Misschien wel het leukste/beste concert waar ik ooit ben geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Hey hoe was het gisteren?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:46 schreef pos het volgende:
[..]
Misschien wel het leukste/beste concert waar ik ooit ben geweest![]()
![]()
Ik stuur je straks wel een mailtje en vertel je er alles overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor mij .... maar wel geweldig voor jou!
Hopelijk komen ze nog een keertje en kan ik dan wel...
O sorry Z...lees het nu pas...ik ben gisteren naar Madness geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Z het volgende:
Waar was je heen geweest?
quote:
Sorry, ik had het even druk op het werk... maar stuur maar een mailtje hoor. Ik ben een grote meid, moet ik wel aankunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:54 schreef pos het volgende:
[..]
Ik stuur je straks wel een mailtje en vertel je er alles overOf is dat
te pijnlijk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:
'n jonge Bill Clinton ?
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschrevenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
schrijvert
ja Scrut...maar heb je hem ook uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschreven
Dan zou je hem logischerwijs moeten weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dan weet ik 'm vast wel. Ik heb namelijk ook een boek en dat is ook geschreven
Raar. De boeken die ik wel 's gezien heb waren allemaal gedrukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon te weinig van muziekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:34 schreef peaceman het volgende:
Hey scrut, waarom kom je eigenlijk nog zo weinig in MUZ-trivia?
Iemand die boeven de 200 punten staat, weet veel van muziek!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon te weinig van muziek![]()
Het was bij mij vaak overkoppen met GLO. Hij wist ook vaak als enige de door mij gestelde vragen. Maar GLO is, geloof ik, te druk met z'n werk. Jazz en wereldmuziek zijn mijn terrein, MUZ-trivia gaat te vaak over gitaarbandjes waarvan ik nog nooit gehoord heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iemand die boeven de 200 punten staat, weet veel van muziek!![]()
Werkze Scrut en tot gauwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anyway, ik ga me maar eens klaarmaken om aan het werk te gaan. Fijne dag verder
Volgens mijn zoekopdracht had 't gewoon Crosby t/m Young moeten zijn...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:00 schreef peaceman het volgende:
Graham Parsons, Jackson Browne, David Crosby en ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mijn zoekopdracht had 't gewoon Crosby t/m Young moeten zijn...![]()
Nee. Gooi er maar 's een handvol hints tegenaan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Is mijn plaatje al geraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |