Maar ik kruip meteen weer onder de wol.........beetje ziekjes........![]()
Ja dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is het een meneer die pyl meteen zou weten, dan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
goedemorgenTokay... ik kan je plaatje niet zien, volgens mij tags verkeerd geplaatst
Hmmm, eerder een beetje saai...quote:
Ssssssssttttt, helemaal goed hoor!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:05 schreef pyl het volgende:
Randy Newman, sssssssssssstttttttttttttt..............![]()
Lieffie ik ben er hoor maar duurt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren voordat ik iets kan postenquote:
quote:
Okay dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:22 schreef BwennieBren het volgende:
Lieffie ik ben er hoor maar duurt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren voordat ik iets kan posten
Ja hoor en met jou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]hee Mr_A! Alles kits?
Edit: zo dit x ging posten snel zowaar 1 minuut!![]()
Nu gaat ie inene weer wat rapper.... (ook even knock knock on wooden head doet)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Okay dan!
Maar hoezo gaat het bij jou zo traag dan? Bij mij doet Fok! het redelijk snel.... (AFKLOPPEN!!)
mr_a!quote:
Lichamelijk steeds beterquote:
Gelukkig gaat het lichamelijk steeds beter. Doen die wankers nog steeds moeilijk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lichamelijk steeds beter, geestelijk same shit, different day
maar nog steeds in strijd met het UWV
Ik was er even een paar dagen tussenuit, ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat je op herfstvakantie was Tokay.
Gelukkig maar. Het was zo stil zonder jou. Je ziet het sinds woensdag is er geen nieuw topic meer geopend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik was er even een paar dagen tussenuit, ja.
Maar nu ben ik er weer.
Ja, het is echt een sociale werkplaats daar.... maar nu schijnen de centjes dus echt onderweg te zijn. Zo niet, dan leen ik die gun van je alsnogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het lichamelijk steeds beter. Doen die wankers nog steeds moeilijk?
Ik wil je best deze lenen hoor:
[afbeelding]
Je zegt het maar dan komt ie gelijk jouw kant op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja, het is echt een sociale werkplaats daar.... maar nu schijnen de centjes dus echt onderweg te zijn. Zo niet, dan leen ik die gun van je alsnog
We hebben er weleens wat sneller een paar RJPvD-deeltjes doorheen gejaagd, ja!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig maar. Het was zo stil zonder jou. Je ziet het sinds woensdag is er geen nieuw topic meer geopend.
Er is toch niks mis met Zeeland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
We hebben er weleens wat sneller een paar RJPvD-deeltjes doorheen gejaagd, ja!
@ Bren: ik zat niet in het buitenland ofzo hoor - was het maar waar! New York, ofzo....., maar in Zeeland.
Dat magquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef pyl het volgende:
Ik zeg even Huub Oosterhuis, maar gaan jullie gewoon door hoor.
Wat is er, voel je je niet goed?quote:
He Pyl nog steeds ziekies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef pyl het volgende:
Ik zeg even Huub Oosterhuis, maar gaan jullie gewoon door hoor.
Is dat niet Bennie Jolink?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
He Pyl nog steeds ziekies?
Wie is de middelste persoon?
[afbeelding]
Zeeland is heel leuk zelfsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met Zeeland?
Jolink it is!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Bennie Jolink
Done it ... Hij lijkt verdomd veel op Colin Farrell maar ik ken hem niet mr_aquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
BB check effe FMT.
Drat! Ik dacht misschien ken jij hem wel aangezien jij meestal de ruige mannen uit Hollywood kent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Done it ... Hij lijkt verdomd veel op Colin Farrell maar ik ken hem niet mr_a
Het is echt 3 dagen voor 1 topic.... gelukkig maar dat de woensdag niet zooooooooo lang duurt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
Hmmm 3 dagen voor 1 topic.. of duurt woensdag echt zo lang
Nee idd, wat was dat een kquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is echt 3 dagen voor 1 topic.... gelukkig maar dat de woensdag niet zooooooooo lang duurt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat! Ik dacht misschien ken jij hem wel aangezien jij meestal de ruige mannen uit Hollywood kent.![]()
Maakt niet uit hoor. Na een paar hintjes werd de vraag toch geraden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Beetje laat met reactie maar moest ff email legen.... kreeg deze link over de mail: http://www.engeburen.nl/mp3/index.html en die wil ik jullie niet onthouden! Dat liedje over Pizza Calzone is eeeenig!
sorry maar helaas mr_a ik kan niet alle ruige mannen uit Hollywood
Môgge ehhh middag overigens Bolkonskyquote:
Prima, mr_a. Rob de Wijk, naast hoogleraar in Leiden ook werkzaam bij Clingendael.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die kerel van Clingendael. De Wijk geloof ik.
Ik wist haar achternaam niet eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Shakira Mebarak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |